V lednu byl objednanej do servisu na montáž toho modulu, ale nepovedlo se to rozchodit, tak proběhla jen rozborka a sborka auta. Prý jsem byl první odvážlivec po FL. Už jsem jsem si skoro zvyk na ruční vypínání, sice občas zapomenu, ale už bych se do toho modulu nehrnul, občas jedu i jiným vozem tak holt vypínám ručně všude.Sprite píše: ↑08 pro 2022, 08:45Můžu se prosím zeptat, co přesně je to "inteligentní nabíjení"? Viděl jsem v ceníku příslušenství k i30 nějaký modul na vypnutí Start stop. Tak mě napadlo, jestli jej tam nenechat do nového auta hned jak přijde namontovat. Ale pokud by to mělo být jen nějaké polovičaté řešení, že se jen vyřadí funkce start / stop, ale naopak to pak bude nějak horší pro baterku / dobíjení, tak bych se na to vykašlal. Díky moc
Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Jistě že ano. Mám trvale měřák napětí v zapalovači.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
tak to je dobrá zpráva. Přejdu tedy též na stálé svícení, jen je škoda že ten světelný podpis vpředu už nebude tak zřetelný. Dá se to i nějak poznat podle otáček motoru na volnoběh, že je inteligent deaktivovaný?
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Motor 1.5DPi
Akorát přes zimu kdy je dlouho tma a šero je to fajn. Jinak přes sezónu se chystám odpojit kablik na mínus pólu baterie
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Já vám chlapi nevím.. sice je životnost ledek vysoká, nicméně si myslím, že bude levnější po 4 letech koupit novou baterku, než kupovat ca 20-30 tisíc novou vysvícenou nebo nesvíticí lampu
Hyundai i30 kombi 1.5 DPI, Smart
- TheFirstman
- **
- Příspěvky: 147
- Registrován: 29 črc 2009, 16:37
Re: Motor 1.5DPi
Máš prosím typ na nějaký přesný měřák, co se teď dá koupit. Také jsem o tom uvažoval. Díky.
Hyundai i30 WG 1.5 DPi Smart Nav, engine red (2022)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Hyundai i20 1.4i Comfort, vínová metalíza (2009) - prodáno
Hyundai i10 1.1 48kW, modrá metalíza (2008)
Škoda 125L, zeleň topolová (1989)
Re: Motor 1.5DPi
Nemám, ale vsechny obyč do zapalovače s Digi měřením a vstupem usb stojí kolem 100Kc
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Toto přesně napadlo i mě. Proto jsem se ptal, jestli když to budu ručně vypínat, tak "kromě" baterky, která tedy vydrží méně se tím nic jiného neničí. protože jezdit trvale se zapnutými LED světly se mi moc nechce. To raději jednou za 4 roky vyměnit baterku, byť o třeba 2tis dražší, než řešit výměnu světel po 30tis Kč. Ale možná uvažuju špatně
Re: Motor 1.5DPi
Sprite: uvažuji úplně stejně a budu si dle toho i počínat. Výměně lampy se chci v každém případě vyhnout, proto ji budu šetřit. Byť tedy V denní svícení svítí nonstop..
Hyundai i30 kombi 1.5 DPI, Smart
Re: Motor 1.5DPi
Měřák tu myslím někdo doporučoval třeba tenhle: https://www.alza.cz/baseus-digital-disp ... 724962.htm ale je jich spousta.
Re: Motor 1.5DPi
Já mám odpojený konektor na mínus polu baterky a jezdím tak pořád. Nějaká blikajicí kontrolka na panelu mi nevadí když vím, že je to kvůli odpojenému konektoru. A autozásuvce mám stalé připojený tento voltmetr https://www.zbozi.cz/vyrobek/apt-ag361-voltmetr/ který ukazuje jen volty a nic jiného. Za pár minut jízdy mi vystoupá na 14.3 V a pak už se nehne. Ty jiné voltmetry které mají kupříkladu i nabíjení mobilu atd., tak mají menší číslice a na displeji se postupně mění volty, ampéry atd. To mi nevyhovovalo a tak mám jen ten z odkazu.
