Kona N
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Kona N
stanKone, nevím, proč to tak hrotíš. Srovnávat Borka se Sanchezem To jsi snad nemyslel vážně.
Já nepozoruju, že by Borek někomu něco přikazoval nebo určoval a opravdu nevím, jak chceš účinně polemizovat o jeho poznámkách o fyzice, rozchodu, těžišti apod. A to ti říkám z pohledu kombíkáře, který má často na střeše nosič a nezřídka používá TZ, takže mě nikdo nemůže podezřívat z toho, že bych byl řidičsky s Borkem stejná krevní skupina.
Mimochodem, připomenu ti tvoje slova z minulé stránky: "Jsou to kompromisy s různými úspěchy."
Nic proti polemice, nic proti odlišným názorům, ale ať je to v nějakých mezích slušnosti, prosím...
Já nepozoruju, že by Borek někomu něco přikazoval nebo určoval a opravdu nevím, jak chceš účinně polemizovat o jeho poznámkách o fyzice, rozchodu, těžišti apod. A to ti říkám z pohledu kombíkáře, který má často na střeše nosič a nezřídka používá TZ, takže mě nikdo nemůže podezřívat z toho, že bych byl řidičsky s Borkem stejná krevní skupina.
Mimochodem, připomenu ti tvoje slova z minulé stránky: "Jsou to kompromisy s různými úspěchy."
Nic proti polemice, nic proti odlišným názorům, ale ať je to v nějakých mezích slušnosti, prosím...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
Re: Kona N
Asi jinak chápu jeho stesky, že se vyrábí SUV se sportovní charakteristikou a "nevyrábí" sporťáky. Vyrábí se to co se prodá.
Jinak reaguju jen a pouze na to, jak posuzují dotyční nějaké auto ti, co v něm ani neseděli.
Sanchez je extrém, ale posloužil jako příklad , jak je v některých lidech zakořeněna potřeba vnutit lidem svoji představu o skutečnosti, přestože oni mají nějakou svoji vlastní zkušenost.
PS:Já proti Borkovy nic nemám, jen se pro změnu mně zdál vyhrocený jeho příspěvek. Navíc celou dobu před tím jsem vystupoval celkem smiřlivě a snažil se být věcný. Borek to možná odnesl za celé vlákno.
Jinak reaguju jen a pouze na to, jak posuzují dotyční nějaké auto ti, co v něm ani neseděli.
Sanchez je extrém, ale posloužil jako příklad , jak je v některých lidech zakořeněna potřeba vnutit lidem svoji představu o skutečnosti, přestože oni mají nějakou svoji vlastní zkušenost.
PS:Já proti Borkovy nic nemám, jen se pro změnu mně zdál vyhrocený jeho příspěvek. Navíc celou dobu před tím jsem vystupoval celkem smiřlivě a snažil se být věcný. Borek to možná odnesl za celé vlákno.
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kona N
Děkuji Chasníkovi za usměrnění a poprosím stanKone, zůstaňme u nějakých slušných argumentů . Patřím k zakladatelům tohoto klubu a určitě nejsem prudič-Sanchez, který pobíhá a prudí po internetu. Na auta máme každý jiný názor, ale zatím platí, že nikdo nedokáže oklamat základy fyziky.
Přečti si to ještě jednou. Je to jen pohled a smutek(ne vnucování, že si máš koupit sporťák-to není pro každého ), nad současnou lacinou výrobou pseudoslepenin, ke kterým automobilky dotlačila pravidla, pokuty EU a doba max. zisku s min. náklady a prodeji. Dělám v automotivu, takže je to pohled i z vnitřku této branže, která dnes zná jen jedno zaklínadlo-úspory! . Kona N vznikla, protože vezme 95% dílů z běžného SUV a je jim jedno, jestli prodá 2 nebo 200 aut. Nic ho to nestojí Vývoj samostatného sporťáku od A do Z, stojí neporovnatelně víc a může si to dnes dovolit jen pár automobilek.
Píšeš, že coupe od je jen imidžovka a ať neposuzuji auto v kterém jsem ani neseděl#-o . To píše člověk, který viděl Konu N na obrázku a Genesis ani na obrázku a má hned jasno8-[ .Imidžovka je třeba Veloster, který skvěle vypadá z venku i uvnitř, má zvláštní provedení karoserie, které jiná auta nemají a nepotkáš ho denně. Samostatný model Genesis Coupe s 260kW/400Nm V6, zadním pohonem ,opravdovým samosvorem a ne opět lacinou pseudo el. náhražkou ,8 rychl. krátkou převodovkou, nízkou, široce rozkročenou, tuhou karoserií a nízkým těžištěm.....pro tebe není sporťák, pro mě ano. Dokonce i motorově slabá Toyota GT86 je pro mě mrštný a zábavný sporťák. No, je vidět, že jsi už pár tisíc km ve "sporťácích" najel . Jak by se asi člověk s Bugatti Chiron a tvého ražení, díval na tebou zmiňovaná Ferrari,Porsche.. - jsou to sporťáky? .
Řidičák mám 37 roků a nějaká auta už mě rukama prošla. Troufnu si tvrdit, že vím jaký je nebetyčný rozdíl v jízdě dvoudvéřové placky a přemotorované, vysoké, rodinné bedny na galuskách.
Zkus si někdy zajezdit na motokárách (stojí to pár korun- pěkná dráha je v Litomyšli nebo venkovní na autodromu ve Vysokém Mýtě) a uvidíš, jak zábavně se dají jezdit zatáčky se zadkem(těžištěm) těsně nad zemí a potom pochopíš nejen můj pohled na zbytečnost Kony N.
Jinak vše v dobrém a ať ti SUV Kona jezdí bez problémů.
Přečti si to ještě jednou. Je to jen pohled a smutek(ne vnucování, že si máš koupit sporťák-to není pro každého ), nad současnou lacinou výrobou pseudoslepenin, ke kterým automobilky dotlačila pravidla, pokuty EU a doba max. zisku s min. náklady a prodeji. Dělám v automotivu, takže je to pohled i z vnitřku této branže, která dnes zná jen jedno zaklínadlo-úspory! . Kona N vznikla, protože vezme 95% dílů z běžného SUV a je jim jedno, jestli prodá 2 nebo 200 aut. Nic ho to nestojí Vývoj samostatného sporťáku od A do Z, stojí neporovnatelně víc a může si to dnes dovolit jen pár automobilek.
Píšeš, že coupe od je jen imidžovka a ať neposuzuji auto v kterém jsem ani neseděl#-o . To píše člověk, který viděl Konu N na obrázku a Genesis ani na obrázku a má hned jasno8-[ .Imidžovka je třeba Veloster, který skvěle vypadá z venku i uvnitř, má zvláštní provedení karoserie, které jiná auta nemají a nepotkáš ho denně. Samostatný model Genesis Coupe s 260kW/400Nm V6, zadním pohonem ,opravdovým samosvorem a ne opět lacinou pseudo el. náhražkou ,8 rychl. krátkou převodovkou, nízkou, široce rozkročenou, tuhou karoserií a nízkým těžištěm.....pro tebe není sporťák, pro mě ano. Dokonce i motorově slabá Toyota GT86 je pro mě mrštný a zábavný sporťák. No, je vidět, že jsi už pár tisíc km ve "sporťácích" najel . Jak by se asi člověk s Bugatti Chiron a tvého ražení, díval na tebou zmiňovaná Ferrari,Porsche.. - jsou to sporťáky? .
Řidičák mám 37 roků a nějaká auta už mě rukama prošla. Troufnu si tvrdit, že vím jaký je nebetyčný rozdíl v jízdě dvoudvéřové placky a přemotorované, vysoké, rodinné bedny na galuskách.
