Vypalovanie DPF filtra.

Evropský nástupce Sonaty

Moderátor: Moderátoři

Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Příspěvek od Pampa »

Beri píše: 24 črc 2020, 12:22 Torque taky používám, ale v seznamu mi chybí senzor diferenciálního tlaku, tak jak uvádíš, který bych určitě uvítal. Možná je to tím, že máš i30 nebo nevím. Ale prolézal jsem seznam nabízených senzorů horem dolem a nenašel.
Ještě je otázka, jestli to vůbec i40 vyhodnocuje podle dif.tlaku, protože je jedno jestli 20,50,90 nebo 150 km/h, ale vždycky trvá regenerace 15 minut. Takže na stylu jízdy v průběhu vypalování vůbec nezáleží.
Ano, mam I30 ale pokial sa dobre pametam ani tam to neslo na standardnej verzii, mam kupenu plnu verziu a tam to slo, mozno to bude rovnaky problem. Nestoji to tolko penazi aby sa neoplatilo to vyskusat. Mozno by niekto mohol napisat kto to pozna z I40.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Reklama
 

Uživatelský avatar
Beri
**
Příspěvky: 260
Registrován: 26 led 2014, 09:30

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Příspěvek od Beri »

Taky mám koupenou plnou verzi, takže tím to asi nebude. :-k
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
matus1981
*
Příspěvky: 26
Registrován: 01 říj 2016, 21:16

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Příspěvek od matus1981 »

Tak daj vediet ci pomohlo vycistenie EGR ventilu, podla mna to bude v tom. Ked som to riesil 3 roky dozadu, tak tym co vymenili iba DPF filter im to nepomohlo, mne vymenili aj DPF, TURBO aj EGR aj Snimace tlaku a potom sa to vratilo do normalu. Ale po troch rokoch je to znovu to iste.
t.barancik
*
Příspěvky: 27
Registrován: 29 pro 2022, 16:43

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Příspěvek od t.barancik »

Axel.Foley píše: 24 črc 2020, 12:30 Z několika zdrojů mi bylo řečeno, že špatnou funkci EGR diagnostika neodhalí, i když právě on může být příčinou častých regenerací vlivem vyšší kouřivosti, jak je napsáno výše. Druhým důvodem, taky uvedeným výše, může být špatný vstřik. Časté rege u mě také začaly po servisce a letos na jaře se interval skrátil ještě víc i bez přehrání SW :(

Jak jsem psal, nechám vyčistit EGR a budu sledovat, co se bude dít.

PS: Omlouvám se, že vám píšu do vlákna i40 s Tucsonem, ale motor je stejný.
Mohu se zeptat,zdali pomohlo vyčistění EGR?
Děkuji
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Příspěvek od Axel.Foley »

Na autě proběhlo v různých intervalech

- dekarbonizace motoru pomocí vodíku - bez vlivu na četnost regenerací
- čištění DPF - intervaly regenerací se v létě natáhly o cca 20 km

Pro mně jasný důkaz, že za diametrálné zkrácení intervalu regenerací může SW.

EGR jako takový samostatně čištěný nebyl, je k němu hrozně blbý přístup. U tebe to může být s přístupem jinak, máš jiný motor.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
t.barancik
*
Příspěvky: 27
Registrován: 29 pro 2022, 16:43

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Příspěvek od t.barancik »

Děkuji za info, taky je u mého motoru přístup úplně na prd.
Uvidím jak se vyjádří servis, a když se rozsvítí kontrolka DPF tak jim to tam hodím na reklamaci
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Příspěvek od Axel.Foley »

Držím pěsti, ať ti to dobře dopadne. Ale... na rovinu - nevěřím, že servis cokoliv vyřeší.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
t.barancik
*
Příspěvky: 27
Registrován: 29 pro 2022, 16:43

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Příspěvek od t.barancik »

Odpověď servisu:

DOBRÝ DEN,

POKUD REGENERACE PROBÍHÁ, ZŘEJMĚ V DIAGNOSTICE NEBUDE ULOŽEN ŽÁDNÝ CHYBOVÝ KOD.

PŘI SERVISNÍ PROHLÍDCE BYLA PROVEDENA AKTUALIZACE ŘJ. MOTRU DANÁ VÝROBCEM.

POKUD BUDETE CHTÍT MŮŽEME PROVÉST DIAGNOSTIKU VOZU A KONTROLU DPF FILTRU.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Vypalovanie DPF filtra.

Příspěvek od Axel.Foley »

Klasika. Přesně tuhle odpověď jsem čekal. Kdyby jsi chtěl cokoliv reklamovat, tak vlastně není co, protože vše je v pořádku.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „i40“