Je fakt že s Mareou mi servisák řekl, že mj. nejezdí ne emise, že nemíní auta trápit (hlavně diesely). To ale bylo ještě v době předfotografické. U si myslím že jako celkem nové auto musí projít. Byl jsem i sám od sebe před technickou si nechat změřit propustnost oken na předních dveřích - prošlo to podle normy. Mám tam folie označené jako keramické.
Takže určitě (zatím) nepatřím mezi úplatkové případy...
poklice- patent
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- Reklama
Re: poklice- patent
Je to pakárna, ale je to bohužel tak. Vyloženě mají u vstupu na STK ceduli jak vrata -
vozidlo musí být přistaveno bez poklic kol, i přišroubovaných.
Důvod je kontrola rozměru disku, hlavně ET. A celé auto je foceno a foto musí předat do registru STK, takže těžko ojebat.
Také jsem přemýšlel, jak s tím vydrbat. Udělal jsem to stejně jak Javele. Základ orientace - ventilek.
vozidlo musí být přistaveno bez poklic kol, i přišroubovaných.
Důvod je kontrola rozměru disku, hlavně ET. A celé auto je foceno a foto musí předat do registru STK, takže těžko ojebat.
Také jsem přemýšlel, jak s tím vydrbat. Udělal jsem to stejně jak Javele. Základ orientace - ventilek.
- Přílohy
-
- IMG_20211023_131446.jpg (62.04 KiB) Zobrazeno 1153 x
-
- IMG_20211023_131130.jpg (77.65 KiB) Zobrazeno 1153 x
Re: poklice- patent
Při vyvrtávání mně to nenapadlo, mám každou poklici asi jinak, až při nasazování
jsem se leknul, že to mám blbě Ale je to jedno, prostě se to vybráním natočí na
ventilek a ošroubují se ty šrouby, které jsou "vylosovány"
jsem se leknul, že to mám blbě Ale je to jedno, prostě se to vybráním natočí na
ventilek a ošroubují se ty šrouby, které jsou "vylosovány"
Re: poklice- patent
Tak to jsem si poměrně dost hlídal, aby byly všechny stejně a vyšlo to.
Jo a ta menší matka je pojišťovací z liťáků a dávám ji i na zimní plechy.
Jo a ta menší matka je pojišťovací z liťáků a dávám ji i na zimní plechy.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: poklice- patent
No já měl podobný problém s Kia Ceed, vůbec jsem si neuvědomil, že kryty jsou na autě, všechny ostatní auta v rodině mají litá kola a protože jsou takhle našroubovány sundat je bez heveru je docela problém, asi bych si nalajs odšroubovat všechny matky najednou bez zvednutí kola ..... No nakonec mi to technik nechal projít s poklicema, ale nemusel Ten nápad s 2 vyfrézovanýma dírama je dobrý
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: poklice- patent
To bych řekl.
Stojící auto na dvou šroubech nechám na tu chvilku v pohodě a hever zůstane tam kde je.
Stojící auto na dvou šroubech nechám na tu chvilku v pohodě a hever zůstane tam kde je.
Re: poklice- patent
A já si kvůli poklicím přesunul technickou ještě na dobu, kdy mám letní papuče
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: poklice- patent
vzdy tie origo poklice mozte hodit do kosa a kupit si klasicke v supermarkete, ktore na druhu stranu z casu na cas proste odletia
na fabke sme mali jedny celkom pekne (sada stala snad 500kc) a vydrzali snad 4 roky kym sme auto nepredali v dobrom stave
na fabke sme mali jedny celkom pekne (sada stala snad 500kc) a vydrzali snad 4 roky kym sme auto nepredali v dobrom stave
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023