Průměrná spotřeba 6 l
Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
priemerná 5,9 nabehaných 15900, asi tak 1/4 po dialnici, obuté celoročky michelin crossclimate 2, čakal som, že to bude na celoročkách horšie
Re: Motor 1.5DPi
Priemerna 5.9 tiez ale najeto uz 35 000km za 2 roky presne.
Re: Motor 1.5DPi
https://www.youtube.com/watch?v=-afCCnga7cs
Chlápek tvrdí (titulky->automatický překlad), že má 1.5DPi hatchback s nezávislým uložením zadní nápravy, to je nějakej exportní model?
Chlápek tvrdí (titulky->automatický překlad), že má 1.5DPi hatchback s nezávislým uložením zadní nápravy, to je nějakej exportní model?
Re: Motor 1.5DPi
Me se uz dvakrat vynulovala celkova spotreba, nejsem si vedom , ze bych ji resetoval.
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Re: Motor 1.5DPi
To asi stěží. Spíš jen neví co tam má. Vaculík ze SM taky nevěděl. Motor 1.5DPi vždy má obyč nápravu. Už jen proto, že je to ekonomický model pro východ evropy. Nikde jinde se tento motor neprodává.i30mpact píše: ↑12 říj 2022, 22:32 https://www.youtube.com/watch?v=-afCCnga7cs
Chlápek tvrdí (titulky->automatický překlad), že má 1.5DPi hatchback s nezávislým uložením zadní nápravy, to je nějakej exportní model?
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Alespoň je vidět, jak je to vzývané nezávislé zavěšení zadních kol zásadní pro jízdní vlastnosti. Půlka autonovinářů si ani nevšimne, že tam Hyundai už dva roky dává všude torzku
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
A co se zaměřit na to, co nezávislé zavěšení je a co ne?
Ona snad vlečená ramena spojená torzní příčkou nejsou nezávislé zavěšení...?
Protože tuhou nápravu vzadu fakt v i30 nenajdete .
Ona snad vlečená ramena spojená torzní příčkou nejsou nezávislé zavěšení...?
Protože tuhou nápravu vzadu fakt v i30 nenajdete .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Jasně, to je ale takový slovíčkaření. Vždyť je jasný, že myslím torzka vs. multilink.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
To není slovíčkaření - to jsou jasně definované technické pojmy...
Proto se uvádí, že i30 má vzadu nezávislé zavěšení kol, a to buď v provedení vlečená ramena s torzní příčkou nebo víceprvkové.
Proto se uvádí, že i30 má vzadu nezávislé zavěšení kol, a to buď v provedení vlečená ramena s torzní příčkou nebo víceprvkové.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Takže v podstatě má pravdu. No každopádně to tam docela chválí (komplet auto, nejen podvozek).
Re: Motor 1.5DPi
Ve videu se jasně mluví o víceprvkovém zavěšení testovaného vozu. Koukni se od 19.00 minuty.Mr. HYUNDAI píše: ↑13 říj 2022, 10:47 To není slovíčkaření - to jsou jasně definované technické pojmy...
Proto se uvádí, že i30 má vzadu nezávislé zavěšení kol, a to buď v provedení vlečená ramena s torzní příčkou nebo víceprvkové.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Najlepsie je, ze o tom vykecava o 100-200, ale ze by sa sklonil a tu napravu natocil, tak to nie... Ja som to uz u par i30 spravil, a nikdy som u 1.5 DPi nenarazil na ziadnu, co by mala vzadu viacprvok. A podla toho, kde sa i30 vyrabaju predpokladam, ze cela minimalne Europa je obsluhovana vylucne Nosovicami. A ako tu uz spomenul Maras (a ako dokazuju technicke udaje na sajte), tak 1,5 DPi jednoducho viacprvok vzadu nikdy nema...
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Šťastní to lidé, kteří mají tolik času, že si mohou dovolit jím mrhat u videí - já ten čas nemám. A je mi úplně ukradený co někdo někde plácá.
Reagoval jsem na vymezení pojmu nezávislé zavěšení - a to je tak, jak jsem napsal.
Reagoval jsem na vymezení pojmu nezávislé zavěšení - a to je tak, jak jsem napsal.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Já mám jakožto člověk co se živí exaktní vědou pochopení pro vyžadování exaktních pojmů
Ale například wikipedie říká o vlečené nápravě s torzkou "Tento druh nápravy se obvykle označuje jako polonezávislé zavěšení/odpružení kol, ve smyslu toho, že kola se mohou vzájemně pohybovat, avšak jejich pohyb je do určité míry spojen, a to ve větším měřítku než u skutečného nezávislého zavěšení."
Takže striktně vzato to "nezávislé" zavěšení není, protože když se jedno kolo odpruží, dělá ta tyč něco i s tím druhým. Proto jsem psal o slovíčkaření Čímž bych tento off-topic uzavřel, s motorem to nemá nic společného
Ale například wikipedie říká o vlečené nápravě s torzkou "Tento druh nápravy se obvykle označuje jako polonezávislé zavěšení/odpružení kol, ve smyslu toho, že kola se mohou vzájemně pohybovat, avšak jejich pohyb je do určité míry spojen, a to ve větším měřítku než u skutečného nezávislého zavěšení."
Takže striktně vzato to "nezávislé" zavěšení není, protože když se jedno kolo odpruží, dělá ta tyč něco i s tím druhým. Proto jsem psal o slovíčkaření Čímž bych tento off-topic uzavřel, s motorem to nemá nic společného
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)