stefanpilat píše: ↑30 pro 2021, 13:25
Ve skutečnosti EU ještě nic nestopla. Je to zatím jen návrh Evropské komise, nic víc. Aby vešel v platnost, musel by ho nejprve schválit Evropský parlament a ratifikovat jednotlivé členské státy.
Tady není třeba žádného potvrzení,
stačí schválit dostečně tvrdou normu, nějaký rok 2035 je úplná blbost nevzdělaných novinářů. Pokud to přeženu ad absurdum, tak když dovollím vyrobit 1000 automobilů se spalovákem, tak jsem je sice nezakázal, ale v podstatě zakázal. Takže bavme se o EUROx normách, ne nějakém debilním roce 2035 o které žvaní novináři a polici. Třeba EURO 6 nebyla jedna norma, ale
minimálně 4.
A má přijít EURO7, asi 2025, a pak norma v roce 2030. A to co připravují, to může zaříznout už mnohem dříve, pokud dáte 50 g CO2/km, což je zamýšleno, tak abyste si mohli v ulici dva koupit spalovák, tak si tři sousedi musí koupit elektromobil (nehledě na to že to je nesmyslná metodika považovat elmobil za bezemisní, nebo všichni Plug in hybrid.
Už i současná EURO 6d nutí prodávat určitý mix, pokuty za překročený flotilový limit jsou veliké.
Nehledě na nesmysly, které připravují, třeba:
-Navíc se počítá s tím, že by se znovu měnila testovací metodika a auta by musela normu plnit i s přívěsem a při jízdě do kopce.
-Započítat tam i studený start, nyní se tam nepočítá čas, cca jedna minuta (nevím úplně přesně), než začnou fungovat různé antiemisní systémy.
Nemůže za to Hyindai, ale od reality odtržená Evropská komise a levičáci, kteří nutí prodávat něco, co neexistuje a ještě nefunguje.