Jéžiši ,tohle je rubrika.Tady si při čtení vždy říkám-sním,či bdím,tolik blbostí vidím.Sohaj píše:V dnešnej zapche som si všimol , že väčsine aut sa prehrieval chladič . Pritom to asi boli benzinove motory , ktorým sa zapol ventilátor. Myslite , že naftové sa tak neprehrievajú, lebo ja som mal teplotu stále v normále ?
BENZÍN vs. DIESEL
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Reklama
Nic proti Šohaji, ale s tím přehříváním jsi napsal hovadinu non plus ultra. To, že se zapne ventilátor, neznamená, že se auto přehřívá. Mě se u Elantry taky v koloně zapne a přitom se ručička teploměru téměř nehne z devadesátky. Pouze to znamená, že se motor neuchladí náporovým vzduchem - v koloně snad normální a je potřeba pomoci ventilátorem. Když se auto začne přehřívat, vyletí ručička teploměru do červeného a když na to nereaguješ, vyteče Ti kapalina přetlakovým ventilem na expanzní nádobce.
Nechápem o čo Vám tu ide. Fórum slúži ako sprostredkovanie informácii majiteľov Hyu.... a Hyu.... positive možno budúcich majiteľov. Ak niekto nemá technické vzdelanie tak ho tu nemusíte hneď vysmiať.
A k téme DIESELvsBENZÍN ... vediete tu žabo-myšie vojny ktoré aj tak k ničomu nevedú. Každý si motorizáciu v Accente vybral podľa vlastných potrieb premiestnovania sa. Kto chce jazdiť za 5 litrov má asi v "ánuse" či mu to sem tam začmudí alebo nie... resp. keď najazdí ročne 10tis km tak mu je jedno či mu to žerie 7 litrov alebo 9 naturalu.
HYUNDAI- riadim SVOJ svet
A k téme DIESELvsBENZÍN ... vediete tu žabo-myšie vojny ktoré aj tak k ničomu nevedú. Každý si motorizáciu v Accente vybral podľa vlastných potrieb premiestnovania sa. Kto chce jazdiť za 5 litrov má asi v "ánuse" či mu to sem tam začmudí alebo nie... resp. keď najazdí ročne 10tis km tak mu je jedno či mu to žerie 7 litrov alebo 9 naturalu.
HYUNDAI- riadim SVOJ svet
mx5/swiftsport/santafe/accent
Ale já přece nikoho nenapadám. Kolega se pouze zeptal, jestli Accent taky čoudí. Tak jsem po pravdě řekl co jsem viděl. A už minulých příspěvcích jsem psal, že je nesmysl se dohadovat, kdo má auto lepší, rychlejší nebo úspornější. Každý si koupí to, co mu vyhovuje po stránce ceny, nákladů na provoz, hlučnosti a podobně. Mně se naopak Accentík líbí, dokonce bych o něm možná uvažoval s motorem 1.5 CRDI kdybych nyní kupoval nové auto. Takže asi tak.
Prosím nehnevajte sa všetci zúčastnení, ale ak som správne pochopil obsah tejto témy, toto vlákno bolo založené preto, aby sa zverejnili všetky či už dobré, alebo zlé skúsenosti s tým ktorím motorom.
Nechcem sa dotknúť autorov jednotlivých reakcií, no asi veľa ich až tak korektných nebolo. Rozhodnutie, ktoré to sú, nechám na čitateľov. Teraz už však k téme.
Keď sme sa s partnerkou rozhodovali o tom, aké auto si kúpime, celú dobu sme uvažovali o benzínovom motore. Cena bola tiež jedným z argumentov prečo. Až keď som si preštudoval podstatnú časť vlákna o novom Accente a hlavne som si prezrel všetky linky na recenzie, navrhol som, aby sme sa rozhodli pre naftový motor. Ako argumenty prečo, som uvádzal nasledujúce :
1) pomer výkon motora / cena vozidla,
2) priaznivejšia spotreba ( bez ohľadu na počet a prostredie pre odjazdené kilometre ),
3) priaznivé recenzie pre správanie sa motora počas prevádzky podoprené nielen skúsenosťou novinárov, ale aj bežných používateľov,
4) na záver jeden subjektývny argument : Áno som diessel pozitív.
V tomto smere ma motor 1,5 CRDI nesklamal.
Čo sa týka dymivosti ako takej, diessel motor, priznajme si - nafta obsahuje veľa masných zlúčenín, nikdy nebude bez dymu. Dovolím si však tvrdiť, že každý diessel, z ktorého sa valia kúdoly čierneho dymu, by mal určite navštíviť servis, pretože niečo nie je v poriadku. Tu už záleží len na každom majiteľovi, ako si váži svoje autíčko a ako si váži prostredie v ktorom jazdí.
Inak dovolím si ešte jednu pripomienku, ktorá ma napadla v súvislosti aj so súčasným počasím. Tvrdiť, že emisie CO2 nie sú podstatné je trošku scestné. A čo sa NO2 týka, benzínový motor ho emituje tiež. Dusík je obsiahnutý vo vzduchu a pri procese spalovania vzduchu + palivo teda musí vznikať vždy, bez ohľadu na palivo.
Toľko môj názor.
Nechcem sa dotknúť autorov jednotlivých reakcií, no asi veľa ich až tak korektných nebolo. Rozhodnutie, ktoré to sú, nechám na čitateľov. Teraz už však k téme.
Keď sme sa s partnerkou rozhodovali o tom, aké auto si kúpime, celú dobu sme uvažovali o benzínovom motore. Cena bola tiež jedným z argumentov prečo. Až keď som si preštudoval podstatnú časť vlákna o novom Accente a hlavne som si prezrel všetky linky na recenzie, navrhol som, aby sme sa rozhodli pre naftový motor. Ako argumenty prečo, som uvádzal nasledujúce :
1) pomer výkon motora / cena vozidla,
2) priaznivejšia spotreba ( bez ohľadu na počet a prostredie pre odjazdené kilometre ),
3) priaznivé recenzie pre správanie sa motora počas prevádzky podoprené nielen skúsenosťou novinárov, ale aj bežných používateľov,
4) na záver jeden subjektývny argument : Áno som diessel pozitív.
V tomto smere ma motor 1,5 CRDI nesklamal.
Čo sa týka dymivosti ako takej, diessel motor, priznajme si - nafta obsahuje veľa masných zlúčenín, nikdy nebude bez dymu. Dovolím si však tvrdiť, že každý diessel, z ktorého sa valia kúdoly čierneho dymu, by mal určite navštíviť servis, pretože niečo nie je v poriadku. Tu už záleží len na každom majiteľovi, ako si váži svoje autíčko a ako si váži prostredie v ktorom jazdí.
Inak dovolím si ešte jednu pripomienku, ktorá ma napadla v súvislosti aj so súčasným počasím. Tvrdiť, že emisie CO2 nie sú podstatné je trošku scestné. A čo sa NO2 týka, benzínový motor ho emituje tiež. Dusík je obsiahnutý vo vzduchu a pri procese spalovania vzduchu + palivo teda musí vznikať vždy, bez ohľadu na palivo.
Toľko môj názor.
Hyundai Accent r.v.: 2007
1,5 CRDI, elegance
Celadon Blue
_________________________
1,5 CRDI, elegance
Celadon Blue
_________________________
A kdo to tu tvrdil? Já jen napsal, že ze všech třech jmenovaných splodin je CO2 nejmenší zlo, to neznamená, že není malé, ale ve srovnání s ostatními nejmenší.AM_Sumo píše:Inak dovolím si ešte jednu pripomienku, ktorá ma napadla v súvislosti aj so súčasným počasím. Tvrdiť, že emisie CO2 nie sú podstatné je trošku scestné. A čo sa NO2 týka, benzínový motor ho emituje tiež. Dusík je obsiahnutý vo vzduchu a pri procese spalovania vzduchu + palivo teda musí vznikať vždy, bez ohľadu na palivo.
A pokud jde o oxidy dusíku...
Celý článek vizBenzin i nafta mají zhruba stejný obsah uhlíku (85,5 resp. 86,0 %). Dieselový vůz však na kilometr jízdy vyprodukuje méně CO2, protože má vyšší účinnost, a tím i nižší spotřebu paliva.
V tomto globálně významném ukazateli tedy diesel vede.
Prohrává ve dvou objemově zanedbatelných, ale ostře sledovaných -v produkci oxidů dusíku (NOx) a pevných částic (sazí). Oxidy dusíku jsou skutečně nebezpečné, protože jsou jedovaté všemu živému. A diesel je jejich zdatným producentem. Vznikají totiž všude tam, kde je vysoká teplota spalování a přebytek kyslíku. Což je vlastně přesná charakteristika dieselového motoru, jenž saje konstantní objem vzduchu a výkon reguluje dávkou vstřikovaného paliva, tudíž při částečném zatížení má skutečně ve spalovacích prostorách vzduchu přebytek.
http://www.lidovky.cz/dieselmanie-si-s- ... n_auto_vvr
Ale jinak díky, že debata začíná být alespoň trochu věcná.
Hyundai Accent ´07 1.4 Beige Gold
Chlapci ja som toto vlakno myslel ako recesiu na nezmyselne hadky v hlavnom vlakne / mal som napriklad v zalohe , ze CRDI ma viac reproduktorov/ , ale dakujem , ze ste to zobrali týmto vecným smerom , lebo asi som miesto toho zbytocne prilial olej , naftu , benzin do ohna.
Hyundai Accent 1.5 CRDi Elegance, Wine Red
Sohaj prosím prepáč, že sme nepochopili Tvoj pôvodný zámer. No nemyslým si, že by si sa mal z niečoho obvyňovať.Sohaj píše:Chlapci ja som toto vlakno myslel ako recesiu na nezmyselne hadky v hlavnom vlakne / mal som napriklad v zalohe , ze CRDI ma viac reproduktorov/ , ale dakujem , ze ste to zobrali týmto vecným smerom , lebo asi som miesto toho zbytocne prilial olej , naftu , benzin do ohna.
Priznám sa, že téma emisií škodlivýn z aut ma vcelku zaujíma. A ako vidím zaujíma aj ďalších. Som rád, že aj vďaka tomuto vláknu som sa dostal po nové informácie.
Dúfam, že sa v tomto vlákne objavia aj ďalšie zaujímavé informácie a ak sa aj náhodou rozvíri plamenná diskusia, zaobíde sa bez hlúpeho dokazovania, kto ďalej dociká.
Hyundai Accent r.v.: 2007
1,5 CRDI, elegance
Celadon Blue
_________________________
1,5 CRDI, elegance
Celadon Blue
_________________________