Chlapi, vy mě děsíte!!! Já mám Elu půl roku, ale když to všechno čtu ...
Faktem je, že kolem skla lupe, přístrojová deska vrže a někde pod palubkou občas drnčí. To se ale dá odstranit nebo zmírnit (snad) . Pár rad od vás jsem si pročetl, tak se na to příští týden kouknu. Jinak jsem celkem spokojen, teď investuju do parkovacích senzorů, tak to musí pár let sloužit, né?
Snad hůř nebude! Čau
Elantra 1,6 HB 2006 - pazvuky z přístrojovky
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
Zatím jezdí
Od té doby, co jsem popisoval ty problémy, jezdí ELA PROZATÍM bez závad. Akorát se taky stahuje pomaleji okýnko u spolujezdce. Tak uvidíme, třeba už bude klid. Až půjdu na ten 90 000 servis, budu Vás tady informovat, kolik to stálo. Vzhledem k tomu, že se budou dělat rozvody a možná i kotouče a doplnění-kontrola klimatizace, to hádám tak na 20 litrů. Každá sranda něco stojí...............
Re: Zatím jezdí
Musím reagovat na Vaše líčení problémů s Elantrou. Asi jste skutečně narazil na nepovedený kus. Já měl HB 1,6 rok výroby 2001, jezdil jsem s ní pět let (pravda najel jsem jen něco kolem 65 tisíc km), ale jezdila v létě v zimě, parkoval jsem venku a za celou tu dobu jsem s ní neměl jediný vážnější problém. Jen v prvním roce mi měnili kabel ke svíčce, jinak vůbec nic. Kdybych vycházel ze svých zkušeností, tak musím tohle auto jen doporučit - poměr výkonu, vnitřního prostoru, spolehlivosti, také nezajímavosti pro zloděje a ovšem ceny mluví jasně pro něj. Tak přeju, aby Vás ta nepřízeň osudu už opustila.jandaxx píše:Od té doby, co jsem popisoval ty problémy, jezdí ELA PROZATÍM bez závad. Akorát se taky stahuje pomaleji okýnko u spolujezdce. Tak uvidíme, třeba už bude klid. Až půjdu na ten 90 000 servis, budu Vás tady informovat, kolik to stálo. Vzhledem k tomu, že se budou dělat rozvody a možná i kotouče a doplnění-kontrola klimatizace, to hádám tak na 20 litrů. Každá sranda něco stojí...............
stěrače
Tak mi minulý týden téměř přestaly fungovat stěrače, Popisoval jsem zde, že jdou nějak podezřele pomalu. V sobotu jsem se nasral a kompletně z auta vymontoval stírací mechanizmus i s motorkem. Po demontáži motorku jsem zjistil, že u stěrače spolujezdce je totálně zadřený celý ten kužel, na kterém je stěrač přidělán. Vůdec to po sundání pojistné podložky nešlo rozebrat, bylo to totálně zadřené a zarezlé. Divím se, že to motorek přežil a nezadřel se. Takže jsem volal na Butovice, kolik stojí celý ten pákový mechanizmus, že ho objednám. Tam to nikdo nezvedal, i když tam v sobotu normálně jsou. To bylo možná moje štěstí, asi by mě z tý ceny ranila mrtvice. Takže jsem se nasral znovu a pomocí kladiva a kulatiny vybouchal ten dřík se závitem na stěrač z toho uložení. Zjistil jsem, že Korejští soudruzi se vůbec neobtěžovali dát do toho mechanizmu nějaký tuk. Takže se to tak dlouho přidíralo, až se to totálně zadřelo. V zimě to šlo logicky rychleji, přotože se tam jednak dostala voda a za druhé se ten mechanizmus vlivem mrazu smrsknul. Takže jsem to celé jemně osmirkoval, pořádně namazal a celé opět smontoval. Pak mi ještě dalo práci seřídil stěrače tak, aby se správně zastavovaly dole u skla. Suma sumárum 4 hodiny práce. V servise by se s tím asi nepatlali a rovnou bych dostal nový mechanismus za X tisíc a několik hodin práce. Tohle je jasná bolševická práce, která zbytečně znechutí vlastnictví jinak velmi dobrého vozu. Taková věc by se asi neměla stát. Jinak zatím vše ostatní je O.K. Dal jsem letní elektrony, takže trochu honím parádu. Dokonce jsem odhalil zdroj bouchání v kufru. Snad už bude klid.
pazvuky v kabině
Mám takový typ, není to všelék ale taky zkušenost. Každý znás víme, že když jezdíme tak si nevědomky zvykáme na různé vůle (mám na mysli brzdy, spojka, řízení atd.) ale my si taky zvykáme i na zvuky aniž si to uvědomujeme a obyčejně zjistíme závadu, až k ní dojde (nefunkčnost) nebo po dlouhé přestávce v ježdění. Tak, že pazvuky mohou mít za následek také vadné tlumiče pérování. Ovšem tento problém se netýká nového auta.