Já najezdím ročně 20000-24000km (letos méně kvůli COVIDU), měl jsem Golfa 1,9TDi (najeto 340000km, Octavii 2,0TDi (275000km), máme doma Fabii 1,2HTP (najeto aktuálně 330000km) ani u jednoho auta nebyl měněný katalizátor, ani u jednoho dieselu nebyl měněný DPF filtr, teď mám i30 1,4TGDi a věřím, že nebude proplém ani u GPF filtru, pokud se bude s autem jezdit rozumně. Já jezdím aktuálně kolem 7,5l/100km, umím s tím jet i za těch 5,5l/100km, ale to už je pro mě tak nekceptovatelné chování motoru, že nechápu kolik lidí s tím takhle jezdí, protože to je cesta ke smrti toho auta ne ve 300000km, ale podle mě se nedožije ani těch 150000km
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Jako chápu, že se může někomu zdát, že auto má vydržet veškerý jízdní styl majitele, ale pokud někdo čeká, že bude po městě dusit turbomotor a bude všechno v cajku, tak je prostě ňouma. A to je ještě ten filtr to nejmenší zlo, při podtáčení motoru dochází k výrazné karbonizaci celého motoru, což je mnohem větší problém do budoucna
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)