Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Zdravím, jednak se chci pochlubit a za druhé jsem tady v autech stejnou výbavu nenašel, tak třeba někomu pomůžu s rozhodováním
Delší dobu jsem přemýšlel o náhradě stávajícího i30 kombi 2. generace 1,6 MPI z roku 2015. Pevně jsem byl rozhodnutý pro automat a chtěl jsem jisto jistě Ford Focus ST-line, mám pro Fordy slabost. Člověk míní, okolnosti mění. Facelift Focusu mě neuchvátil a hlavně přišla komplet stopka na objednávky (kolaps dodávek dílů z Ukrajiny) + ceníkové zdražení o cca 30t Kč. Tak jsem se šel projet i30, pocity pozitivní, N line maska , zadek možná hezčí u standardní verze. Vzhledem k dodacím lhůtám (prý 6-9 měsíců) jsem už skoro rozhodování zaparkoval s tím, že počkám. Možná na Astru, popř. na ten Focus. Pak jsem pro zajímavost projel skladovky i30 a vyskočila na mě N LINE PREMIUM v manuálu, mé preferované barvě. Cena plus minus jako normální N LINE s DCT, navíc kousek od nás. Vidina auta bez čekání a v plné palbě převážila a tak jsme po diskuzi s manželkou ("řazení mě neotravuje") pořídili zase manuál. Auto jsem měl doma do 14 dní, což při dnešní situaci považuju za zázrak
Zatím se sžíváme, mám najeto asi 200 km. První pocity po vyjetí z autosalonu nic moc, pohodě úplně nepomohla kombinace letních gum a lehkého sněžení Pak jsem všiml divně vysoko umístěného volantu, snížil ho, doladil posed v sedačce a auto mi konečně sedlo . Motor je proti 1,6 MPI o něčem jiném, cestovní komfort na osmnáctkách úplně v pohodě. U iMT nevidím rozdíl proti standard manuálu, jen si musím zvyknout na nutnost startu s neutrálem. Zkusil jsem na dálnici aktivní asistent jízdy v pruzích a fakt to funguje pěkně Reálné využití ale asi nulové.
Ještě si budu muset zautomatizovat startovací proceduru: Neutrál -> start -> odkliknout hlášku na displeji -> pryč z Eco módu -> vypnout asistent jízdy v pruzích -> možná vypnout start stop (zatím mě neotravuje). A asi to sepsat, zalaminovat a hodit do přihrádky, kdybych auto někomu půjčoval Aspoň, že na vše jsou tlačítka...
Infotainment za mě ok, zklamalo mě jen chybějící bezdrátové android auto , vyzkouším ho, až poprvé nezapomenu vzít do auta kabel... A místo vzadu nic moc, jak jsem pochopil, tak i kvůli el. sedačkám. Ale sedí tam děti, no problem.
Auto hned po vyjetí z autosalonu začalo občas nesmyslně signalizovat auto v levém mrtvém úhlu, druhý den to samé. Ale v obou případech posněhávalo, dneska za normálního počasí už nic. Snad to bude dobré, jinak reklamace.
Až budu mít najeto víc, přidám další postřehy.
Delší dobu jsem přemýšlel o náhradě stávajícího i30 kombi 2. generace 1,6 MPI z roku 2015. Pevně jsem byl rozhodnutý pro automat a chtěl jsem jisto jistě Ford Focus ST-line, mám pro Fordy slabost. Člověk míní, okolnosti mění. Facelift Focusu mě neuchvátil a hlavně přišla komplet stopka na objednávky (kolaps dodávek dílů z Ukrajiny) + ceníkové zdražení o cca 30t Kč. Tak jsem se šel projet i30, pocity pozitivní, N line maska , zadek možná hezčí u standardní verze. Vzhledem k dodacím lhůtám (prý 6-9 měsíců) jsem už skoro rozhodování zaparkoval s tím, že počkám. Možná na Astru, popř. na ten Focus. Pak jsem pro zajímavost projel skladovky i30 a vyskočila na mě N LINE PREMIUM v manuálu, mé preferované barvě. Cena plus minus jako normální N LINE s DCT, navíc kousek od nás. Vidina auta bez čekání a v plné palbě převážila a tak jsme po diskuzi s manželkou ("řazení mě neotravuje") pořídili zase manuál. Auto jsem měl doma do 14 dní, což při dnešní situaci považuju za zázrak
Zatím se sžíváme, mám najeto asi 200 km. První pocity po vyjetí z autosalonu nic moc, pohodě úplně nepomohla kombinace letních gum a lehkého sněžení Pak jsem všiml divně vysoko umístěného volantu, snížil ho, doladil posed v sedačce a auto mi konečně sedlo . Motor je proti 1,6 MPI o něčem jiném, cestovní komfort na osmnáctkách úplně v pohodě. U iMT nevidím rozdíl proti standard manuálu, jen si musím zvyknout na nutnost startu s neutrálem. Zkusil jsem na dálnici aktivní asistent jízdy v pruzích a fakt to funguje pěkně Reálné využití ale asi nulové.
Ještě si budu muset zautomatizovat startovací proceduru: Neutrál -> start -> odkliknout hlášku na displeji -> pryč z Eco módu -> vypnout asistent jízdy v pruzích -> možná vypnout start stop (zatím mě neotravuje). A asi to sepsat, zalaminovat a hodit do přihrádky, kdybych auto někomu půjčoval Aspoň, že na vše jsou tlačítka...
Infotainment za mě ok, zklamalo mě jen chybějící bezdrátové android auto , vyzkouším ho, až poprvé nezapomenu vzít do auta kabel... A místo vzadu nic moc, jak jsem pochopil, tak i kvůli el. sedačkám. Ale sedí tam děti, no problem.
Auto hned po vyjetí z autosalonu začalo občas nesmyslně signalizovat auto v levém mrtvém úhlu, druhý den to samé. Ale v obou případech posněhávalo, dneska za normálního počasí už nic. Snad to bude dobré, jinak reklamace.
Až budu mít najeto víc, přidám další postřehy.
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Nádherná barva Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů za volantem.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Díky Takhle za světla je parádní, jinak je až překvapivě nenápadná, spíš do vínová.
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Nech dobre slúži... k tomu aktívnemu asistentu jazdných pruhov.... pri dennom používaní to veľmi nepomôže, ale na takú dovolenkovú cestu k moru je to paráda. Na diaľnici zaradíš 6tku, tempomat, zavesíš jeden prst na volant a môžeš šetriť vlastnú energiu. Za mňa po vyhrievanom volante ďaľšia moderná vychytávka, ktorá má zmysel(samozrejme pokiaľ spolupracuje... lebo v nižších výbavách je systém, ktorý len držkuje do riadenia ale v čiarach sa neudrží... aby to bolo OK, tak musia byť prítomné oba systémy LFA a LKA... samotné LKA nestačí).... .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
I samotné LKA je na dálnici fajn. Víš, že ti auto trošku kreje záda, když uděláš chybu. Od té doby co jsem vyspalý a celkem svěží na dvě vteřiny vypnul, protože po dvou hodinách přestaly řvát děti - a prostě najednou byl v levým pruhu, kde shodou šťastných náhod zrovna nikdo nejel - vím, že se ti to může stát ani nevíš jak.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
LFA neznám, zato LKAS v Tucsonu používám pro dlouhé jízdy na dálnici. Své uplatnění našel i při přejezdu přes Oresund, když si fouknul boční vítr za pilířem
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Skvělá volba auta, gratuluji.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Pekný kúsok,gratulujem.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Je to tak trochu hra so skratkami.. v prípade i30 bola asi takáto realita:Axel.Foley píše: ↑03 dub 2022, 10:12 LFA neznám, zato LKAS v Tucsonu používám pro dlouhé jízdy na dálnici. Své uplatnění našel i při přejezdu přes Oresund, když si fouknul boční vítr za pilířem
LKAS - MY2018,2019 .... Lane Keeping Assist System ... v podstate komplexný systém, ktorý v pasívnom móde upozorní na opustenie pruhu zvukom a v aktívnom móde sa snaží udržovať vozidlo v strede medzi čiarami.
Od MY2020 LKAS z cenníka zmizol a pribudli dva nové riadky..
LKA - Lane Keeping Assist .... jedná sa o "bastarda" z pasívnej časti systému LKAS, ktorý v najaktívnejšom nastavení pri dotyku s čiarou trhne volantom a vypne sa.. takže viesť vozidlo nedokáže. (máme v pár kusoch firemných Ceed-ov... z môjho pohľadu nebezpečná vec)
LFA - Lane Following Assist... nadstavba systému LKA.. ktorá povyšuje funkčnosť systému na úroveň LKAS
Z môjho pohľadu to bol len výsledok hlbokého zamyslenia markentigových mágov pri vymýšľaní ako ešte do... jednotlivé výbavové stupne.. užitočnú a funkčnú fičúru len rozdelili na dve časti... aby mali čo predávať.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Koukám, že těm LKA a LFA asistentům dám ještě šanci. Evidentně 10 lidí 10 chutí, teď jela manželka se zapnutým LKA a pochvalovala si, jak ji to na dálnici krásně korigovalo, když zajela blízko ke kraji.
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
dibarbora: Děkuji za vysvětlení.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
LKA se v naší i30 určitě nevypne po přiblížení k čáře. Jen když úplně pustím volant, začne za pár sekund protestovat. Nebezpečný mi to nepřijde, není to nějak silný - jestli někdo kvůli tomu pustí volant nebo se lekne tak, že havaruje - tak řídil buď jedním prstem nebo se nevěnuje řízení. Vypínám jen na okreskách (kde si rád jedu zatáčky prostředkem) a při komplikovanějších zúžení na dálnici, kde je spousta extra čar.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Tu to bude vždy vec názoru… kecať do šoférovania si obvykle nenechám, ked už áno, tak systém musí byť čo najsamostatnejší… toto samotné LKA nespľňa. So starým systémom LKAS na mojej i30 dlhé dialničné presuny(na poloprázdnych cestách) robím obvykle na tempomate s jedným prstom na volante… toto samotné LKA nedá…
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Fešácká barva a moc pěkný celkově. Ať slouží a nosí jen radost.
Re: Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red
Tak první "zádrhel", na 18" kola se dle návodu nemají dávat řetězy. Sice je potřebuju tak 1x za 2 roky, ale pro klid duše je vozím.
V TP mám zapsané jen 18", můžete někdo potvrdit, že se dají použít i 17" (225/45R17)? O nutnosti zápisu do TP vím, spíš zda se tam "vejdou"? Plus jaké ET mají mít?
V TP mám zapsané jen 18", můžete někdo potvrdit, že se dají použít i 17" (225/45R17)? O nutnosti zápisu do TP vím, spíš zda se tam "vejdou"? Plus jaké ET mají mít?
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)