i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Jak jsme testovali Hyundai modely.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Axel.Foley »

Nový čenich mi svými tvary evokuje Mustang :-k Hezká hračka =D>
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Reklama
 

Odjinud
***
Příspěvky: 976
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Odjinud »

Nestál jsi s ním dneska na Florenci, u té grafity zdi? Jedno šedý polepený eNko tam dneska bylo.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Nestál. V HCP jsem se stavil až po čtvrté a jel jsem rovnou směr Toušeň.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 801
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Pjotr1 »

Motory (jestli se nepletu benzin = 106kW a elektrika 12kW a 55 N.m) : předpokládám, že to bude oproti 1.4 t-gdi daleko lépe zrychlovat (bude zábavnější) i když je to o 100kg těžší než bez baterek. Je jasné, že v malých rychlostech elektrika pomůže hodně a pocit zrychlení bude výrazný, ale co ve vyšší rychlosti (např zrychlení ve 130km/h ?). Do města je mild hybrid ideál, často se brzdí a tedy dobíjí, ale co na dálnici. Není to nakonec tak, že na dálnici s sebou vezu jen zbytečných 100kg navíc, které mi nijak nepomůžou ? 48V baterie je celkem malá (0,44 kWh), jak rychle se vyčerpá a jaký je pocit z jízdy při prázdné baterii ? Kdybych si chtěl sám jako řidič užít prázdnou okresku, co je zábavnější 1.4 t-gdi nebo 1.5 T-GDi mild mybrid ?

Jo a je legrační jak to má male brzdové kotouče. Jasně brzdí to i elektrikou tak žádný problém, jen mě to praštilo do očí

Moc se těším na vaše zkušenosti, prosím napište i své subjektivní pocity. Dík
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Borek »

Staré provedení předku se mě rozhodně líbí víc.I ty výdechy klimatizace,nejsou zrovna pecka :D .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od dibarbora »

Pjotr1 píše: 26 zář 2020, 17:54 Motory (jestli se nepletu benzin = 106kW a elektrika 12kW a 55 N.m) : předpokládám, že to bude oproti 1.4 t-gdi daleko lépe zrychlovat (bude zábavnější) i když je to o 100kg těžší než bez baterek. Je jasné, že v malých rychlostech elektrika pomůže hodně a pocit zrychlení bude výrazný, ale co ve vyšší rychlosti (např zrychlení ve 130km/h ?). Do města je mild hybrid ideál, často se brzdí a tedy dobíjí, ale co na dálnici. Není to nakonec tak, že na dálnici s sebou vezu jen zbytečných 100kg navíc, které mi nijak nepomůžou ? 48V baterie je celkem malá (0,44 kWh), jak rychle se vyčerpá a jaký je pocit z jízdy při prázdné baterii ? Kdybych si chtěl sám jako řidič užít prázdnou okresku, co je zábavnější 1.4 t-gdi nebo 1.5 T-GDi mild mybrid ?

Jo a je legrační jak to má male brzdové kotouče. Jasně brzdí to i elektrikou tak žádný problém, jen mě to praštilo do očí

Moc se těším na vaše zkušenosti, prosím napište i své subjektivní pocity. Dík
S tými počtami o výkone by som bol opatrný... takto to sa to nedá sčítať ani pri full hybride a nie to ešte pri mild hybride. Tu má 118kw spaľovací motor, celá mild hybridná technika je tam skôr pre účinejší štart stop systém ako nejakú pomoc dynamike vozidla...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od idam.i »

Aj s tým zrýchlovaním by som bol opatrný. :-s
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 801
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Pjotr1 »

ano, souhlas, čísla jsem našel na netu a něco dopočítal. Hlavně nevím jak ty dva motory spolupracují. A je to pocit z jízdy co rozhoduje a ne čísla, který ještě můžou být uškrcený EU teroristy (dříve italský kW se zdály jiný než český). Tak se těším na recenze.
Rád kdyby někdo napsal porovnání s 1.4 t-gdi, protože to je asi přímý předchůdce.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Axel.Foley »

Pjotr1 píše: 26 zář 2020, 17:54 ...prosím napište i své subjektivní pocity...
Pocity jiné než subjektivní nebudou :D Na objektivní měření nemám techniku :D
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5129
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od petzl62 »

Můžu ti slíbit, že porovnání se pokusím publikovat :wink:
Jedno vím jistě. Co mě bude hodně srát. ](*,) Nejde vypnout SS, protože MHV a tady funguje z principu primárně jako start generátor :idea:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Axel.Foley »

:shock:
?:..x-.§,.: ´??x&#{[đ#
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9109
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od idam.i »

Koumáci niečo vymyslia. 8-[
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od Axel.Foley »

Odpojí kabel od baterky :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
stefanpilat
**
Příspěvky: 494
Registrován: 11 úno 2020, 11:26

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od stefanpilat »

Ve spojení s MHEV by snad ale neměl SS ničemu vadit, takže ho ani nemá smysl vypínat. Klasicky přes startér z autobaterie to má startovat jen při studeném startu, tak už si připojování motoru přebírá MHEV ústrojí. S vypnutým SS by spíš pak MHEV nedával žádný smysl. Aspoň tak jsem se dočetl, že by to mělo fungovat. Doufám, že to tak i v praxi bude. Jsem moc zvědavý na reálné zkušenosti.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5129
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Příspěvek od petzl62 »

No... já právě taky... :shock: :shock: #-o :-k
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Odpovědět

Zpět na „Testy“