Motor 1,5 T-gdi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1,5 T-gdi
Díky za rady. No mám manuál, ale myslel jsem to tak, že když jedu cca 60km/h na 4 (cca 2000 otáček), tak mi na displeji radí přeřadit na 5 nebo někdy dokonce 6.
Takže to dělám správně
Takže to dělám správně
Hyundai i30 Fastback N-Line 1.5 T-GDI 2024-
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
- Reklama
Re: Motor 1,5 T-gdi
Já mám teda bratříčka tohohle motoru co přišel o jeden valec, ale řídit se tou nápovědou na palubě se může jen někdo, kdo svoje auto fakt moc nemá rád. Já osobně nesnesu projev motoru pod 2k otáček (nepočítám nějaký dojíždění z kopce).
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: Motor 1,5 T-gdi
Samozřejmě se tím neridim, jen me překvapuje, že je to tak nepřesné (u i20 atmosféry to napovídání docela dobře sedělo)
Hyundai i30 Fastback N-Line 1.5 T-GDI 2024-
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
Re: Motor 1,5 T-gdi
Určite nepočúvať asistenta radenia, to robíš dobre je to mierené hlavne na zníženie spotreby ale nemyslí to na motor
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Re: Motor 1,5 T-gdi
Mně těch 1500 otáček přijde v poho, projevy vyloženě podtočeného motoru začínají o dost níž. Ne, že bych tak jezdil dlouhodobě, ale třeba při plynulé jízdě na průtazích Prahou by mě nenapadlo nad 70 podřazovat z šestky. A na 50 (tachometrových 55) tam většinou nechávám pětku. Šestku by to zvládlo, ale to už je trápení motoru fakt cítit.
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
Re: Motor 1,5 T-gdi
nac cekat az na projevy podtoceneho motoru .. dycky si predstavim jak to jedu na kole a rikam si: hmm protivitr nebo mirne do kopce, to bych se na tezkej prevod najebal, radeji prehodim. S vetrem v zadech, mirne z kopce naopak - to bych se zbytecne uslapal. Na nejake hloupe sipky zcela kaslu .. ty zohlednuji tak max otacky, vubec nemaji poneti o protivetru a co vic nesleduji ani treba klepani motoru. Jestli neco malo usetris na palivu tezko rict, ale radeji tomu dam o 500 otacek vic a motor je urcite rad.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1,5 T-gdi
Au!pecka411 píše: ↑15 led 2024, 13:48 Mně těch 1500 otáček přijde v poho, projevy vyloženě podtočeného motoru začínají o dost níž. Ne, že bych tak jezdil dlouhodobě, ale třeba při plynulé jízdě na průtazích Prahou by mě nenapadlo nad 70 podřazovat z šestky. A na 50 (tachometrových 55) tam většinou nechávám pětku. Šestku by to zvládlo, ale to už je trápení motoru fakt cítit.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 11 zář 2023, 09:43
Re: Motor 1,5 T-gdi
Jednou se ti to vymstí Jaromírepecka411 píše: ↑15 led 2024, 13:48 Mně těch 1500 otáček přijde v poho, projevy vyloženě podtočeného motoru začínají o dost níž. Ne, že bych tak jezdil dlouhodobě, ale třeba při plynulé jízdě na průtazích Prahou by mě nenapadlo nad 70 podřazovat z šestky. A na 50 (tachometrových 55) tam většinou nechávám pětku. Šestku by to zvládlo, ale to už je trápení motoru fakt cítit.
Hyundai i30 1.5. T-GDi, MHEV, N line, Fastback
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,5 T-gdi
jazdit na 55km/h na 5. prevodovy stupen ? no ty vogo
Mozem porovnat len s 1.0Tgdi, kde to tiez dofukuje turbo (a na tych cca 1700+ to ma len mierne nizsi vykon, hmotnost auta je vsak nizsia ) ale stale tam mam stvorku a to len na rovine, ak zacne hustnut premavka tak radsej idem do tri aby som mal rezervu
1500 otacok je proste malo, tam by to pobral mozno pobral atmosfericky 2.5 liter, ktory sa montuje v US modeloch
myslim, ze ten priamovstrek bude tak nizkymi otackami znacne trpiet karbonizaciou a namahanim rozvodoveho mechanizmu
Mozem porovnat len s 1.0Tgdi, kde to tiez dofukuje turbo (a na tych cca 1700+ to ma len mierne nizsi vykon, hmotnost auta je vsak nizsia ) ale stale tam mam stvorku a to len na rovine, ak zacne hustnut premavka tak radsej idem do tri aby som mal rezervu
1500 otacok je proste malo, tam by to pobral mozno pobral atmosfericky 2.5 liter, ktory sa montuje v US modeloch
myslim, ze ten priamovstrek bude tak nizkymi otackami znacne trpiet karbonizaciou a namahanim rozvodoveho mechanizmu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1,5 T-gdi
1500ot je pre tgdi malo, ano po rovinke s vetrom v chrbte, bez potreby zrychlovat - ok, aj to by som tomu dal radsej 1800ot, ale niekde v zivej premavke kde potrebuje clovek reagovat na situaciu a vobec viacmenej stale - min 2000ot
ale napriklad 1,5TSI mi pride daleko huzevnatejsi a robustnejsi motor, ten si necha lubit aj nizsie otacky a celkovo posobi vyvazenejsie aj ked je vykonovo trosku slabsi
ale napriklad 1,5TSI mi pride daleko huzevnatejsi a robustnejsi motor, ten si necha lubit aj nizsie otacky a celkovo posobi vyvazenejsie aj ked je vykonovo trosku slabsi
i30 Combi FAMILY; vyrobene 3/2020; 1.4T-GDI
Re: Motor 1,5 T-gdi
Osobně se mi zdá jak pro 1.0 T-GDi, tak i 1.5 MHEV T-GDi rozmezí 1500-2000 hodně málo. Měl jsem jak 1.0 a nyní 1.5 a u obou držím otáčky v rozmezí 2500 až 3000 ve městě a mimo klidně do 3500 a výš. 6 řadím až při 125+ na dálnici.
Hyundai i30 1.5 T-GDi 117kW 2k23 Style Premium Sunset Red
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,5 T-gdi
Pozoris: to mi na druhu stranu prijdu celkom vysoke otacky. Ako optimum pre bezne jazdenie na tazsich prevodovych stupnoch (4 az 6) by ssom videl.medzi 2000 az 2500. Samozrejme tu sestku ako najtazsi kvalt drzat tak aby neadala pod 2200.
pochopitelne pravidelna talianska udrzba pri dobre zahriatom motore je nutnost
pochopitelne pravidelna talianska udrzba pri dobre zahriatom motore je nutnost
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1,5 T-gdi
Mexican: Na jednu stranu máš asi pravdu, ale prostě mi pod těch cca 2300ot. nepřijde příjemný ani kultivovaný projev motoru u obou motorizací a přijde mi, že se naopak trápí. Je pravda, že tedy jezdím s průměrnou spotřebou kolem 7.5l ...
Osobně mám zažité řazení takto: na 3 do 60km/h, na 4 do 95 km/h, na 5 do 130 km/h
Osobně mám zažité řazení takto: na 3 do 60km/h, na 4 do 95 km/h, na 5 do 130 km/h
Hyundai i30 1.5 T-GDi 117kW 2k23 Style Premium Sunset Red
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
Re: Motor 1,5 T-gdi
Tomu říkám kontinuální italská údržba
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1,5 T-gdi
To už je také extrém.Pozoris píše: ↑16 led 2024, 08:47 Mexican: Na jednu stranu máš asi pravdu, ale prostě mi pod těch cca 2300ot. nepřijde příjemný ani kultivovaný projev motoru u obou motorizací a přijde mi, že se naopak trápí. Je pravda, že tedy jezdím s průměrnou spotřebou kolem 7.5l ...
Osobně mám zažité řazení takto: na 3 do 60km/h, na 4 do 95 km/h, na 5 do 130 km/h
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek