"Oprava" vyklápěcího klíče
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
"Oprava" vyklápěcího klíče
Postupem času mne začalo dost iritovat, že se klíč nevyklápí úplně, ale zůstává asi 30 stupňů před úplným ztopořením.
Předpoklad že se do kloubu dostal nějaký binec se nepotvrdil. Až pohled přes lupu prozradil, že nýt který spojuje samotný klíč s kloubem vyčuhuje asi dvě desetiny mm. I to stačilo aby zadrhával o plast v kterém kloub chodí.
Sklepnul jsem nýt tupým koncem vrtáku (podložit kouskem tvrdého dřeva).
On to vlastně není nýt v pravém slova smyslu, jen nějaká podélné rozříznutá ocelová trubička.
Poté již je funkce vystřelováku plně obnovena.
Blbost, ale snad to někomu pomůže.
Předpoklad že se do kloubu dostal nějaký binec se nepotvrdil. Až pohled přes lupu prozradil, že nýt který spojuje samotný klíč s kloubem vyčuhuje asi dvě desetiny mm. I to stačilo aby zadrhával o plast v kterém kloub chodí.
Sklepnul jsem nýt tupým koncem vrtáku (podložit kouskem tvrdého dřeva).
On to vlastně není nýt v pravém slova smyslu, jen nějaká podélné rozříznutá ocelová trubička.
Poté již je funkce vystřelováku plně obnovena.
Blbost, ale snad to někomu pomůže.
- Reklama
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
Kdyz uz jsme u toho, jak dlouho ma vydrzet baterka v klici?
Ja ji mam po 8-9 mesicich k.o. a musel jsem zacit uzivat druhy klic....
Ja ji mam po 8-9 mesicich k.o. a musel jsem zacit uzivat druhy klic....
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
Už za 9 měsíců KO jo? To je bída.. v předchozích autech běžně vydržely 8-9 let úplně v klidu. Je pravda, že u služebních Škodovek to je teď taky bída - tam to měníme taky každou chvíli (max. rok to tam vydrží) - má to nějaké logické vysvětlení? To dnešní klíčky jsou takoví "žrouti" energie??
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart (od 26.4.2021)
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
willy50:
Odjinud: Šunt baterka. Znám z posuvek a bezdrát sady myš + klávesnice, ty nejlevnější baterky houbelec vydrží (už jsem měnil i po dvou týdnech ).
Odjinud: Šunt baterka. Znám z posuvek a bezdrát sady myš + klávesnice, ty nejlevnější baterky houbelec vydrží (už jsem měnil i po dvou týdnech ).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
S těmi CR2032 se mi to moc nezdá. Že by se tak zhoršila kvalita?
Běžně musí vydržet minimálně 5 let. Nebude problém spíše v napájeném zařízení?
Mi vždy zatím vydržely 6-8 let, pokud je klíč neustále v permanenci tak snad polovinu?!?
Ale nevím jak je to u "bezklíčového odemykání", jestli vysílač v klíči baterku více nežere.
(nevím jak se to správně jmenuje, když máme klíč v kapse a auto se samo odemkne a startování tlačítkem)
Běžně musí vydržet minimálně 5 let. Nebude problém spíše v napájeném zařízení?
Mi vždy zatím vydržely 6-8 let, pokud je klíč neustále v permanenci tak snad polovinu?!?
Ale nevím jak je to u "bezklíčového odemykání", jestli vysílač v klíči baterku více nežere.
(nevím jak se to správně jmenuje, když máme klíč v kapse a auto se samo odemkne a startování tlačítkem)
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
Muze byt oboje. Premyslim, jestli to reklamovat (jde-li to vubec). Garancka je v rijnu, na ru cekat nechci. Nicmene ted jsem koukal do navodu a vymena se zda jednoducha (u feldy se po vymene nejak DO muselo snad sparovat s autem, tusim), takze budu verit, ze byla spatna jen baterka (stane se).
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
Pozor při páčení krytu, ať ho nezlomíš nebo nepoškodíš, je to trochu prasárna. Pak ještě odšroubovat kryt baterky. Celkově poměrně jednoduché, podruhé už to dáš poslepu!
A že by se po výměně baterky muselo spárovávat, to jsem ještě neslyšel.
A že by se po výměně baterky muselo spárovávat, to jsem ještě neslyšel.
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
2,5 roka a stále som nemusel baterky meniť
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
Teď budu možná trochu za trotla, ale nikdy mě nenapadlo, že je nutné baterku v klíči vůbec měnit.
Např. u Oktávky z r. 2004 jsem baterku neměnil v žádném ze dvou klíčů ani jednou, a to auto odemykám výhradně přes DO. Kdysi jsem někde zaslechl, že tam snad není obyčejná baterka, ale akumulátorek, který se při zapnutém zapalování sám dobíjí. Ale nijak jsem to nezkoumal. Zrovna tak klíče u služebních Ceedů - taky nevím, že by to ve firmě někdy někdo řešil.
Např. u Oktávky z r. 2004 jsem baterku neměnil v žádném ze dvou klíčů ani jednou, a to auto odemykám výhradně přes DO. Kdysi jsem někde zaslechl, že tam snad není obyčejná baterka, ale akumulátorek, který se při zapnutém zapalování sám dobíjí. Ale nijak jsem to nezkoumal. Zrovna tak klíče u služebních Ceedů - taky nevím, že by to ve firmě někdy někdo řešil.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
V klíči jsou knoflíkové baterky a ač se jejich výdrž zdá být nekonečná, někdy opravdu odejdou. Návod na výměnu by měl být součástí manuálu k autu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
Zatím vždy byly v klíči CR2032, tedy v těch se kterými jsem se setkal!
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
Návod na výměnu baterie
https://www.youtube.com/watch?v=BCbgVLjLMwA
https://www.elmarket.cz/vymena-baterie-klici-hyundai/
https://www.youtube.com/watch?v=BCbgVLjLMwA
https://www.elmarket.cz/vymena-baterie-klici-hyundai/
Tucson 1,6 T-GDi Adventure - 09/2020
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
vzdáleně související dotaz : v klíčku je i bezpečnostní čip, bez kterého by nemělo jít nastartovat. Prosím nevíte jak daleko může být tento čip od spínací skřínky, aby šlo nastartovat ?
Vymýšlím (kraviny) že bych si nechal udělat klíč na startování (jen ten plech bez čipu) a nechal ho trvale v zapalování a origo klíč (včetně zabezpečovacího čipu) bych dával do středové konzole nebo ho měl v košili. Tedy klíč s čipem bude asi 0,5m od zapalování a tím fake klíčkem jen otočím ve spínací skřínce.
Půjde takto nastartovat ?
Vymýšlím (kraviny) že bych si nechal udělat klíč na startování (jen ten plech bez čipu) a nechal ho trvale v zapalování a origo klíč (včetně zabezpečovacího čipu) bych dával do středové konzole nebo ho měl v košili. Tedy klíč s čipem bude asi 0,5m od zapalování a tím fake klíčkem jen otočím ve spínací skřínce.
Půjde takto nastartovat ?
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
Podle mě, bude potřeba dost velká blízkost klíče u spínací skříňky, řekl bych tak do 10cm - anténa je taková spirála kolem spínačky a ta načte kod z čipu a umožní startovat......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: "Oprava" vyklápěcího klíče
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000