i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Nový čenich mi svými tvary evokuje Mustang Hezká hračka
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Nestál jsi s ním dneska na Florenci, u té grafity zdi? Jedno šedý polepený eNko tam dneska bylo.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Nestál. V HCP jsem se stavil až po čtvrté a jel jsem rovnou směr Toušeň.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Motory (jestli se nepletu benzin = 106kW a elektrika 12kW a 55 N.m) : předpokládám, že to bude oproti 1.4 t-gdi daleko lépe zrychlovat (bude zábavnější) i když je to o 100kg těžší než bez baterek. Je jasné, že v malých rychlostech elektrika pomůže hodně a pocit zrychlení bude výrazný, ale co ve vyšší rychlosti (např zrychlení ve 130km/h ?). Do města je mild hybrid ideál, často se brzdí a tedy dobíjí, ale co na dálnici. Není to nakonec tak, že na dálnici s sebou vezu jen zbytečných 100kg navíc, které mi nijak nepomůžou ? 48V baterie je celkem malá (0,44 kWh), jak rychle se vyčerpá a jaký je pocit z jízdy při prázdné baterii ? Kdybych si chtěl sám jako řidič užít prázdnou okresku, co je zábavnější 1.4 t-gdi nebo 1.5 T-GDi mild mybrid ?
Jo a je legrační jak to má male brzdové kotouče. Jasně brzdí to i elektrikou tak žádný problém, jen mě to praštilo do očí
Moc se těším na vaše zkušenosti, prosím napište i své subjektivní pocity. Dík
Jo a je legrační jak to má male brzdové kotouče. Jasně brzdí to i elektrikou tak žádný problém, jen mě to praštilo do očí
Moc se těším na vaše zkušenosti, prosím napište i své subjektivní pocity. Dík
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Staré provedení předku se mě rozhodně líbí víc.I ty výdechy klimatizace,nejsou zrovna pecka .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
S tými počtami o výkone by som bol opatrný... takto to sa to nedá sčítať ani pri full hybride a nie to ešte pri mild hybride. Tu má 118kw spaľovací motor, celá mild hybridná technika je tam skôr pre účinejší štart stop systém ako nejakú pomoc dynamike vozidla...Pjotr1 píše: ↑26 zář 2020, 17:54 Motory (jestli se nepletu benzin = 106kW a elektrika 12kW a 55 N.m) : předpokládám, že to bude oproti 1.4 t-gdi daleko lépe zrychlovat (bude zábavnější) i když je to o 100kg těžší než bez baterek. Je jasné, že v malých rychlostech elektrika pomůže hodně a pocit zrychlení bude výrazný, ale co ve vyšší rychlosti (např zrychlení ve 130km/h ?). Do města je mild hybrid ideál, často se brzdí a tedy dobíjí, ale co na dálnici. Není to nakonec tak, že na dálnici s sebou vezu jen zbytečných 100kg navíc, které mi nijak nepomůžou ? 48V baterie je celkem malá (0,44 kWh), jak rychle se vyčerpá a jaký je pocit z jízdy při prázdné baterii ? Kdybych si chtěl sám jako řidič užít prázdnou okresku, co je zábavnější 1.4 t-gdi nebo 1.5 T-GDi mild mybrid ?
Jo a je legrační jak to má male brzdové kotouče. Jasně brzdí to i elektrikou tak žádný problém, jen mě to praštilo do očí
Moc se těším na vaše zkušenosti, prosím napište i své subjektivní pocity. Dík
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Aj s tým zrýchlovaním by som bol opatrný.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
ano, souhlas, čísla jsem našel na netu a něco dopočítal. Hlavně nevím jak ty dva motory spolupracují. A je to pocit z jízdy co rozhoduje a ne čísla, který ještě můžou být uškrcený EU teroristy (dříve italský kW se zdály jiný než český). Tak se těším na recenze.
Rád kdyby někdo napsal porovnání s 1.4 t-gdi, protože to je asi přímý předchůdce.
Rád kdyby někdo napsal porovnání s 1.4 t-gdi, protože to je asi přímý předchůdce.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Pocity jiné než subjektivní nebudou Na objektivní měření nemám techniku
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Můžu ti slíbit, že porovnání se pokusím publikovat
Jedno vím jistě. Co mě bude hodně srát. Nejde vypnout SS, protože MHV a tady funguje z principu primárně jako start generátor
Jedno vím jistě. Co mě bude hodně srát. Nejde vypnout SS, protože MHV a tady funguje z principu primárně jako start generátor
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
?:..x-.§,.: ´??x&#{[đ#
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Koumáci niečo vymyslia.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Odpojí kabel od baterky
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Ve spojení s MHEV by snad ale neměl SS ničemu vadit, takže ho ani nemá smysl vypínat. Klasicky přes startér z autobaterie to má startovat jen při studeném startu, tak už si připojování motoru přebírá MHEV ústrojí. S vypnutým SS by spíš pak MHEV nedával žádný smysl. Aspoň tak jsem se dočetl, že by to mělo fungovat. Doufám, že to tak i v praxi bude. Jsem moc zvědavý na reálné zkušenosti.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
No... já právě taky...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.