i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Hyundajar83
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 20 dub 2019, 09:14
i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Ahoj všem,
mám možnost koupit krátkou verzi i30 1.5 TGDi MHEV 160 koni, s iMT N line
Moc to není jety do 10k km
Ale popravdě se obávám dvou věcí:
Manuální převodovka a její životnost (iMT)
A pak plachtění a vypínání motoru např někde na dálnici, v lete, kdy tomu dám čouda a pak to začne plachtit, jak moc můžu věřit, že to chlazení zvládne, aby se nezadřelo turbo?
Všechny tyhle vychytávky aby se zavděčili evropské uhniji, mě vytáčí.
Ještě jeden dotaz, těch 160 koní, jede to trochu na sport režimu?
mám možnost koupit krátkou verzi i30 1.5 TGDi MHEV 160 koni, s iMT N line
Moc to není jety do 10k km
Ale popravdě se obávám dvou věcí:
Manuální převodovka a její životnost (iMT)
A pak plachtění a vypínání motoru např někde na dálnici, v lete, kdy tomu dám čouda a pak to začne plachtit, jak moc můžu věřit, že to chlazení zvládne, aby se nezadřelo turbo?
Všechny tyhle vychytávky aby se zavděčili evropské uhniji, mě vytáčí.
Ještě jeden dotaz, těch 160 koní, jede to trochu na sport režimu?
Hyu i30 Hatchback N-Line 118kW MHEV48V
Hyu i20 Smart 1.0 T- GDi 74kW
Hyu Kona I 1.6 T-GDi 130 kW (Thank you Mr. Biermann)
Hyu i30 II, 1.6 GDi 99 kW
Skoda Fabia 1.4 MPi 44 kW
Hyu Accent 1.3 63 kW
Hyu i20 Smart 1.0 T- GDi 74kW
Hyu Kona I 1.6 T-GDi 130 kW (Thank you Mr. Biermann)
Hyu i30 II, 1.6 GDi 99 kW
Skoda Fabia 1.4 MPi 44 kW
Hyu Accent 1.3 63 kW
- Reklama
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Pri iMT6/MT6 má zmena režimu jazdy vplyv len na mapovanie pedálu plynu... ide vždy rovnako.
Ak máš strach z iMT6, (zabudol si ešte MHEV systém).. inak oprávnený, tak existuje jedno riešenie. Vykašli na na
a pozeraj jazdenú Kiu Ceed... tam to nemontovali.. ani iMT a ani MHEV. Dostaneš čistý spaľovací motor bez týchto "eko vynálezov" .
Ak máš strach z iMT6, (zabudol si ešte MHEV systém).. inak oprávnený, tak existuje jedno riešenie. Vykašli na na

Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line



CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Doplňuji, že auto plachtí jen v Eco modu, v Normal, Sport ne.
K jede/nejede nevím, co chceš slyšet, parametry motoru jsou známé, testů všude hromada. Já jsem s tím spokojený. Mimo mapování plynu je ve Sportu mnohem výraznější pomoc mild hybridu (spouští se dřív / častěji).
K jede/nejede nevím, co chceš slyšet, parametry motoru jsou známé, testů všude hromada. Já jsem s tím spokojený. Mimo mapování plynu je ve Sportu mnohem výraznější pomoc mild hybridu (spouští se dřív / častěji).
i30 Kombi 1,5 T-GDI iMT N LINE PREMIUM Sunset Red (2022)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
ex Hyundai i30 II kombi FL 1.6 MPI Weekend Ash Blue (2015)
- Hyundajar83
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 20 dub 2019, 09:14
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Díky za informace, pomohlo mi to, ono já teď pár let moc nesledoval POV videa, a teď jsem nakoukal videa n-line ale té nové s motorem 103Kw (140 hp) a moc přesvědčivé to nebylo. Těch se 160 hp jsem tam v krátké hatchback verzi a ještě n-line moc neviděl, takže se mohu jen domnívat, že je to lepší. Prodejce s kterým jsem to řešil nezněl ze 140hp nové verze nadšeně a ohledně 160 hp řekl, že je to “trochu lepší”. EU bere, zdá se, všechnu zábavu z Hyu aut.
@pecka411, aha, to by byla dobrá zpráva
@dibarbora, podívám se, ale popravdě Kie mi nikdy moc dizajnově nesedly
@pecka411, aha, to by byla dobrá zpráva
@dibarbora, podívám se, ale popravdě Kie mi nikdy moc dizajnově nesedly
Hyu i30 Hatchback N-Line 118kW MHEV48V
Hyu i20 Smart 1.0 T- GDi 74kW
Hyu Kona I 1.6 T-GDi 130 kW (Thank you Mr. Biermann)
Hyu i30 II, 1.6 GDi 99 kW
Skoda Fabia 1.4 MPi 44 kW
Hyu Accent 1.3 63 kW
Hyu i20 Smart 1.0 T- GDi 74kW
Hyu Kona I 1.6 T-GDi 130 kW (Thank you Mr. Biermann)
Hyu i30 II, 1.6 GDi 99 kW
Skoda Fabia 1.4 MPi 44 kW
Hyu Accent 1.3 63 kW
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Musís si vybrať, čo je priorita… pozerať sa na auto, alebo sa voziť…
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8367
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
auto s peknym dizajnom clovek oceni vtedy, ked caka v skarpe na odtahovku a moze sa kochat aby mu rychlejsie ubehol cas
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
reálne ten motor má cez 170K a asi je jedno či v Kií alebo H-čku, je to príjemné dynamické ale treba Sport režim, ECO jednak plachtí a odozva plynového pedálu je pomalá, k iMT k životnosti sa neviem vyjadriť ale jazdí sa s tou spojkou príjemne, je ľahko ovládateľná. Problém môže nastať po presadnutí do auta s klasickou spojkou, tam bude mať človek pocit, že musí vyvinúť na stlačenie väčšiu silu.
N line ako taký mi príde nemastný neslaný, pokiaľ sa jedná ale o N line+ tak to už áno
N line ako taký mi príde nemastný neslaný, pokiaľ sa jedná ale o N line+ tak to už áno

i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
- Hyundajar83
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 20 dub 2019, 09:14
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Diky za zkusenost, budu si to muset projet, co tak po webech ctu, tak nazory se ruzni. S iMT zkusenost zatim nemam, Hyundai aut jsem projel spousty, ale vsechny bud DCT a nebo klasicka spojka.
Hyu i30 Hatchback N-Line 118kW MHEV48V
Hyu i20 Smart 1.0 T- GDi 74kW
Hyu Kona I 1.6 T-GDi 130 kW (Thank you Mr. Biermann)
Hyu i30 II, 1.6 GDi 99 kW
Skoda Fabia 1.4 MPi 44 kW
Hyu Accent 1.3 63 kW
Hyu i20 Smart 1.0 T- GDi 74kW
Hyu Kona I 1.6 T-GDi 130 kW (Thank you Mr. Biermann)
Hyu i30 II, 1.6 GDi 99 kW
Skoda Fabia 1.4 MPi 44 kW
Hyu Accent 1.3 63 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20441
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Můžu se už smát nebo bude "vtip" pokračovat?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Mi netvrď, že by sis koupil Multiplu, kdyby měla 250k a sportovní podvozek

Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11698
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Já bych si koupil původní Multiplu 1,6 benzín, kdybych jí sehnal neshnilou, protože je úchvatně promyšlená a nádherně ulítlá. A má skvělý designový detaily
!

25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8367
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
nene, to sme si robili vzdy srandu z kamosa s Ducati (Multistrada 1200). Pac ta bola prekrasna. Bohuzial sa furt kazila a za cca 30 000km co s nou najazdil sa viezil odtahovkou domov snad 4-5x
Multipla s 250HP a sportovym podvozkom je stale Multipla, bohuzial
Multipla s 250HP a sportovym podvozkom je stale Multipla, bohuzial

- Přílohy
-
- DOMZP_IW0AAdVG9.jpg (56.33 KiB) Zobrazeno 524 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11698
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
Nádherný auto - předek je z profilu hlava delfína, zadní blinkr má tvar šipky, zadní lampy jsou ve tvaru srdce...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line

Praktické:áno na 100%
Pekné:nie
Zaujímavé:určite áno,dokonca aj ako investičné.

Ty myluješ úlety.

Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....