Tomikp píše:Viz ostatní. Pod kopcem to vypínám. jen by mě zajímalo jaký je rozdíl když je puštěná klima s vnitřní cirkulací a s venkovní, to se jako chladí jenom vzduch co už je v kabině? Jak dlouho se takhle dá jet než ten vzduch začne být nedýchatelný?
Proto se doporučuje zapnutí venkovního okruhu.Klima do sebe vlastně nasává nedýchatelý vzduch a potom z ní vychází zápach.Já ten jezdím jen z venkovním okruhem a žádný zápach necítím....samozřejmě po dezinfikovaní ....před tím jsem jezdil i s vniřním a smrdělo to jako prasca
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Tomikp píše:Viz ostatní. Pod kopcem to vypínám. jen by mě zajímalo jaký je rozdíl když je puštěná klima s vnitřní cirkulací a s venkovní, to se jako chladí jenom vzduch co už je v kabině? Jak dlouho se takhle dá jet než ten vzduch začne být nedýchatelný?
Proto se doporučuje zapnutí venkovního okruhu.Klima do sebe vlastně nasává nedýchatelý vzduch a potom z ní vychází zápach.Já ten jezdím jen z venkovním okruhem a žádný zápach necítím....samozřejmě po dezinfikovaní ....před tím jsem jezdil i s vniřním a smrdělo to jako prasca
Myslím že se smradem v kabině nemá vnitřní x vnější cirkulace co dělat.
Prostě obecně se zanáší filtr, usazuje se bordel na ventilační soustavě.
Já naopak používám vnitřní cirkulaci s puštěnou klímou dost často. Je pravdou, že v zimě se při vnitř. cirkulaci potí okna ale to řeším puštěním kímy i při max. topení a klíma ten vzduch vysouší. Jinak si myslím, že kabina není hermeticky uzavřená, takže zadušení nehrozí.Naopak častým pouštěním klímy se při jejím vypínání odmrazuje a rozpuštěný led omývá lamely chlazení a čistí od bordelu. Za jízdy klímu často vypínám, při rozjezdu na křižovatkách atd., prostě, když potřebuji záběr. Takže se to vždycky rozpustí a omyje to zas..né lamely. Vlastní klíma má také čidlo, které zabraňuje přemražení a samo krátkodobě vypíná kompresor. Takže to, není natvrdo.Jo, a opravdu zaplá klíma snižuje výkon, takže při opatrném rozjetí na křižovatce hrozí scípnutí motoru už se i stalo.
Však ja to chlapi vim že když se zapne vnitřní cirkulace, za chvíli se to nedá dejchat. akorát se občas vyskytne názor že to někdo používá docela často a mě by zajímalo proč, jestli je v tom nějaká výhoda kromě toho, že do auta nevleze smrad z venku.
pánové mám dotaz? při zapnuté klimatizaci mě auto při jízdě škube, to vypadá jak Bruno psal, že se čidlo klimy vypne kompresor a mě hned zase zapne. dělá to jen při zapnuté klimatizaci, to vypadá jako by to čidlo bylo v háji. co vy nato? a po případě kde to čidlo najdu?
čidlo není v háji mně to dělá taky prostě jak zapne kompresor cukne to ztrátou výkonu a při vypnutí naopak.Já kolikrát při předjíždění zapomenu a jak klimu vypnu cukne to a jede zase jak má.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
S tým výkonom to je pravda. Mám Sonatu r.v. 2004. Klíma bola moja prvá navšteva servisu. Nieje to moje prvé auto s klimou tak ma to hneď zarazilo. Technik my povedal, že Sonata ma velký kompresor na dvojlitrový motor. V motore 2,7 to nieje citiť.
Je to jediná vec ktorá my vadí pri jazde, keď auto pošklbava pri každom zapnuti kompresora. Inak je to bezproblemové auto. V januari sme kupili Atos PRIMA s klimou a som prekvapeny že to stým motorom nič nerobí.
Samozrejme nieje to taký mrazák, ale chladí.