1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Mně půjčená CHR byla letošní model s nájezdem cca 10kkm. Po dálnici eště jakš takš, ale při výjezdu z vesnice na okresku mě hodně aut předjelo. Prostě zrychluje to ale vlastně o tom ani nevíš. Možná kdybych byl obchodní cestující a při řízení dělal další 3 věci, tak bych to skousnul, ale když se chci věnovat řízení a chci aby mě to bavilo, tak to opravdu hybryd s CVT od Toyoty nechci.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
- Reklama
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Pohon HSD od Toyoty (hlavne 1,8) je z princípu určený pre kľudasov za volantom. Treba vždy počítať s tým, že tých 122k výkonu je dispozícii len na chvíľu. Akcelerácia je svižná vtedy keď má nabitú baterku... t.j. hlavne v meste kde sa často a výrazne strieda tempo jazdy, takže kinetickú energiu odbrzdí do baterky. Druhá možnosť je vtedy keď sa nevyužíva naplno výkon spaľovacieho motora a systém si baterku dobije zvyšným výkonom z neho počas jazdy v režime sériového hybridu. 100% času je v aute k dispozícii len 98k a 142Nm benzínového motora. Takže hnať sa s tým 140 po diaľnici do kopca niekoľko km a potom ešte čakať ochotu citeľne zrýchľovať je čistá utópia. Proste to má dynamiku 100k podladeného (atkinsonov cyklus) atmosférického motora...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Přesně a já už ve svých letech nemám potřebu sobě a jiným něco dokazovat. Rád jezdím v klidu a pohodě. A když mě někdo předjede?
Jen ať jede a užívá si to. Já si užívám to svoje.
Jen ať jede a užívá si to. Já si užívám to svoje.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8133
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
tiez vidim HSD ako ideal, jazdim na pohodu
ked vsak citam toto vlakno tak ma fakt trochu znepokojuje narocnost systemu ako takeho. m
Na druhu stranu poznam viacerych majitelov HSD (najma Auris 2gen) s najazdmi cez 100 000km a funguje to spolahlivo
u MHEV od Hyundaiu som neuvazoval, nevidim v nom akykolvek benefit. tato skusenost to len potvrdzuje
ked vsak citam toto vlakno tak ma fakt trochu znepokojuje narocnost systemu ako takeho. m
Na druhu stranu poznam viacerych majitelov HSD (najma Auris 2gen) s najazdmi cez 100 000km a funguje to spolahlivo
u MHEV od Hyundaiu som neuvazoval, nevidim v nom akykolvek benefit. tato skusenost to len potvrdzuje
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
-
- **
- Příspěvky: 101
- Registrován: 11 dub 2021, 21:12
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Tak info ze servisu. Nevědí, co by to mohlo být. Ve výpisu z RJ žádné info.
Na co se teď aktuálně čeká je nový software, který řeší obdobný problém, ale se zapnutym Start/Stop v režimu Eco.
Ani jedno jsem neměl, takže ... Doufám, že se ta oprava s tím sveze.
Jako úpřímně musím řict, že jsem velmi, ale velmi zklamaný z nového auta. Jsem s ním extrémně spokojený, ale v tomhle jsem moc zklamaný, že tomu autu nemůžu stoprocentně věřit. Nejde ani tak o mě, ale o to, když s tím pojede žena s dítětem.
Nicméně si myslím ,že za jízdy se to nevypne (snad), ale jen při zastavení. Podobné info jsem napsal i na FB do skupiny hyundai i30 a ozvali se tam 2 lidi, kterým se to také stalo, a situace byla téměšř stejná, tj dojetí zastavených aut, a pak nerozjetí,
Na co se teď aktuálně čeká je nový software, který řeší obdobný problém, ale se zapnutym Start/Stop v režimu Eco.
Ani jedno jsem neměl, takže ... Doufám, že se ta oprava s tím sveze.
Jako úpřímně musím řict, že jsem velmi, ale velmi zklamaný z nového auta. Jsem s ním extrémně spokojený, ale v tomhle jsem moc zklamaný, že tomu autu nemůžu stoprocentně věřit. Nejde ani tak o mě, ale o to, když s tím pojede žena s dítětem.
Nicméně si myslím ,že za jízdy se to nevypne (snad), ale jen při zastavení. Podobné info jsem napsal i na FB do skupiny hyundai i30 a ozvali se tam 2 lidi, kterým se to také stalo, a situace byla téměšř stejná, tj dojetí zastavených aut, a pak nerozjetí,
i30 kombi 1.5 T-GDI, DCT Style od 09/2021
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Tak nezbývá než doufat, že se ten problém Hyundai nebude snažit zamést pod koberec a udělá aktualizaci softwaru, která to snad opraví.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Brokolicovy chips skús prosím zistiť či majú DCT a typ štartovania. Možno by to pomohlo aj Hyundaiu s diagnostikou a riešením problému, ak by sa ukázalo že sa to vyskytuje napríklad len pri kombinácii s DCT alebo s bezkľúčovým štartovaním. Myslím že toto je potenciálne veľmi nebezpečný problém a bolo by v záujme nás všetkých to vyriešiť.
i30 Fastback 1,5 T-GDI MHEV IMT Family Smart (11/2021)
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Treba to zobrať tak, že toyota svoj hybridný systém vyvíja a ladí minimálne 20+ rokov. Stále to má svoje užívateľské "neduhy" ale v princípe by som človeku ktorý to vymyslel udelil Nobelovu cenu. Pretože HSD je jediný systém na trhu ktorý kombinuje "automat" v ktorom nezoderieš spojky, nezoderieš menič, nezoderieš synchróny... proste nič.. len vymeníš raz za 60tkm 2l oleja. K tomu je pripojený spaľovací motor asi najjednoduchšieho riešenia aké sa v súčasnosti dá aplikovať (myslím tú slabšiu 1,8). Ten elektromotor, generátor, baterka a menič je stále znesiteľné zvýšenie zložitosti celého systému, ktorý ale prechádza kontinuálnym X ročným evolučným vývojom. Hlavne na motanie do mesta je to po čistom elektromobile v tesnom závese druhé riešenie takmer bez kompromisov.Mexican píše: ↑14 říj 2021, 07:06 tiez vidim HSD ako ideal, jazdim na pohodu
ked vsak citam toto vlakno tak ma fakt trochu znepokojuje narocnost systemu ako takeho. m
Na druhu stranu poznam viacerych majitelov HSD (najma Auris 2gen) s najazdmi cez 100 000km a funguje to spolahlivo
u MHEV od Hyundaiu som neuvazoval, nevidim v nom akykolvek benefit. tato skusenost to len potvrdzuje
Keď to porovnáš s konkurenciou, tak každý modelový rok prináša nejaký úplne nový motor, doplnený často s narýchlo vyvinutou formou elektrifikácie... so všetkými rizikami z toho vyplývajúcimi.
Ak by si chcel niečo podobné z hľadiska užívania od tak by si asi musel riešiť 1,0TGDi s DCT prevodovkou... za určite lepšiu dynamiku ale zaplatíš v podobe spojok v DCT, ktoré v meste vymeníš aspoň raz za 100tkm, motora v ktorom v nejakej miere budeš takmer na 100% bojovať s karbónom. V prípade týchto nových TGDI motorov Smartstream vidím ešte jednu potenciálnu pascu (dúfam, že nebudem mať pravdu) a to je ventilový rozvod CVVD. Nápad parádny, ale mechanické riešenie tak zložité, že mám oprávnenú obavu čo z toho bude po 150 -200tkm....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Opět s tebou musím naprosto souhlasit a se , aby jsi neměl pravdu
V souvislosti s tím- mám najeto 22 tis. km + a budu dávat třetí olej. A to prosím nejezdím žádné couračky po městě.
Ale když jsem na YT shlédl princip CVVD - o intervalu na olej jsem měl jasno
V souvislosti s tím- mám najeto 22 tis. km + a budu dávat třetí olej. A to prosím nejezdím žádné couračky po městě.
Ale když jsem na YT shlédl princip CVVD - o intervalu na olej jsem měl jasno
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
3. olej? Tvl, to je jak do friťáku....
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Prvý olej po 5tis.
Druhý po 15tís. a ďalší po 25.
Naprosto rozumné riešenie.
Druhý po 15tís. a ďalší po 25.
Naprosto rozumné riešenie.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Ahoj, nemáte nějaké nové poznatky o problému / info ze servisu?
1.5 MHEV DCT mám v hledáčku a tohle mi docela zkazilo chuť...
1.5 MHEV DCT mám v hledáčku a tohle mi docela zkazilo chuť...
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Naprosto tě chápu a porozhlédnul bych se po sestře bez MHEV a po faceliftu. Velmi povedené auto
A jsou skladem
A jsou skladem
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Já mám aktuálně najeto 1500km a zatím se žádný problém neobjevil.
Jezdil jsem jak dálnice tak polňačky a párkrát pocukávání v koloně.
Jezdil jsem jak dálnice tak polňačky a párkrát pocukávání v koloně.
Hyundai i30 WG 1.5 T-GDI MHEV Style DCT, Silky Bronze, 09/2021
Suzuki GSX-R 1000 K6, 10/2011
Hyundai i30 WG 1.4 TGDI Style NAV GO, Champion Blue, 12/2018 - 06/2021
BMW E46 320d Touring 07/2012 - 12/2018
Ford Escort 1.6i 16V Ghia 08/2016 - 07/2012
Suzuki GSX-R 1000 K6, 10/2011
Hyundai i30 WG 1.4 TGDI Style NAV GO, Champion Blue, 12/2018 - 06/2021
BMW E46 320d Touring 07/2012 - 12/2018
Ford Escort 1.6i 16V Ghia 08/2016 - 07/2012
-
- **
- Příspěvky: 101
- Registrován: 11 dub 2021, 21:12
Re: 1.5 mild hybrid vypol pocas jazdy
Me se to stalo na krizovatce (semaforech). Ne za jizdy. Od te doby nic. V servisu nevedi, jen je novy software pro Eco+StartStop, kdy se tohle stava obcas. A ten soft ceka na schvaleni nebo co a pak se bude distribuovat.
Tezko rict, jestli to je MHEVem nebo softem v ridici jednotce.
Tezko rict, jestli to je MHEVem nebo softem v ridici jednotce.
i30 kombi 1.5 T-GDI, DCT Style od 09/2021