Hyundai končí se spalovacími motory
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Jak chcete na úrovni české (nebo i evropské) politiky řešit, že se gigantická globální korporace, jako je Hyundai, sama rozhodne ukončit vývoj nějakého svého produktu? Uvalit na dovozní embargo? Pánové, vždyť je to absurdní. A opravdu to není jen kvůli EU. Vyvíjet spalovací motory pro země mimo EU (a to je drtivá většina světa) Hyundai nikdo nebrání. Vývoji vodíkového pohonu nebrání ani EU. Takové rozhodnutí taková korporace neudělá v hospodě u stolu. Vývoj se plánuje na mnoho let dopředu. Mají dost analytiků, kteří neustále hodnotí situaci v odvětví a na trhu. Jestliže k takovému rozhodnutí dospěli, znamená to, že došli k přesvědčivému závěru, že další vývoj takových druhů pohonů není pro budoucnost rentabilní. Nejen pro EU, ale globálně. Pro země třetího světa se můžou ještě dlouho vyrábět již vyvinuté spalovací motory. Nemá smysl v jejich vývoji utápět další prostředky, protože by pak rychle ztratil konkurenceschopnost tam, kde perspektiva je. K podobnému závěru už došla většina světových automobilek. Asi to bude mít nějaké opodstatnění.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
- Reklama
- PomalyPredek
- **
- Příspěvky: 107
- Registrován: 01 srp 2019, 15:44
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
@stefanpilat
Naprosty souhlas
Naprosty souhlas
Opel Crossland 1.2 AT6 Ultimate 2022
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI Style + Nav 2019
---
ex Nejaka auta...
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI Style + Nav 2019
---
ex Nejaka auta...
- PomalyPredek
- **
- Příspěvky: 107
- Registrován: 01 srp 2019, 15:44
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Jeste bych dodal:
Snaha ignorovat vyvojove trendy a zakonzervovani soucasneho stavu (at uz ve jmenu udrzeni zamestnanosti nebo dostupnosti aut pro lid) muze vest jedine k tomu, ze tady jeste par let budeme vyrabet soucasna auta, a pak uz NIC...
Snaha ignorovat vyvojove trendy a zakonzervovani soucasneho stavu (at uz ve jmenu udrzeni zamestnanosti nebo dostupnosti aut pro lid) muze vest jedine k tomu, ze tady jeste par let budeme vyrabet soucasna auta, a pak uz NIC...
Opel Crossland 1.2 AT6 Ultimate 2022
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI Style + Nav 2019
---
ex Nejaka auta...
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI Style + Nav 2019
---
ex Nejaka auta...
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Souhlasím, vždyť jsem psal, že to že se ukončil vývoj teď, než směna nic v následující dekádě (možná dvou) a že se začne plně přecházet na elektrifikaci s tím, že se stále budou prodávat současné spalováky. Bude záležet jenom na EU zda prodej spalováků stopne, nebo nechá přirozenou obměnu mezi lidmi s tím, že začnou dotovat elektroauta, případně nedovolí nárůst cen do takových výšek, že se to nevyplatí provozovat...
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Ve skutečnosti EU ještě nic nestopla. Je to zatím jen návrh Evropské komise, nic víc. Aby vešel v platnost, musel by ho nejprve schválit Evropský parlament a ratifikovat jednotlivé členské státy. K tomu je ještě dlouhá cesta a dost možná to do cíle ani nikdy nedojde. A budoucí komise v jiném složení ten návrh může klidně tiše poslat k ledu. Za nějakých deset let stejně pozbyde nějaký zákaz smysl, protože proč zakazovat něco, co se bude vyrábět a prodávat už jen okrajově.
Jinak souhlasím s tím, že provádět energetickou transformaci tak, že její tíha dopadne hlavně na střední třídu, je špatně. Ta na Západě to asi ustojí, je bohatší, ale tu na Východě to může dost tvrdě postihnout. To může vést k velmi neblahým důsledkům. To politici na Západě bohužel nevidí a nevnímají. Tím nezpochybňuji potřebu energetické transformace, ale měla by probíhat s větším ohledem na ty chudší státy EU, mezi které bohužel stále patříme.
Ale snažit se vývoj nějak retardovat je blbost. Zaostalostí se k prosperitě ještě nikdo nikdy nepropracoval.
Jinak souhlasím s tím, že provádět energetickou transformaci tak, že její tíha dopadne hlavně na střední třídu, je špatně. Ta na Západě to asi ustojí, je bohatší, ale tu na Východě to může dost tvrdě postihnout. To může vést k velmi neblahým důsledkům. To politici na Západě bohužel nevidí a nevnímají. Tím nezpochybňuji potřebu energetické transformace, ale měla by probíhat s větším ohledem na ty chudší státy EU, mezi které bohužel stále patříme.
Ale snažit se vývoj nějak retardovat je blbost. Zaostalostí se k prosperitě ještě nikdo nikdy nepropracoval.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
On s politikou EU a němců to zkrachuje i na západě, nesmyslné zavření šesti jaderek v německu...pitomci.stefanpilat píše: ↑30 pro 2021, 13:25
Jinak souhlasím s tím, že provádět energetickou transformaci tak, že její tíha dopadne hlavně na střední třídu, je špatně. Ta na Západě to asi ustojí, je bohatší, ale tu na Východě to může dost tvrdě postihnout. To může vést k velmi neblahým důsledkům. To politici na Západě bohužel nevidí a nevnímají. Tím nezpochybňuji potřebu energetické transformace, ale měla by probíhat s větším ohledem na ty chudší státy EU, mezi které bohužel stále patříme.
Ale snažit se vývoj nějak retardovat je blbost. Zaostalostí se k prosperitě ještě nikdo nikdy nepropracoval.
Až si vyzkouší/me blackout, ono se uvidí.
I30 kombi 2020 Style
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Tady není třeba žádného potvrzení, stačí schválit dostečně tvrdou normu, nějaký rok 2035 je úplná blbost nevzdělaných novinářů. Pokud to přeženu ad absurdum, tak když dovollím vyrobit 1000 automobilů se spalovákem, tak jsem je sice nezakázal, ale v podstatě zakázal. Takže bavme se o EUROx normách, ne nějakém debilním roce 2035 o které žvaní novináři a polici. Třeba EURO 6 nebyla jedna norma, ale minimálně 4.stefanpilat píše: ↑30 pro 2021, 13:25 Ve skutečnosti EU ještě nic nestopla. Je to zatím jen návrh Evropské komise, nic víc. Aby vešel v platnost, musel by ho nejprve schválit Evropský parlament a ratifikovat jednotlivé členské státy.
A má přijít EURO7, asi 2025, a pak norma v roce 2030. A to co připravují, to může zaříznout už mnohem dříve, pokud dáte 50 g CO2/km, což je zamýšleno, tak abyste si mohli v ulici dva koupit spalovák, tak si tři sousedi musí koupit elektromobil (nehledě na to že to je nesmyslná metodika považovat elmobil za bezemisní, nebo všichni Plug in hybrid.
Už i současná EURO 6d nutí prodávat určitý mix, pokuty za překročený flotilový limit jsou veliké.
Nehledě na nesmysly, které připravují, třeba:
-Navíc se počítá s tím, že by se znovu měnila testovací metodika a auta by musela normu plnit i s přívěsem a při jízdě do kopce.
-Započítat tam i studený start, nyní se tam nepočítá čas, cca jedna minuta (nevím úplně přesně), než začnou fungovat různé antiemisní systémy.
Nemůže za to Hyindai, ale od reality odtržená Evropská komise a levičáci, kteří nutí prodávat něco, co neexistuje a ještě nefunguje.
I30 kombi 2020 Style
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
- PomalyPredek
- **
- Příspěvky: 107
- Registrován: 01 srp 2019, 15:44
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Mozna by bylo dobre namisto nadavani na EU podivat se, kolik do technologii okolo elekroaut sypou v USA a v Cine. Tady vice nez kdy jindy plati ono zname "Kdo chvili stal, stoji opodal"...
Ale urcite to prinese dynamicke ceny elektriny pro spotrebitele behem dne i behem hodiny. Klidne bude chvili kWh na 1 Kc a o pul hodiny pozdeji za 100 Kc. A zrejme take moznost pripojit sve bateriove auto k siti tak, aby rozvodne zavody z neho mohly (pokud uzivatel dovoli) elektrinu cerpat. Vsechno je to jen otazka smlouvy a ceny. Technologie na to existuje. A neco mi rika, ze to nebude zprovozneno prvni v EU...
Ale urcite to prinese dynamicke ceny elektriny pro spotrebitele behem dne i behem hodiny. Klidne bude chvili kWh na 1 Kc a o pul hodiny pozdeji za 100 Kc. A zrejme take moznost pripojit sve bateriove auto k siti tak, aby rozvodne zavody z neho mohly (pokud uzivatel dovoli) elektrinu cerpat. Vsechno je to jen otazka smlouvy a ceny. Technologie na to existuje. A neco mi rika, ze to nebude zprovozneno prvni v EU...
Opel Crossland 1.2 AT6 Ultimate 2022
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI Style + Nav 2019
---
ex Nejaka auta...
Hyundai i30 III Fastback 1.4 T-GDI Style + Nav 2019
---
ex Nejaka auta...
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
https://www.autoviny.sk/novinky/123212/ ... utomobilky
hyu sa vyjadril, ze vyvoj nezastavil. som zvedavy, ze aka bude skutocnost o rok, dva
hyu sa vyjadril, ze vyvoj nezastavil. som zvedavy, ze aka bude skutocnost o rok, dva
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Stejně nás asi ty zrušené spalovací motory čekají, ale zatím si je musíme užít.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Nechápem,že "bežný" ľudia to vidia a oni to úplne ignorujú.martasak píše: ↑30 pro 2021, 13:44On s politikou EU a němců to zkrachuje i na západě, nesmyslné zavření šesti jaderek v německu...pitomci.stefanpilat píše: ↑30 pro 2021, 13:25
Jinak souhlasím s tím, že provádět energetickou transformaci tak, že její tíha dopadne hlavně na střední třídu, je špatně. Ta na Západě to asi ustojí, je bohatší, ale tu na Východě to může dost tvrdě postihnout. To může vést k velmi neblahým důsledkům. To politici na Západě bohužel nevidí a nevnímají. Tím nezpochybňuji potřebu energetické transformace, ale měla by probíhat s větším ohledem na ty chudší státy EU, mezi které bohužel stále patříme.
Ale snažit se vývoj nějak retardovat je blbost. Zaostalostí se k prosperitě ještě nikdo nikdy nepropracoval.
Až si vyzkouší/me blackout, ono se uvidí.
Už vlanil pár krát hrozil blackout v Nemecku a stále idú svoju.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Podíl všech států EU na celosvětovém vypouštění CO2 je necelých 10 %. Kolik z toho vyprodukují automobily se spalovacím motorem, to jsem se nikde nedočetl.
Podíl jen samotné Číny je kolem 35 %. Neplánuje se nad Evropou nějaký poklop, kam se emise z jiných částí světa nedostanou ?
Podíl jen samotné Číny je kolem 35 %. Neplánuje se nad Evropou nějaký poklop, kam se emise z jiných částí světa nedostanou ?
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Myslím, že tohle je zeleným EuroHujerům naprosto putna... Nejhorší je kombinace fanatického ideologa, to nikdy neznamenalo nic dobrého
https://www.autozive.cz/emisni-norma-euro7/
https://www.autozive.cz/emisni-norma-euro7/
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Iniciatívny blbec je horší ako triedny nepriateľ.
Táto poučka stále platí.
Táto poučka stále platí.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Hyundai končí se spalovacími motory
Žeby zmenili stanovisko? https://www.autoviny.sk/novinky/123212/ ... blakwQP008
Hyundai i30 Combi, 1,5 GDI, DSG, Style, Engine Red
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016
..ex..
Hyundai i30 Combi 1,6 MPI, 2016