I30 CRDi 1,6 bilý kouř
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
I30 CRDi 1,6 bilý kouř
Čau lidi,
I30, 1,6 CRDi, 66kW, rok 2009, cca 417000 km.
Stalo se mi teď v zimě, jak bylo -10, že blbě startuje. Ale vždycky nastartuje a jedu.
Ale od té doby co byly ty mrazy, tak po nastartování jde z výfuku bílý kouř, chvilku, pak normálka. Když startuju na chatě (údolí u potoka, vlhko) a je kolem nuly tak kouř. Když startuju v garáži (sucho, minimálně 7 stupňů) tak bez kouře. Spotřeba vyskočila asi 0,5 litru (ale to se dá možná připsat té zimě), subjektivně mám pocit že motor jde nepatrně víc ztuha. Po důkladném zahřátí už běží kultivovaně jako dřív.
Čím by to mohlo tak orientačně být? Laicky jsem koukal do motoru, a nic ukapávajícího jsem nenašel.
Díky
I30, 1,6 CRDi, 66kW, rok 2009, cca 417000 km.
Stalo se mi teď v zimě, jak bylo -10, že blbě startuje. Ale vždycky nastartuje a jedu.
Ale od té doby co byly ty mrazy, tak po nastartování jde z výfuku bílý kouř, chvilku, pak normálka. Když startuju na chatě (údolí u potoka, vlhko) a je kolem nuly tak kouř. Když startuju v garáži (sucho, minimálně 7 stupňů) tak bez kouře. Spotřeba vyskočila asi 0,5 litru (ale to se dá možná připsat té zimě), subjektivně mám pocit že motor jde nepatrně víc ztuha. Po důkladném zahřátí už běží kultivovaně jako dřív.
Čím by to mohlo tak orientačně být? Laicky jsem koukal do motoru, a nic ukapávajícího jsem nenašel.
Díky
- Reklama
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
Žhavenie, vstreky, dodávka paliva - filter, čerpadlo... , vzhľadom na nábeh - nižšia kompresia.....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
vlhkost vo vyfuku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
Bude to pravdepodobne odparujúci sa vodný kondenzát nahromadený vo vyfuku.. Ak sa nestráca voda ani olej z motora tak je všetko OK..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
zatial sleduj...... kontrola oleja chladiacky ci neubuda... ak ano test na spaliny v chladiacke..... biely dym voda, modrasty olej taka hruba slabiikar pomocka
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
To bude s největší pravděpodobnosti voda/vlhkost ve výfuku, celkem běžná a normální věc. Horší starty mohou být kvůli slabé baterii.
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
ak ma auto 400 000km tak to asi nebude prva zima ci az tuto si vsimol Kour z vyfuku??
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
Ne, první zima to není .
Dřív jsem si toho moc nevšiml. Až letos při parkování v mrazech u potoka hůř startovalo (asi to chce nové žhavení, je tam původní), tak jsem to začal sledovat. Do teď auto naprosto bez problémů.
Dřív jsem si toho moc nevšiml. Až letos při parkování v mrazech u potoka hůř startovalo (asi to chce nové žhavení, je tam původní), tak jsem to začal sledovat. Do teď auto naprosto bez problémů.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
Původní žhaviče po 400 000 km?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
Jojo a 13 let.
Doteď auto naprosto bez problémů
Ještě se dozvíme, původní baterie, palivový i olejový filtr a náplň
Omlouvám se, ale... Cokoliv dalšího psát, je ztráta času
Doteď auto naprosto bez problémů
Ještě se dozvíme, původní baterie, palivový i olejový filtr a náplň
Omlouvám se, ale... Cokoliv dalšího psát, je ztráta času
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
ja mam tiez povodne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: I30 CRDi 1,6 bilý kouř
Nojo, v podstatě bez problému. V 263000 měněno něco kolem spojky, ve 330000 něco na předku (uložení tlumičů, nějaký táhla a buh ví co ještě), jednou "kytička" mezi řízením a posilovačem, ve 406000 oprava alternátoru, ve 426000 zpětná trubka chlazení (nebo jak se to jmenuje). Jinak normálka údržba, asi dvakrát tlumiče (myslím), kotouče a destičky, nějaký řemen dvakrát, filtry a to haraburdí co se mění vždycky s olejem. Baterie třetí, a kdyby ji nevymlátil alternátor tak druhá.
Ale chápu že nas...re, když někdo kdo nemá vybavenou garáž a rozumí spíš kytarám, koním a programování, používá auto tak že není uhnaný a funguje