Zkus si někdy zajezdit na motokárách (stojí to pár korun- pěkná dráha je v Litomyšli nebo venkovní na autodromu ve Vysokém Mýtě) a uvidíš, jak zábavně se dají jezdit zatáčky se zadkem(těžištěm) těsně nad zemí a potom pochopíš nejen můj pohled na zbytečnost Kony N.
Jinak vše v dobrém a ať ti SUV Kona jezdí bez problémů.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Kona N
Borku nic proti tobě nemám, už jsem psal, žes to schytal za celé vlákno.
ALE!
1. Shazovat si začal ty mě první. Měřit si pindíky ohledně zkušeností si nehodlám, myslím že jsme na to podobně, na nějaké zásluhy ohledně fóra tě víš co , to je jak s věkem .
2. Teď ale to hlavní Absolutně mimo jste v těch příspěvcích ohledně "zbytečnosti" Kony N. Vůbec nechápeš smysl toho auta a kritizujete jeho výrobu.
Jenže nikdo tu netvrdí, že se z Kony stane Sporťák. Jediné co tu píšu já a jiní co Konu znají, že dokáže využít potenciál podvozku pro sportovní jízdu. Nikdy to nebude auto na RZ, ale to přece není smysl Kony N. Ten je pouze v tom, aby se využil potenciál který v tom autě je pro lidi co jej využít chtějí . Nedělají ji proto aby omezily výrobu sportovních vozů, dělají ji pro to, aby si lidi co chtějí Konu, mohli naplno využít její možnosti. Možnosti o kterých vím evidentně víc já než ty.
Kvůli tomuto naprostému nepochopení tématu, se ti nehodlám omlouvat, lituju. Nemám za co. Možná u piva bysme si to uměli vyřikat líp. V tomhle je psaný projev dost limitován.
ALE!
1. Shazovat si začal ty mě první. Měřit si pindíky ohledně zkušeností si nehodlám, myslím že jsme na to podobně, na nějaké zásluhy ohledně fóra tě víš co , to je jak s věkem .
2. Teď ale to hlavní Absolutně mimo jste v těch příspěvcích ohledně "zbytečnosti" Kony N. Vůbec nechápeš smysl toho auta a kritizujete jeho výrobu.
Jenže nikdo tu netvrdí, že se z Kony stane Sporťák. Jediné co tu píšu já a jiní co Konu znají, že dokáže využít potenciál podvozku pro sportovní jízdu. Nikdy to nebude auto na RZ, ale to přece není smysl Kony N. Ten je pouze v tom, aby se využil potenciál který v tom autě je pro lidi co jej využít chtějí . Nedělají ji proto aby omezily výrobu sportovních vozů, dělají ji pro to, aby si lidi co chtějí Konu, mohli naplno využít její možnosti. Možnosti o kterých vím evidentně víc já než ty.
Kvůli tomuto naprostému nepochopení tématu, se ti nehodlám omlouvat, lituju. Nemám za co. Možná u piva bysme si to uměli vyřikat líp. V tomhle je psaný projev dost limitován.
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kona N
Uzavřeno, není co víc řešit.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Hyundajar83
- *
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 dub 2019, 09:14
Re: Kona N
Koukam, ze jsem tím videem šťouchl do vosího hnízda. Ne, tak to myšleno nebylo. Nemá cenu rozporovat, že sportovní auta jsou záměrně nízká kvůli fyzice. Pár aut supersportů jsem už řídil (GTR, Italia, Galardo) ten pocit z nižšího auta je jinde. Smysl Kony N je dát možnost ultraortodoxním Koňákům mít možnost lepšiho zrychlení a pocitu z jízdy. Něco podobného jsou i kombíky v ostřejších verzích od dalších výrobců. Skutečně už to dnes není tak, že buď dodávka a nebo supersport. Jednotlivé karoserie se postupně k sobě približují byť se z SUV nestane Supersport a opačně. Ale to snad ani nikdo nečeká.
Video jsem sem dal proto, že zde běžely názory, že Kona snad musí projíždět zatáčku 20kou jinak se převrátí na záda.
Ještě na závěr: Kona není rodinné auto probůh. Leda že by se rodinou myslel jeden člen a bágl na záda. Kona je pro (věčně)mladé CUV do města, s tím že má sportovnější charakter (uvědomuje si to i výrobce viz barevné kombinace interiérů, marketingové letáky). Rodinné musí hlavně pojmout rodinu, to Kona pojme jen nouzově.
Video jsem sem dal proto, že zde běžely názory, že Kona snad musí projíždět zatáčku 20kou jinak se převrátí na záda.
Ještě na závěr: Kona není rodinné auto probůh. Leda že by se rodinou myslel jeden člen a bágl na záda. Kona je pro (věčně)mladé CUV do města, s tím že má sportovnější charakter (uvědomuje si to i výrobce viz barevné kombinace interiérů, marketingové letáky). Rodinné musí hlavně pojmout rodinu, to Kona pojme jen nouzově.
Hyu Kona I 1.6 T-GDi 130 kW (Thank you Mr. Biermann)
Hyu i30 II, 1.6 GDi 99 kW
Skoda Fabia 1.4 MPi 44 kW
Hyu Accent 1.3 63 kW
Hyu i30 II, 1.6 GDi 99 kW
Skoda Fabia 1.4 MPi 44 kW
Hyu Accent 1.3 63 kW
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kona N
Ceník je venku - https://s7g10.scene7.com/is/content/hyu ... v%C3%BDpdf
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Kona N
Bude na test?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Kona N
Asi upadnem do nemilosti miestnych.No ten dizajn mi pripadá už trochu moc.Niečo ako Civic R-type.
Nepotrebujem kričať že som rychlý,stači keď som.Sorry.
Nepotrebujem kričať že som rychlý,stači keď som.Sorry.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Kona N
Za mě je předek super, ale zadní část působí hrozně mohutným dojmem.
Nicméně mi uniká potřeba městského SUV (nebo jakéhokoli jiného SUV) ve verzi N.
Nicméně mi uniká potřeba městského SUV (nebo jakéhokoli jiného SUV) ve verzi N.
Hyundai i30 WG 1.5 T-GDI MHEV Style DCT, Silky Bronze, 09/2021
Suzuki GSX-R 1000 K6, 10/2011
Hyundai i30 WG 1.4 TGDI Style NAV GO, Champion Blue, 12/2018 - 06/2021
BMW E46 320d Touring 07/2012 - 12/2018
Ford Escort 1.6i 16V Ghia 08/2016 - 07/2012
Suzuki GSX-R 1000 K6, 10/2011
Hyundai i30 WG 1.4 TGDI Style NAV GO, Champion Blue, 12/2018 - 06/2021
BMW E46 320d Touring 07/2012 - 12/2018
Ford Escort 1.6i 16V Ghia 08/2016 - 07/2012
Re: Kona N
Oba dva poslední komenty...
Pánové nic bych nedodával a líp bych to opravdu nenapsal
Pánové nic bych nedodával a líp bych to opravdu nenapsal
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Hyundajar83
- *
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 dub 2019, 09:14
Re: Kona N
Halt někdo chce komfort SUV/CUV a kdyz je třeba tak i zábavu.
Hyu Kona I 1.6 T-GDi 130 kW (Thank you Mr. Biermann)
Hyu i30 II, 1.6 GDi 99 kW
Skoda Fabia 1.4 MPi 44 kW
Hyu Accent 1.3 63 kW
Hyu i30 II, 1.6 GDi 99 kW
Skoda Fabia 1.4 MPi 44 kW
Hyu Accent 1.3 63 kW
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kona N
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kona N
Dnes byl pěkný test v autosalónu na Primě a dost ji tam chválil.