Hyundai i30 kombi 1.5 DPI, Smart.
Re: Motor 1.5DPi
Sice to tu asi nikoho zajimat nebude , ale dam to sem pro uplnost. Mam 1.5 dpi start plus a staci kdyz.dam.vetrak na rychlost 3 a uz mam stale napětí na zapalovaci 14.3 a muzu mit jen denni sviceni. Zajimave je, ze pri rychlosti 2 se zapnutou klimatizaci mam porad inteligentni nabijeni a napeti v zapalovači to ukazuje 12.5 , pootoceni na rychlost 3 uz naskoci 14.3. Tak to jen pro ty co maji tu nejnizsi vybavu s rucni klimou , predpokladam ze to s tou dvouzonovou asi nepujde.
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Re: Motor 1.5DPi
Trvalo odpojeny konektor nevadi alternatoru alebo tej agm baterii,pripadne niecomu inemu?pekres píše: ↑10 pro 2022, 13:26 Já mám odpojený konektor na mínus polu baterky a jezdím tak pořád. Nějaká blikajicí kontrolka na panelu mi nevadí když vím, že je to kvůli odpojenému konektoru. A autozásuvce mám stalé připojený tento voltmetr https://www.zbozi.cz/vyrobek/apt-ag361-voltmetr/ který ukazuje jen volty a nic jiného. Za pár minut jízdy mi vystoupá na 14.3 V a pak už se nehne. Ty jiné voltmetry které mají kupříkladu i nabíjení mobilu atd., tak mají menší číslice a na displeji se postupně mění volty, ampéry atd. To mi nevyhovovalo a tak mám jen ten z odkazu.
Re: Motor 1.5DPi
Včera jsem auto trošku protáh a zkusil jsem pozorovat volnoběžné otáčky při stáních na semaforech. Ráno cesta se zapnutejma potkávacíma světlama "natvrdo" a odpoledne domů přepnuto do režimu Auto a celou dobu na denní svícení. Ostatní komfortní nastavení stejné, klima (AC) vypnutá, topení na 23,5°C, ventilátor na stupeň 2. A jak ráno tak odpoledne jsou volnobežné otáčky při stání pokaždé jinak v rozsahu cca 700-1050 dle otáčkoměru. Klidně i na po sobě jdoucích křižovatkách ve vzdálenosti pár set metrů jednou 700 podruhé 1050 otáček. Netušíte tedy někdo proč to tak je?
to Maras: nevšimnul sis jestli ti volnoběžné otáčky taky kolísají když máš potkávací světla zapnutá natvrdo? A pokud ano, tak jestli auto i při těch nižších otáčkách dobíjí? Mimochodem máš MY2022 nebo už MY2023?
to Maras: nevšimnul sis jestli ti volnoběžné otáčky taky kolísají když máš potkávací světla zapnutá natvrdo? A pokud ano, tak jestli auto i při těch nižších otáčkách dobíjí? Mimochodem máš MY2022 nebo už MY2023?
Hyundai i30 HB, 1.5DPi, Smart
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Opel Meriva B, 1.4Turbo 88kW tovární LPG, Enjoy
Škoda Fabia 2 Combi, 1.2HTP 51KW, Sport
Opel Corsa C, 1.0 43kW
Škoda Favorit 136L
Peugeot 205 GRD
Trabant 601 Combi
Re: Motor 1.5DPi
Ahoj, mám MY 23. Kolísání otáček je zcela normální. Vše je dnes podřízeno emisím a systém řízení motoru si otáčky neustále koriguje. Samozřejmě alternátor dobíjí i při nízkých otáčkách a to stálým napětím cca 14,3V pod podmínkou, že je je vypnuto inteligentní dobíjení např. díky zapnutým světlometům.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...