Kona Electric OSE Czech edition
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Kona Electric OSE Czech edition
Pardon pánové, ale tohle je tak něco hnusného a plastového, že to opravdu nebudu komentovat, obzvlášť v kombinaci s uvedenou cenovkou
Už tahle kombinace by mě "donutila" o téhle hrůze ani neuvažovat
Už tahle kombinace by mě "donutila" o téhle hrůze ani neuvažovat
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Kona Electric OSE Czech edition
...atd...Mr. HYUNDAI píše: ↑19 úno 2022, 07:35 Tenhle plastový interiér nevnímám jako problém u Kony za 400.000,- nebo Tucsonu za 550.000,- (svého času). Ale milion je jakási magická hranice a oproti MX-30 to není vidět, cítit ani slyšet .
...
Velmi trefně vytíženosti
A myslím, že to neplatí jen o Kona Electric.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Kona Electric OSE Czech edition
Z mého pohledu to trpí pravě tím, ze do jedné kastle cpou všechny typy pohonu, pak to má divná řešení k ničemu - jako je ta kladina mezi řidičem a spolujezdcem, kde je jen par tlačítek a k 12v zásuvce aby si vylomil řidič ruku. Navíc tu snadno dojde k porovnání a člověk si rekne, ze za půlku s benzinem by to koupil, ale x2 s elektrem se nevyplatí.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Kona Electric OSE Czech edition
Plastově působící interiér bude dán tím, že Kona se začala nejdříve vyrábět jako levné auto se spalovacím motorem a postupně se platforma přizpůsobovala dalším pohonům, na interiéru sice došlo k lehkému faceliftu, ale chtělo to pokročit i v materiálech, to ano. S autem jsem jezdil a co se týče vzhledu předku, ta maska před FL byla vzhledově povedenější, nyní je tak elektricky uhlazená až slizká, jenže tím to jaksi H. stylizuje do na první pohled patrného vzhledu EV. Co se místa uvnitř týče, nemohu souhlasit s Mr. Hyundai, Kona má vzadu místa málo. Za sebe si se svými 185cm pořádně nesednu, kolena tlačí do opěráku a na šířku je to max. pro dva, kufr také malý, hodnou chvíli mi trvalo než se podařilo vměstnat dvě elektrokoloběžky, které do i30 HB v klidu položím. Vpředu je vše úplně v pořádku, auto je přehledně ergonomicky uspořádáno. Co se týče jízdy, byl jsem nadmíru spokojen se stabilitou vyššího auta, přesedal jsem rovnou z mé i30 a pak se zase do ní vracel a ta byla v zatáčkách a v přesnosti řízení jak bárka na moři. Elektromotor umí zabrat a umí vykouzlit i úsměv a radost z odpichu, auto se ovládá velmi dobře, je tiché, tady nelze nic vytknout, dokonce i tlumení děr naprosto v pořádku, Mazdu jsem nejel, tak nemohu porovnat. Konu si zkusila i moje Partnerka a okamžitě se s ní sžila. Shodli jsme se na tom, že by nám celkem vyhovovala a moc se nám líbila. My už místo vzadu až tak nepotřebujeme. Závěrem shrnuto, brali bychom ji všemi deseti, jenže klasická otázka je, kde dobíjet a cena.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kona Electric OSE Czech edition
technogicky dobre, spracovanim a materialmi proste kona /bayon v cene okolo pol mega. Myslim vsak ze ako auto na jazdenie to bude robit lepsiu sluzbu ako ta Mazda
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Kona Electric OSE Czech edition
Jen bych poopravil informaci od Marase.
Koncept KONY byl od začátku určený primárně pro EV. Spalovací pohon byl ten "druhý".
A souhlasím, že Tuxoňácký tunel Koně nesedí.
Koncept KONY byl od začátku určený primárně pro EV. Spalovací pohon byl ten "druhý".
A souhlasím, že Tuxoňácký tunel Koně nesedí.
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Re: Kona Electric OSE Czech edition
stanKon, budu rád, pokud své tvrzení podložíš nějakým zdrojem.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kona Electric OSE Czech edition
Pravdu vlastně nemáte ani jeden .
Konstrukční základ s kódem u OS, který sdílí též KIA Soul a KIA Niro byl od začátku vyvíjen pro implementaci všech zmíněných druhů pohonu - tedy ICE na benzín i naftu v konfiguracích pohonu 4x2 i 4x4, HEV, BEV a u Nira i PHEV!
To, že jako první šly do výroby ICE verze není z pohledu konstrukce podstatné .
Konstrukční základ s kódem u OS, který sdílí též KIA Soul a KIA Niro byl od začátku vyvíjen pro implementaci všech zmíněných druhů pohonu - tedy ICE na benzín i naftu v konfiguracích pohonu 4x2 i 4x4, HEV, BEV a u Nira i PHEV!
To, že jako první šly do výroby ICE verze není z pohledu konstrukce podstatné .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kona Electric OSE Czech edition
Vím, že jsi se pohyboval v branži a máš přehled, ovšem první na trh přišla Kona s klasickými spalovacími motory, teprve až následně přišla jako EV a samozřejmě, že spodek auta, konstrukce, byla přizpůsobena baterii. Odkazů na historii je všude plno, třeba tady, jak to začalo.
https://www.autoweb.cz/hyundai-kona-ofi ... -techniku/
https://www.autoweb.cz/hyundai-kona-ofi ... -techniku/
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kona Electric OSE Czech edition
Mr. HYUNDAI píše: ↑19 úno 2022, 18:00 To, že jako první šly do výroby ICE verze není z pohledu konstrukce podstatné .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate