Myslím, že řešíš následky zcela jiné příčiny .. hodím do kufru basu piv a zadek je o centimetr níž
a to asi nevystabilizuješ žádnou tyčí. Hádám že skrz spořebu/emise zvedli tlak v pneu a protože to bylo tvrdé a uskákané tak dali měkký tlumení. Naladit podvozek jako takový je alchymie a když to se to nepodařilo inženýrům ve fabrice, tak to náhodným výběrem autodílů asi líp netrefíš. Osobně sem nebyl spokojený ani s krátkým VW Golf 5 s víceprvkem (bez zátěže vzadu na nerovnostech v zatáčce poskakoval), kombi či podobná octavia II sedan byla OK, octavia II kombi byla zase OK taky jen se zátěží vzadu. Už mi není 25 takže od "levného rodinného kombi 1.5 DPI" nečekám zázraky a nechám to být, protože jakýkoli takový zásah je šance 1:10000 že to bude lepší. Jestli máš TGDI tak chápu větší ambice i zklamaní, ale i z recenzí bych byl opatrný - kdo si to koupí je už předem přesvědčen že to bude lepší. To by musel před nákupem zkusit naslepo auto s/bez a pak hodnotit. Mimo zmíněné STK, případné nehody, je taky otázka jestli někde nevznikne nějaké jiné namáhání co může mít vliv na životnost či chování po čase. A pak jako jeden z mála vlastníků budeš řešit nějaký atypický problém.