hyundai coupe tuning
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Josefe,to už nebudu spořit do prasátka,ale do pořádného prasete .
Věřím tomu,že spousta závodníků na klubu bude z výkonných motorů nadšena,ale ruku na srdce,na stav našich silnic,vymačkaných od kamionů a pozáplatovaných.....a v dnešní době,kdy i poslední vesnice s jedním městským policajtem a pomocníkem vlastní radar a stoupajících cenách benzínu,už moc prostoru na využití silných aut není. Současný 2,0l se mě zdá z hlediska denního ježdění (cena,spotřeba,výkon..)optimální a i když budou vyrábět nějaké 8 válce,turba.....tak nevidím reálný přínos pro provoz na našich cestách. Jo,bydlet v Německu a jezdit po jejich dálnicích......tak to je jiné kafe.Pro Skopčáky takové motory mají smysl. Dálnice u nás-dvouproudé ,kde za Hradcem dojedete dva předjíždějící se kamiony v 70km/h rychlosti a před Prahou se konečně borci možná povede předjet a uvolnit vám pruh .
Téhle generace už prodali přes čtvrt milionu kusů a pokud se dostanou cenově k melounu a výš,kde je už dost zavedená konkurence,tak to s úspěšností nevidím růžově.A nebo zůstanou na dobré ceně a udělají díru do světa. Jak píše Farmář-počkáme,uvidíme.
Věřím tomu,že spousta závodníků na klubu bude z výkonných motorů nadšena,ale ruku na srdce,na stav našich silnic,vymačkaných od kamionů a pozáplatovaných.....a v dnešní době,kdy i poslední vesnice s jedním městským policajtem a pomocníkem vlastní radar a stoupajících cenách benzínu,už moc prostoru na využití silných aut není. Současný 2,0l se mě zdá z hlediska denního ježdění (cena,spotřeba,výkon..)optimální a i když budou vyrábět nějaké 8 válce,turba.....tak nevidím reálný přínos pro provoz na našich cestách. Jo,bydlet v Německu a jezdit po jejich dálnicích......tak to je jiné kafe.Pro Skopčáky takové motory mají smysl. Dálnice u nás-dvouproudé ,kde za Hradcem dojedete dva předjíždějící se kamiony v 70km/h rychlosti a před Prahou se konečně borci možná povede předjet a uvolnit vám pruh .
Téhle generace už prodali přes čtvrt milionu kusů a pokud se dostanou cenově k melounu a výš,kde je už dost zavedená konkurence,tak to s úspěšností nevidím růžově.A nebo zůstanou na dobré ceně a udělají díru do světa. Jak píše Farmář-počkáme,uvidíme.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Nějak mi furt nedochází, proč si většina lidí myslí, že když si někdo koupí sportovní auto, musí s nim zákonitě po dálnici lítat 300. Sportovní svezení neznamená vždy a všude opírat ručičku tachometru o doraz a dá se praktikovat i na zdejších silnicích, to mi věř. Já jsem naopak až do teď postrádal smysl sportovního auta (ikdyž H Coupe je pořád spíš GT, než čistokrevný sporťák) bez opravdu "sportovní" verze. Každopádně jsem celkem zvědavej s čim automobilka vyleze.Borek píše:Josefe,to už nebudu spořit do prasátka,ale do pořádného prasete .
Věřím tomu,že spousta závodníků na klubu bude z výkonných motorů nadšena,ale ruku na srdce,na stav našich silnic,vymačkaných od kamionů a pozáplatovaných.....a v dnešní době,kdy i poslední vesnice s jedním městským policajtem a pomocníkem vlastní radar a stoupajících cenách benzínu,už moc prostoru na využití silných aut není. Současný 2,0l se mě zdá z hlediska denního ježdění (cena,spotřeba,výkon..)optimální a i když budou vyrábět nějaké 8 válce,turba.....tak nevidím reálný přínos pro provoz na našich cestách. Jo,bydlet v Německu a jezdit po jejich dálnicích......tak to je jiné kafe.Pro Skopčáky takové motory mají smysl. Dálnice u nás-dvouproudé ,kde za Hradcem dojedete dva předjíždějící se kamiony v 70km/h rychlosti a před Prahou se konečně borci možná povede předjet a uvolnit vám pruh .
Téhle generace už prodali přes čtvrt milionu kusů a pokud se dostanou cenově k melounu a výš,kde je už dost zavedená konkurence,tak to s úspěšností nevidím růžově.A nebo zůstanou na dobré ceně a udělají díru do světa. Jak píše Farmář-počkáme,uvidíme.
Ono V8 není jen o max rychlosti, ale i o kultivovanosti, pohodlí při jízdě a okamžitém výkonu. O tom, jak rychle dokáže člověk předjet a zařadit se zpět do svého pruhu. Prostě minimálně dobrý pocit, že v případě potřeby či krize tam ta síla a koně jsou.
Já jsem si před koupí Santy říkal, že pod 6 válců už nejdu. Leč nakonec jsem koupit čtyřválec a přestože se s ním dá jezdit svižně, tak komfort jako V6 to nikdy nebude. Kdyby šel swap za V6 se zachováním manuál převodovky, tak bych začal šetřit a asi to i udělal.
Já jsem si před koupí Santy říkal, že pod 6 válců už nejdu. Leč nakonec jsem koupit čtyřválec a přestože se s ním dá jezdit svižně, tak komfort jako V6 to nikdy nebude. Kdyby šel swap za V6 se zachováním manuál převodovky, tak bych začal šetřit a asi to i udělal.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi,až vám euroblbci(europoslanci)odsouhlasí návrh vyrábět auta s max.rychlostí 160km/h,jak už se vyjádřili,tak máte po sportování. Ty se v Bruselu asi fakt nudí.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- macháček
- ***
- Příspěvky: 632
- Registrován: 14 lis 2005, 23:30
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Lidičky neblázněte, už u kompu slintám. Borkovo autíko bych bral všema deseti, stejně jako poslední model kupátka. Jasně, že jsou možná lepší sportovní babolepy, ale já nějak ty naše háčka miluji a až mi děti drobet odrostou, tak jdu do kupátka atˇ se děje co se děje.
Hyundai Lantra kombi 1.5 12V GLS/r. v. 2000
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
to ja budu mit zase o neco malo archivnejsi kousek, ikdyz treba az bude po vysoky to bude o neco lepsiTiburon_FX píše:esi správně počítám, tak vod tý doby co ho začnou vyrábět, tak cca za 6-8 let si ho budu moct poříditblack_sheep píše:tak ten interier je opravdu mnamka! myslim ze vim, co bude moje pristi auto, az hezky vyzraje
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
mno borku ona ta mrcha 1.5 turbo jezdi tak nak stejne ne-li o neco lepe nez dvoulitrovy coupatkoBorek píše:Objem 3,8l udělá z Coupe dělo,ale jak jsem četl,tak cena se dá čekat tak kolem melounku .Jak je tam napsáno....na úroveň Nissanu 350Z.Už dávno jsem psal,že tento vývoj Coupe se dá čekat.Každý gen.vývojový stupeň přidal silnější motor(SCoupe 1,5 ,Coupe 2,0l,Tiburon 2,7 a další bude 3,8l).Cestu mají prošlapanou prodejně velice úspěšnou současnou generací,tak se posunou výš technicky i cenově. Uvidíme.Fakt je,že to černé Coupe(na fotce od Farmáře),vypadá skvěle A s motorem 3,8l,to bude super auto Teď jen čekat,jakou nasadí cenu.
kazdopadne co je horsi, generace od generace se sice tvari z venku vetsi ale vevnitr je min a min mista scoupatko to byl jeste korab, tam se dalo vzadu sedet i ve trech nouzove a dva si tam v pohode sedli, v coupe je to tak tak akorat se tam clovek musi sesunou jak sardinka a maximalne dva lidi, a v tom novym, to uz je absolutne v haji, bohuzel rikam to nerad ale pokud nebude pristi generace nejak prostornejsi tak uz je to moje posledni kupatko mozna pak na duchod proste pro dva lidi je to v pohode, a kufr, ten je luxusni..
jinak musim rict ze ta nova generace je fak zase o kousek dal, ikdyz jsem byl projet dosti vyvrakovanej (po havarce) kousek za 210 000
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS