Radenie rýchlostí

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
vanga1
*
Příspěvky: 23
Registrován: 06 pro 2012, 13:32

Radenie rýchlostí

Příspěvek od vanga1 »

Ahojte, ak má niekto podobnú skúsenosť, budem rád za každú informáciu.
Jedná sa o TUCSON 2006 2.0 benzín len s predným pohonom a nabehanými 180 000 km. Auto mám cca jeden rok. Kupoval som ho s tým, nakoľko to bolo zohľadnené v cene.
Radenie ide veľmi ľahko, polohu neutrálu musím hľadať spôsobom, že dám páku doboku, aby som si bol istý, že je v neutrále.
Pozeral som kulisu, no tá vyzerá normálne, nie je vydraná.
Dokonca sa mi dá zaradiť aj vyradiť poľahky rukou priamo na prevodovke.

Vopred ďakujem
Santa Fe 2.0 CRDI 4x4 ročník 2002
Reklama
 

Stonepet
**
Příspěvky: 271
Registrován: 30 říj 2013, 16:06
Bydliště: Ostrava

Re: Radenie rýchlostí

Příspěvek od Stonepet »

Co je vlastně ta otázka? nebo problém?
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Uživatelský avatar
Georgeisin
**
Příspěvky: 116
Registrován: 26 říj 2022, 18:38

Re: Radenie rýchlostí

Příspěvek od Georgeisin »

Já potvrzuji, že na mém pětikvaltu 2.0 benzín, 2010 je řazení extrémně lehké a rozbředlé, zvykl jsem si. Najeto 70tkm.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
ladik81
Příspěvky: 3
Registrován: 05 pro 2015, 10:03

Re: Radenie rýchlostí

Příspěvek od ladik81 »

Dobrý den
mám problem s řazením v mojím hyundai i 30 kombi r.v.2015
Stalo se mi že mi jednou jde zařadit a z teho když našlapu tak se ozve bouchnuti nebo klepnutí a zase jde řadit normálně.Muže někdo prosím poradit na co se zaměřit,mechosš ma vice tipů ale nechce hned měnit spojku a sundavat převodovku když prej jestli to nebude hlavní posilovací valec.dekuji za rady
Hugo11
**
Příspěvky: 253
Registrován: 09 srp 2022, 21:36

Re: Radenie rýchlostí

Příspěvek od Hugo11 »

Jeste pred rozebiranim je fajn rozlisit, jestli je problem v spojkove hydraulice, nebo samotnem vypinacim mechanismu, nebo teoreticky i v prevodovce...
To zvladne i laik, tim ze zkusi
-jde radit dobre na miste pri vypnutem motoru?
-jde radit dobre na miste pri nastartovanem motoru?
-jestli ne, pomuzre tomu spojku nekolikrat "naslapat"?
-kde spojka zabira? A zmeni se to pri "naslapani"?
-Pri startu bez brzdy s zarazenou rychlosti a vyslaplou spojkou se auto trosku pohne, nebo ne? (Doufam, ze takto auto startuje, ale u i30GD jeste snad ano)
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“