Nova generacia/facelift i30

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mozecek
***
Příspěvky: 559
Registrován: 02 bře 2023, 10:47
Bydliště: Olomouc

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od mozecek »

stary smart / FL style - tam velky cenovy rozdil nevidim, mam pocit ze posledni cenik byl 514 za kombi smart, ted je tam 519 fl style (pricemz je tam teda bezklickove reseni, digitalni stit apod) .. osobne me fakticky rozdil 4 tisice vubec nedrazdi a nazev produktu je mi fuk

vetsi problem bych videl 81kW vs 70kW a to me i vede k otazce na zajemce o NLine DPI :D 70kW a 17ky kola .. tak hura na okruh 8) to bude vypadat jak auto v nouzaku :P ja se za DPI v kopci stydim uz ted - vzadu krasny difuzor s fake vyfukama a vypadam jak klobouk co neumi slapnout na plyn

FL zcernal a rozdily k Nline jsou minimalni, myslel sem ze tam budou lepsi sedacky ale ty jsou tam stejne (lepsi jsou az v NLine Premium)
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Reklama
 

dibarbora
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od dibarbora »

Nikto príčetný, kto potrebuje/očakáva aj nejakú bezpečnostnú rezervu v rámci dynamiky vozidla si nekúpil 1,5DPI v 81kW prevedení a rovnako si nekúpi ani 70kW prevedenie bez ohľadu na výbavu.
Komu bude stačiť aj "statická" prezentácia športového vzhľadu auta, prípadne to má na 15km okruh denne a nič viac, tak tomu postačí aj tých 70kW... predpokladám, že to bude mať importér trochu aj preskúmané, či je šanca predávať aj také "divočiny"....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Axel.Foley »

dibarbora: Osobně si myslím, že trh je pro takové "divočiny" dostatečný.

Mimochodem, rád bych věděl, co za matroš berou dizajnéři kol. Jsou čím dál ošklivější, a to nejen u :hyu: (viz třeba Citroen, Peugeot, Škoda, ...) :evil:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odjinud
***
Příspěvky: 969
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Odjinud »

Jsem porad myslel, ze ty fotky aut jsou za jizdy a kola jsou tudiz rozmazana, a ono ne... :-) No, nechtel bych je... ale zase se treba budou mit krast, treba je tak hnusny delaj schvalne :-)
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
dibarbora
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od dibarbora »

Skôr by som v tom videl optimalizáciu Cx..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Z.ED
Příspěvky: 5
Registrován: 23 čer 2024, 15:31

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Z.ED »

K tem 70 kW po FL (hatch na 16 kolech) .. jede to v podsate stejne jak pred FL. Ten rozdil bude nejspis schovany nekde nad 6000 rpm.

Obe auta jeste v zajezdu (pred faceliftova verze vyrobena nekdy v dubnu 2024).

Cena ve stylu s cypruss green metalizou lehce pod 500k. Vybava s predfaceliftem se uplne srovnat neda, trochu to rozhazeli takze bud clovek koupi trochu levneji a neco mu chybi nebo priplati a ma toho vic).
i30 hatchback 2024 FL, 1.5 DPI Style

ex:
Ford Focus mk II. 74kw
Skoda Felicia 1.3 MPI
willy50
****
Příspěvky: 1135
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od willy50 »

Co buzerační fičury, jaké tam jsou a jak se jich zbavovat?
Uživatelský avatar
i30mpact
***
Příspěvky: 811
Registrován: 15 zář 2021, 16:50
Bydliště: Praha

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od i30mpact »

Jo to by mě taky zajímalo. Velmi se mi líbil způsob, jakým je řešené vypínání omezovače ve FL Tucsonu, je to v i30 podobné (stačí dlouhý stisk tlačítka na volantu)?
Uživatelský avatar
Srandista
**
Příspěvky: 276
Registrován: 22 led 2022, 20:16
Bydliště: Brno

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Srandista »

Podla minitestu na Svet motoru (na Voyo) je to velky spatny, tapkaniu po displayi uz sa clovek nevyhne (nakolko je treba vypnut upozornovac rychlosti aj drzanie v pruhu), a obe funkcie uz na volante nemaju samostatne tlacitka.
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
Uživatelský avatar
mozecek
***
Příspěvky: 559
Registrován: 02 bře 2023, 10:47
Bydliště: Olomouc

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od mozecek »

tak sem koukl na tu reportaz - uz volne na nova.tv ... a pan byl vtipnej:
"vypnuti asistentu vydrzi naveky, ... nebo do vypnuti motoru, podle toho co nastane driv" :roll: :lol:
pry je na asistenty cudl na volantu, ale ten jen vyvola nabidku na displeji kde se jednotlive vypina ](*,)
jinak to bylo velmi zoufale jak hodnoceni tak uvahama - testoval Nline na 18kach a pry je to tvrdy [-o<
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Gandalf0007
Příspěvky: 2
Registrován: 26 čer 2024, 22:38

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Gandalf0007 »

Držení v pruhu jde vypnout na volantu, resp. oba systémy, LKA i LFA.
Jediné, kvůli čemu lezu do menu, je ISLA, a ano, to se dá nastavit na přes rychlý přístup (oblíbené), takže jsou to 3 kliky. Navíc, když se nastaví hlasitost upozornění na nejmenší, a hraje trochu nahlas rádio, dá se s tím v pohodě žít. Ale opruz to je, ne že ne.
A jo, na těch 18" je to tvrdší, ale tragédie to rozhodně není (mám Nline kombi)...
Odjinud
***
Příspěvky: 969
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Odjinud »

Tak jsem to videl nazivo a rozdíly jsou:

- kola (16'') jsou hnusnejsi, ale az zas ne tolik,
- maska je leskla, prijde mi o neco subjektivne hezci,
- loga jsou vetsi a jakoby z kusu plechu, za me horsi,
- vsechny modely maji celni svetla uz jen LED (plus), tim ovsem nemaji ty hezke sipkovite blinkry, co mam ja jakozto pritel zarovek (minus),
- hagusy a ploutvicka anteny jsou v leskle tmave barve, ne stribrne,
- v zakladu je jen digi palubka, nekonfigurovatelna,
- nizsi vykon u atmosfery, asistent sledovani rychlosti.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Z.ED
Příspěvky: 5
Registrován: 23 čer 2024, 15:31

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Z.ED »

willy50 píše: 24 čer 2024, 10:09 Co buzerační fičury, jaké tam jsou a jak se jich zbavovat?
Start stop stejne jako predtim na tlacitku v levo od volantu. Hlidani pruhu (LKA) podrzet 3s na volantu, jedno tuknuti zapina/vypina drzeni uprostred pruhu (LFA).

Sledovani rychlosti je v menu tj. v mem pripade klik na volantu pro vyvolani menu a pak tusim 2x tuknout na display, ale pamatuje si to nastaveni hlasitosti takze to ani nevypinam, na nejnizzsi hlasitost to pres radio to prakticky neslysim, u noveho superba a kodiaqu je to otravnejsi. Proti skodovce, ale chybi moznost nastavit kdy se to ma aktivovat (u skodovky lze nastavit az pri prekroceni o 5km tusim).
Ostatni asistenti na stejne obrazovce.

Taky to vizualne upozornuje na STOPky, prednost v jizde, obytne zony a tak .. coz je nekdy fajn.
i30 hatchback 2024 FL, 1.5 DPI Style

ex:
Ford Focus mk II. 74kw
Skoda Felicia 1.3 MPI
Z.ED
Příspěvky: 5
Registrován: 23 čer 2024, 15:31

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Z.ED »

Gandalf0007 píše: 27 čer 2024, 07:08 Držení v pruhu jde vypnout na volantu, resp. oba systémy, LKA i LFA.
Jediné, kvůli čemu lezu do menu, je ISLA, a ano, to se dá nastavit na přes rychlý přístup (oblíbené), takže jsou to 3 kliky. Navíc, když se nastaví hlasitost upozornění na nejmenší, a hraje trochu nahlas rádio, dá se s tím v pohodě žít. Ale opruz to je, ne že ne.
A jo, na těch 18" je to tvrdší, ale tragédie to rozhodně není (mám Nline kombi)...
ty tri kliky jsou, pokud vim, normovane od EU .. tak mi to alespon rikali v jine automobilce. Takze se s tim musime naucit zit, nebo nekupovat nove auta.
i30 hatchback 2024 FL, 1.5 DPI Style

ex:
Ford Focus mk II. 74kw
Skoda Felicia 1.3 MPI
motorol
***
Příspěvky: 776
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od motorol »

Občas kouknu na recenzi nejakeho auta a poslední dobou se některé chlubí tím, ze maji jeden cudl na deaktivaci otravnych asistentů, takze kolik kliku a kde nikdo nepredepisuje, jen, ze to má byt zaple po každém nastartování. Ale jestli se vse vypne na 1 zmacnkuti cudla nebo 50 kliku na matlakovi nikdo nepredepisuje.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“