Mam najeto asi 12k verze auta v comfortu…
Auto jsem kupoval jako predvadecku s najezdem necelych 10K takze zajeti jsem neovlivnil
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
To je pravda, tímhle ježděním na delší trasy se karbonových úsad v sání nezbavíš, pokud už tam nějaké jsou. Slouží to jenom jako prevence dalších. Podrobněji je to rozepsaný třeba tady v popisku tohohle videa: https://youtu.be/UTxohju0rtwremkren píše: ↑20 lis 2021, 22:27 No myslím, že když někdo bude jezdit 14 dní kolem komína krátké trasy a jednou za 14 dní pojede hodinu po dálnici, tak se toho carbonu moc nezbaví. Turbo s přímým vstřikem opravdu není prioritně pro užívání auta jako auto do práce pro ježdění po městě a blízkém okolí.
Max? Nemyslel jsi minimálně? U 1.5DPi se doporučuje výměna oleje jednou ročně při normálním provozu a jednou za půlrok při provozu v náročných podmínkách.Pjotr1 píše: ↑21 lis 2021, 09:06 Otázka jestli na krátké trasy 1.0 TGDI/1.5TGDi nebo 1.5 DPi není ani tak o tom zda to jednou za 2 týdny protáhnout na dálnici (některé benzinové frakce mají bod varu 300°C a tak se stejně nikdy neodpaří), ale o tom jak často měním olej. Motoru nevadí stříkání benzínu do válců, ale kontaminace oleje benzinem. Olej se má měnit max 1x ročně a :
- buď jezdím málo = olej vyměním s malým počtem km
Tedy já si myslím, že T-GDI s krátkými trasami (>7km) nebude mít zas takový problém neboli že se 200kkm dožije bez investic
- nebo jezdím hodně a to už není styl častých studených startů
Není to sice prioritně o autu, ale tohle mne mrzí nejvíc, že v mém kupovaném začátkem léta není bezdrátový apple carplay. Asi je to zbytečný dotaz, ale je to hardwareová záležitost? Že jsou tam jiná elektronická střeva?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |