Petzl.. Ty aby ses neozval
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Bohužel Vaculík píše, že CVVT, ne D-CVVT. Kde je rozdíl si vyguglete sami. CVVT Není duální variabilní časování sacich a výfukových ventilů. Pouze časování na straně sacich ventilů.
Cecile, už to chápeš? V článku je uvedeno CVVT. Takže nemá duální variabilni časování jak na strane sacich, tak výfukových ventilů.
Skryté EGR je právě to, že si motor v určitých otáčkách cucne zpět zpaliny přes výfukové ventily do motoru. A to díky duálnímu variabnimu časování. Tímto zůstávaji sací ventily čisté, narozdil od klasického EGR.
Placete se po ramenou dobře hoši. Srandičky, srandičky.. Ale nic víc se od vás asi čekat nedá..
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)