Benzin
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Reklama
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem si jistý a proto se nehádám. Možná na tom něco bude, ale teoreticky by naše chytré jednotky měli oba typy benzínu zapálit tak, aby se jeho energie využila právě od horní úvrati. Ale chtělo by to názor někoho zasvěceného a ne jenom teoretika jako jsem já
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
No od toho snad tady nepřispíváme, abychom se hádali. Ono, já si myslím, že ty "chytré jednotky" ten benzín zapálí tak, aby došlo k největšímu využití energie v něm obsažené. A co udává množství energie v benzínu? No přece oktanové číslo. Na to snad ani nepotřebujeme zasvěceného odborníka, to stačí znát základy chemie (benzín) a fyziky (motory). Ale nakonec jsme se přece jen dohodli, ne? Vždyť tady na fóru jsme tak trochu všichni kamarádi, i když se všichni neznáme, ale pomáháme si navzájem svými příspěvky, zkušenostmi a radami a snad to tak bude i v budoucnu.
dříve SONATA 2.5 V6 24V LPG
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Já už jsem to tu jednou psal. Poprosil bych nějakého odborníka, ať mi vysvětlí pojem oktanové číslo. Podle mě v 98 není více energie než v 91. Akorád má jiné zápalné vlastnosti...(viz můj předminulý příspěvěk)
Je tu někdo kdo to fakt vysvětlí proč, co jak a tak a pak?
Díky...
Je tu někdo kdo to fakt vysvětlí proč, co jak a tak a pak?
Díky...
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=28 přikládám další názory
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
OK, jsem na lopatkách, dostali jste mě. Jsem jeden z mnoha, co naletěli na reklamní triky prodejců paliva. Ty odkazy byly opravdu vyčerávající. Možná příliš odborné, ale proč ne. Já stejně budu do svýho auta tankovat LPG a ten benzín co potřebuji na start a zahřátí motoru asi moc nezkazí.
dříve SONATA 2.5 V6 24V LPG
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
pak KIA Magentis 2.5 V6 24V LPG
a nový přírůstek ATOS 1.0 manželce
nyní SONATA NF 2009 2.0 CRDi
98 a vícf
Když už se tu bavíte o benzínu, tak sonáta 102kW 96 má ve velkém TP psáno jako palivo BA91. Jelikož pracuji na čerpací stanici, tak mám jakýsi přehled o kvalitách PH. A moje zkušenost je taková. Absolvoval jsem cestu z Prahy do Chomutova, dále do K. Varů a do Prahy a celkem mi to spapalo 22l Naturálu 98, když to propočítáme je to nějakejch 6 až 7 l na 100km, normální spotřeba 95 je 9 až 10l na 100km. To jsem ale nevěděl že naše 98 má ve skutečnosti 100 oktanů, proto se mi to s jiným benzínem 98 již tak dobře nepovedlo. Také je potřeba si uvědomit že řídící jednotce trvá zhruba 80km než se nastaví na nová data, takže hned po natankování to poznat není, kor u 2l. Tak to je můj přízpěvek do problématiky.