Aha... takže logicky, všichni co máme nové turbomotory s rozvodovým řetězem jsme tady řešily výměnu řetězu, ostatně tady na to všichni mají nájezd
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Já mám aktuálně skoro 100tis. a o řetězu v autě nevím. Absolutní klid a ticho. U minulého

dieslu jsem měl i na 180tis. původní řetěz, vím o autě a znám majitele, který má na dieslovém motoru s řetězem najeto 340 tis. a vše v pořádku a to je prosím autoškola. Kluci v servisu kam jezdím, dělali dvě Elantry 1,6 benzíny taxi z Mostu- a první výměna řetězů ve 480tis. km. Ano čteš dobře 480- ne 48

A jeli si ty rozvody nechat udělat přes celou republiku sem k nám.
Jezdí tady auta benziny i 30 FD i GD s nájezdem přes 150tis. na původní rozvody a bez problémů. Ono je to hodně o majiteli, ne uživateli. Ale to ti tady nemá cenu vysvětlovat. Je to marné
A co sem motáš koncernové TDi s rozvodovým řemenem???
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- úplně jiný princip
Viděl jsi vůbec rozvodový řetěz na motorech

, jeho umístění a princip?
Jo a úprava příspěvků? Vpravo nahoře ikonka tužky
