Zvýšení výkonu
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Reklama
Nezkoumali jste někdo jaký je rozdíl motorů 92kW a 102kW v Sonátě?Teď v létě když pořád používám klimu by se mi vic líbylo mít těch 102kW.Jsem zde na fóru četl jak měly omezený výkon lantry z 85kW na 66kW, jestli to není nějak podobně jen omezením v sacím potrubí nebo takový nějaky jednoduchy přiškrcení.Ale spíš ne.To myslím že by už tu někdo zmiňoval.Těch pár koníků na víc by se fakt hodilo kvůli klimě.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
na 2.0 se dělá kompresorový kit s Eatonem MP45, přírustek cca 44-52 HP a podstatné zvýšení krouťáku především v oblasti 2.800-5.000 ot/min.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
verze 92kW má dva katalyzátory a navíc má jinak nastavenou řídící jednotku a myslím i jinou jednotku vstřikování ...rbrodsky píše:Nezkoumali jste někdo jaký je rozdíl motorů 92kW a 102kW v Sonátě?Teď v létě když pořád používám klimu by se mi vic líbylo mít těch 102kW.Jsem zde na fóru četl jak měly omezený výkon lantry z 85kW na 66kW, jestli to není nějak podobně jen omezením v sacím potrubí nebo takový nějaky jednoduchy přiškrcení.Ale spíš ne.To myslím že by už tu někdo zmiňoval.Těch pár koníků na víc by se fakt hodilo kvůli klimě.
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
To je přesně co jsem chtěl vědět. Nemáte někdo zkušenosti s dinamizérem nebo se sportvními katalizátory? Jen pro informaci.Stejně teď na to nejsou prachy. Na Ponym mám asi katalizátor vykuchanej protože má svár na katalizátoru a jede to hodně dobře.Tak to chtěl zkusit na Sonátě kde ten výkon opradu chybí.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
V servisu kam jsem dřív jezdil mi nabízeli ke koupi Sonatu, právě s motorem 92kW s tím, že jeden kat. je vyndaný, aby to prý líp jelo. Z mých dřívějších příspěvků na toto téma vyčteš, že moje mínění o tomto je, že je to prasárna, ale to je jiné téma. Jinak sport. kat. lze udělat, ale počítej s tím, že za to dáš tolik peněz, že výsledek poměr cena X výkon není rentabilní ... mám zkušenost. Se Sonatama je v tomto ohledu kříž, protože žádné performance kity nejsou k mání a dělat něco na zakázku je finanční sebevražda. Ve Tvém případě bych investoval do sport. vložky filtru, ne pro výkon, ale snadnější vytáčení. Na internetu jdou sehnat sport. svíčky NGK a kabeláž k nim ... Ale co můžeš udělat hned je natankovat benzin s vyšším oktanovým číslem a je to
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
Nesouhlasil bych s tím, že na Sonatu nejsou performance kity. Jsou jak kompresorové, tak turbo kity, ať už s chlazením nebo bez. Stejně tak performance výfuky od svodů až po konec, odlehčené řemenice apod.Lukino píše:V servisu kam jsem dřív jezdil mi nabízeli ke koupi Sonatu, právě s motorem 92kW s tím, že jeden kat. je vyndaný, aby to prý líp jelo. Z mých dřívějších příspěvků na toto téma vyčteš, že moje mínění o tomto je, že je to prasárna, ale to je jiné téma. Jinak sport. kat. lze udělat, ale počítej s tím, že za to dáš tolik peněz, že výsledek poměr cena X výkon není rentabilní ... mám zkušenost. Se Sonatama je v tomto ohledu kříž, protože žádné performance kity nejsou k mání a dělat něco na zakázku je finanční sebevražda. Ve Tvém případě bych investoval do sport. vložky filtru, ne pro výkon, ale snadnější vytáčení. Na internetu jdou sehnat sport. svíčky NGK a kabeláž k nim ... Ale co můžeš udělat hned je natankovat benzin s vyšším oktanovým číslem a je to
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na internetu k nalezení jsou, třeba na Kspecu, ale když jsem s amíky nějakou dobu komunikoval, tak jsem se dovíěděl, že jsou použitelné jen na novější typy, myšleno po rv. 2002. U starších modelů, o kterých jsme mluvili nastane problém s řídící jednotkou. Navíc naprosto si nedovedu představit, že si něco dovezeš do servisu ať Ti to tam namontují a stran tuning firem mám obavu, že s Hyundaiem Tě pošlou někam, ale třeba se pletu ...
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
dělají se 1996-2001 a 2002-2006, montáž jedině sám nebo přes známýho, je fakt, že v servisu o tom nebudou mít ani páru a nebudou to chtít udělat, ale to se týká snad všech performance dílů
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jé Zdenku a kde jsi to našel, myšleno na ty 1996 atd na Kspec nebo Shark ... jen pro zajímavost, protože na Kspec-u mi odpověděli potom co jsem je bombardoval odbornými dotazy (mého mechanika) stran montáže, že s některými komponenty by mohl být problém. Už je to nějaká doba, tak možná změlnili sortiment.
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
Dělá třeba Alpine http://www.alpine-developments.us/ a pak řada firem v KorejiLukino píše:Jé Zdenku a kde jsi to našel, myšleno na ty 1996 atd na Kspec nebo Shark ... jen pro zajímavost, protože na Kspec-u mi odpověděli potom co jsem je bombardoval odbornými dotazy (mého mechanika) stran montáže, že s některými komponenty by mohl být problém. Už je to nějaká doba, tak možná změlnili sortiment.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Na sonatu 97 rok 2,0 l motor nic nesezenes bohuzel! V tom odkazu co jsi dal je na novejsi typy motoru.zdenek76 píše:Nesouhlasil bych s tím, že na Sonatu nejsou performance kity. Jsou jak kompresorové, tak turbo kity, ať už s chlazením nebo bez. Stejně tak performance výfuky od svodů až po konec, odlehčené řemenice apod.Lukino píše:V servisu kam jsem dřív jezdil mi nabízeli ke koupi Sonatu, právě s motorem 92kW s tím, že jeden kat. je vyndaný, aby to prý líp jelo. Z mých dřívějších příspěvků na toto téma vyčteš, že moje mínění o tomto je, že je to prasárna, ale to je jiné téma. Jinak sport. kat. lze udělat, ale počítej s tím, že za to dáš tolik peněz, že výsledek poměr cena X výkon není rentabilní ... mám zkušenost. Se Sonatama je v tomto ohledu kříž, protože žádné performance kity nejsou k mání a dělat něco na zakázku je finanční sebevražda. Ve Tvém případě bych investoval do sport. vložky filtru, ne pro výkon, ale snadnější vytáčení. Na internetu jdou sehnat sport. svíčky NGK a kabeláž k nim ... Ale co můžeš udělat hned je natankovat benzin s vyšším oktanovým číslem a je to
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Výkon
Ahoj, jak tu již všichni píšou, tak u takovéhoto auta asi opravdu moc nemá smysl zvyšovat výkon. Co by jsi mohl udělat tak koupit sportovní vzduchový filtr, ale jestli máš jako já konický s kovovým límcem, tak počítej kolem 2500kč. Já ho dal do Lantri 1,8 a tam to bylo docela znát. Taky mi známej co se v tom vyzná poradil sportovní výfuk, nejlépe celej. Jinak nějaký upravy motoru asi nepujdou. Jak tu někdo psal o tom turbu, tak pokuď nemáš na bloku záslepku na turbo, tak ho tam ani nedáš a když, tak akorát zničíš motor - není na to stavěnej.
Já jsem nemysel nějaké brutální zvyšování výkonu.Jen jsem chtěl něco aby to trochu lépe táhlo.Co tu čtu tak nejjednodušší bude dát tam sportovní filtr.Na netu jsem ještě našel sprtovní katalizátor, uvádějií že klade 4x menší odpor procházejícím plynům neš seriový katalizátora uváděli zvýšení výkonu cca kolem 8-10%.Stojí nějakejch 3100Kč.Ale stejně asi zůstane jen u toho sportovního filtru.Svíčky jsem dal nový Brisk Super.Jede to líp než s těma co tam byly předtím.Dokonce už to zatáhne aj od spodu a pěkně se to vytáčí a skvěle drží volnoběh.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000