Celkem souhlas, ale malá aktualizace: uvažovali jste tu někdo o přimontování aftermarket samosvornýho diferenciálu na předek svý i30 ?Mr. HYUNDAI píše: ↑19 říj 2022, 21:15 To je o zkušenostech a schopnostech.
Pokud vezmeme předokolku a dáme horší vzorek na předek, tak sice při rozjezdech ztratíme trakci dřív ovšem případná ztráta adheze nastane na předku a bude z toho nedotáčivost.
Pokud dáme horší na zadek, tak trakce při rozjezdech bude lepší, ale případný smyk bude přetáčivý...
A většina řidičů dnes zvládne spíš nedotáčivost než přetáčivost...
https://www.rhdperformance.co.uk/quaife ... 0075-p.asp
https://www.highperformanceparts.cz/sam ... rbo.222556
https://www.zavodniauta.cz/atb-diferenc ... ter-turbo/
protože mám i starou i20, překvapilo mě, že by možná šel domontovat v jiné variantě i na Hyundai Getz, se kterou má i20 1gen. leccos společného, tj. možná i na i20:
https://www.tuningcardesign.cz/samosvor ... a-gt-getz/
Podle všeho jsou v kvalitní verzi na principu "šneku", ne "lamel". Ale je to docela dost drahá sranda... Pro lidi, jako já, kteří mají i30 PDE kombíka a často s ním jezdí do hor na sněhu, by to ale byl zajímavý upgrade a výrazné utlumení přetáčivosti/nedotáčivosti předokolky. Dokonce se výrobce Quaife chlubí, že se má snížit i opotřebení pneu atd., ale tomu bych moc nevěřil