Po nastartování mě to klasicky ukazovalo, jako zatím pokaždé, v zásuvce 14,3V, pouze v režimu zapnutých potkávaček (H7) to vždy ukazuje 14,1V.
Nicméně po pár km to v režimu světel AUTO (svítily jen LED) povyskočilo na 14,7V (bez ohledu na plyn, neutrál, brzdění motorem), což by znamenalo, že ŘJ konečně vyhodnotila akumulátor jako nedostatečně nabitý a začala ho nuceně nabíjet.
Ovšem po přepnutí do režimu potkávaček napětí zase kleslo na těch klasických 14,1V, které tam bývá vždy, což by samozřejmě při aktuálně větším odběru při zapnutých světlech nedávalo smysl.
Tudíž jsem z toho vyvodil, že na ty potkávačky H7 to zřejmě opravdu dobíjí konstantně a stále 14,1V - jak psal dibarbora a další a jen v těch ostatních režimech světel to dobíjení řídí ŘJ podle potřeby (když nedobíjí - ukazuje to 14,3V, když dobíjí - ukazuje to 14,7V).
Uf. Napište někdo, že to tak je a jdu od toho
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)