Vsak pisu, ze nevim,jestli ma najetych jen tech 260km nebo jestli je to trip, ja bych tohle novemu autu neudelal a ani bych necekal ze pojede jako zajety, 1.6 mivec jsem zajizdel od nuly.
Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
I30 SW 1,5DPI Smart
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Přesně tak....remkren píše: ↑24 čer 2021, 22:30 A právě kvůli takovým idiotům mám obavy kupovat "výhodnou" ojetinu s nízkým nájezdem, třeba předváděcí vozy, protože člověk nikdy neví, co s tím autem - motorem kde který kreten dělal. Takže předváděcí vozy s nízkým nájezdem jsou vždycky sázka do loterie. Takže si koupíš od dealera "nové" auto, ale už z nenávratně zkurveným novým motorem, protože si nějaký týpek založil videoblog, kde ukazuje, jak se nový motor vytáčí až do omezovače.
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Předváděčku nikdy nebrat. To jsou nejhorší auta i podle slov mého známého prodejce. Nikdo ty auta nešetří.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Z videa je jasné, že 0 až 100km/h je v normě podle tech. parametrů, tak jaképak copak
Re: Motor 1.5DPi
No právě, takové amatérské testy jsou vždy zatíženy tu větší, tu menší chybou!
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Zejména mezi volantem a pedálama !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Tak mám najeto s tímhle motorem asi 2600 km, pozítří půjdu na první výměnu oleje po záběhu. Zpočátku byl motor líný, ale teď už táhne pěkně. Jediné čemu nerozumím a co musím zkritizovat, tak to je 5. a 6. převodový stupeň manuálu. Absolutně nechápu, proč jsou ty dva převodové stupně tak blízko sebe a proč není ta šestka natažená podstatně dál - prospělo by to rychlejší jízdě na dálnici. Takhle jak to je se zdá ten jeden převodový stupeň úplně zbytečný a stačil by jeden. Jaký na to máte názor?
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
ber to tak, ze ked to auto bude mat pol miliona km, tak ta prevodovka bude vyrazne menej opotrebovana, pretoze vacsinu vzdialenosti clovek absolvuje na najvyssom stupni. No a ty to rozdelis mendzi 5. a 6. stupen Podobne to ma moja XJ600, tiez je pocitovo medzi 5 a 6 hrozne maly rozdiel
argumentom pre DPI by pre mna bola moznost automatu. Skoda, ze Hyundai furt tlaci tie male turbom*dky (iny termin pre 1,0TGI nemam, pardon)
argumentom pre DPI by pre mna bola moznost automatu. Skoda, ze Hyundai furt tlaci tie male turbom*dky (iny termin pre 1,0TGI nemam, pardon)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Ber to tak, že kdyby šestka byla dlouhá, tak by sice auto jelo v maximálce o něco více, jenže by motor neměl tolik síly při 130km/h jako nyní, kdy má prakticky největší krouťák. A opravdu na dálnici potřebuješ vyšší rychlost, nebo raději sílu na případné předjíždění a do kopců?remkren píše: ↑20 črc 2021, 16:18 Tak mám najeto s tímhle motorem asi 2600 km, pozítří půjdu na první výměnu oleje po záběhu. Zpočátku byl motor líný, ale teď už táhne pěkně. Jediné čemu nerozumím a co musím zkritizovat, tak to je 5. a 6. převodový stupeň manuálu. Absolutně nechápu, proč jsou ty dva převodové stupně tak blízko sebe a proč není ta šestka natažená podstatně dál - prospělo by to rychlejší jízdě na dálnici. Takhle jak to je se zdá ten jeden převodový stupeň úplně zbytečný a stačil by jeden. Jaký na to máte názor?
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Maras: Rozumím tomu co píšeš, ale přesto si myslím, že 5 a 6 jsou hrozně moc blízko sebe.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Motor 1.5DPi
V této souvislosti je zvláštní, že našeptávač řazení radí řadit 6 při vyšších otáčkách než u ostatních rychlostí.
(ne že bych řadil podle našeptávače)
(ne že bych řadil podle našeptávače)
Re: Motor 1.5DPi
Ja pětku uz rok nepoužívám... Ze čtyřky radim rovnou šestku. Takže vlastně taky šetřím spojku atd.
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Motor 1.5DPi
Dělám to hodně podobně. Samo podle terénu a situace. Čtyřku nechám o ranu déle a pak šup šestku.
Re: Motor 1.5DPi
Nebo i řadím ze 3 na 6.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...