Ano, mam I30 ale pokial sa dobre pametam ani tam to neslo na standardnej verzii, mam kupenu plnu verziu a tam to slo, mozno to bude rovnaky problem. Nestoji to tolko penazi aby sa neoplatilo to vyskusat. Mozno by niekto mohol napisat kto to pozna z I40.Beri píše: ↑24 črc 2020, 12:22 Torque taky používám, ale v seznamu mi chybí senzor diferenciálního tlaku, tak jak uvádíš, který bych určitě uvítal. Možná je to tím, že máš i30 nebo nevím. Ale prolézal jsem seznam nabízených senzorů horem dolem a nenašel.
Ještě je otázka, jestli to vůbec i40 vyhodnocuje podle dif.tlaku, protože je jedno jestli 20,50,90 nebo 150 km/h, ale vždycky trvá regenerace 15 minut. Takže na stylu jízdy v průběhu vypalování vůbec nezáleží.
Vypalovanie DPF filtra.
Moderátor: Moderátoři
Re: Vypalovanie DPF filtra.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
- Reklama
Re: Vypalovanie DPF filtra.
Taky mám koupenou plnou verzi, takže tím to asi nebude.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: Vypalovanie DPF filtra.
Tak daj vediet ci pomohlo vycistenie EGR ventilu, podla mna to bude v tom. Ked som to riesil 3 roky dozadu, tak tym co vymenili iba DPF filter im to nepomohlo, mne vymenili aj DPF, TURBO aj EGR aj Snimace tlaku a potom sa to vratilo do normalu. Ale po troch rokoch je to znovu to iste.
-
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 29 pro 2022, 16:43
Re: Vypalovanie DPF filtra.
Mohu se zeptat,zdali pomohlo vyčistění EGR?Axel.Foley píše: ↑24 črc 2020, 12:30 Z několika zdrojů mi bylo řečeno, že špatnou funkci EGR diagnostika neodhalí, i když právě on může být příčinou častých regenerací vlivem vyšší kouřivosti, jak je napsáno výše. Druhým důvodem, taky uvedeným výše, může být špatný vstřik. Časté rege u mě také začaly po servisce a letos na jaře se interval skrátil ještě víc i bez přehrání SW
Jak jsem psal, nechám vyčistit EGR a budu sledovat, co se bude dít.
PS: Omlouvám se, že vám píšu do vlákna i40 s Tucsonem, ale motor je stejný.
Děkuji
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Vypalovanie DPF filtra.
Na autě proběhlo v různých intervalech
- dekarbonizace motoru pomocí vodíku - bez vlivu na četnost regenerací
- čištění DPF - intervaly regenerací se v létě natáhly o cca 20 km
Pro mně jasný důkaz, že za diametrálné zkrácení intervalu regenerací může SW.
EGR jako takový samostatně čištěný nebyl, je k němu hrozně blbý přístup. U tebe to může být s přístupem jinak, máš jiný motor.
- dekarbonizace motoru pomocí vodíku - bez vlivu na četnost regenerací
- čištění DPF - intervaly regenerací se v létě natáhly o cca 20 km
Pro mně jasný důkaz, že za diametrálné zkrácení intervalu regenerací může SW.
EGR jako takový samostatně čištěný nebyl, je k němu hrozně blbý přístup. U tebe to může být s přístupem jinak, máš jiný motor.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 29 pro 2022, 16:43
Re: Vypalovanie DPF filtra.
Děkuji za info, taky je u mého motoru přístup úplně na prd.
Uvidím jak se vyjádří servis, a když se rozsvítí kontrolka DPF tak jim to tam hodím na reklamaci
Uvidím jak se vyjádří servis, a když se rozsvítí kontrolka DPF tak jim to tam hodím na reklamaci
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Vypalovanie DPF filtra.
Držím pěsti, ať ti to dobře dopadne. Ale... na rovinu - nevěřím, že servis cokoliv vyřeší.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 29 pro 2022, 16:43
Re: Vypalovanie DPF filtra.
Odpověď servisu:
DOBRÝ DEN,
POKUD REGENERACE PROBÍHÁ, ZŘEJMĚ V DIAGNOSTICE NEBUDE ULOŽEN ŽÁDNÝ CHYBOVÝ KOD.
PŘI SERVISNÍ PROHLÍDCE BYLA PROVEDENA AKTUALIZACE ŘJ. MOTRU DANÁ VÝROBCEM.
POKUD BUDETE CHTÍT MŮŽEME PROVÉST DIAGNOSTIKU VOZU A KONTROLU DPF FILTRU.
DOBRÝ DEN,
POKUD REGENERACE PROBÍHÁ, ZŘEJMĚ V DIAGNOSTICE NEBUDE ULOŽEN ŽÁDNÝ CHYBOVÝ KOD.
PŘI SERVISNÍ PROHLÍDCE BYLA PROVEDENA AKTUALIZACE ŘJ. MOTRU DANÁ VÝROBCEM.
POKUD BUDETE CHTÍT MŮŽEME PROVÉST DIAGNOSTIKU VOZU A KONTROLU DPF FILTRU.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Vypalovanie DPF filtra.
Klasika. Přesně tuhle odpověď jsem čekal. Kdyby jsi chtěl cokoliv reklamovat, tak vlastně není co, protože vše je v pořádku.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek