Stěhování do accenta
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Accentika sem mel, byla to funglovka a az na ten podvozek, kvalitu plastu a taky jak mel mekou kastly (staci opravdu malo a dulek v ni byl nasvete) to bylo fakt dobry auto. Do kufru sem dal subwoofer s 30cm reprakem a jeste sem mel misto na veci coz by ve fabce asi urcite nebylo. Rizeni bylo paradni jen ty siroky kola oproti fabii byli na nasich silnicich znat ale me to vubec nevadilo. Ale co se motoru tyce tak japonci sou oplne nekde jinde, kdykoliv sem chtel predject tak sem predjel a nikdy sem nemel s zadnou fabii problem ji nakrajet na kolecka s oktavkama to bejvalo horsi ale ty maj prece jenom jiny motory.
Proste Accent ma svoje + i - a fabie taky a uz zalezi na vas kery + a - sou pro vas vyhodnejsi nebo prijatelnejsi.
Proste Accent ma svoje + i - a fabie taky a uz zalezi na vas kery + a - sou pro vas vyhodnejsi nebo prijatelnejsi.
Octavia 1.8T 20V 110kW/150hp r99
před:
Accent 03 62kw zelená metaliza (šel do světa:-)
před:
Accent 03 62kw zelená metaliza (šel do světa:-)
- Reklama
Nemám sice Accentem moc najeto, ale jedno vím dobře: jezdil jsem s Lantrou 84 kW a dobrej zátah měla o to víc mě překvapilo těch 62 kW jak to jede. Fabii jsem sedlal dlouho a je to o trošku lepší Favorit. Dneska drandím Fordem Transitem 2,8 a to je jiné brko.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Tak to s tím Favoritem napiš na škodovácký forum. Je škoda tady vůbec o něčem diskutovat pač jak vidím je to tu samý expert.Prej Favorit To už můžeš napsat rovnou VoiturettaNemám sice Accentem moc najeto, ale jedno vím dobře: jezdil jsem s Lantrou 84 kW a dobrej zátah měla o to víc mě překvapilo těch 62 kW jak to jede. Fabii jsem sedlal dlouho a je to o trošku lepší Favorit. Dneska drandím Fordem Transitem 2,8 a to je jiné brko.
Accent 1.3 rv.2004
Zítra se chystáme s kámošem vedle sebe postavit tu Fabku a Acceta,tak uvidíme jak to bude vypadat,ale zajímala by mně jiná věc a to je bezpečnost.Máte někdo zkušenosti s crashem v 3.generaci.Příjdou mi fakt ty plechy na tom autě nějaký měkčí.Jediné co vypadá bezpečně je trubka vepředu pod chladičem,ale ta mi bude kulový platná když se střetnu s náklaďákem nebo nedej bože s Tatrovkou.Koumal jsem ty americké crash testy a nedopadlo to auto špatně a ani tuhost karoserie mi taky nepřijde blbá,ale realita a zkušenosti mohou být jiné.
Accent 1.3 rv.2004
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
no a ty si mysliš že fabii kdyby tě sejmula tatra že si v bezpečnějším autě ??? vedle fabku postav mojeho accentíka samozřejmě řídit budu ja...dneska hned od baraku sem natrefil na 1,4 16Vfabku řidil ji mladej kluk tak 19let ti jsou povolní k zavodění....dali sme to tak pět kilaku zhruba 6 semaforu ani na jedne se nechytal....on se vlastně nechytal vůbec pořad sem ho viděl v zrcatkach...a pak že fabka je lepší...upřímně Ti na tohle můžu víš co...viděl sem svoje .....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
http://youtube.com/watch?v=ffHVSGkQWIcL@rsen píše:...Koumal jsem ty americké crash testy a nedopadlo to auto špatně a ani tuhost karoserie mi taky nepřijde blbá,ale realita a zkušenosti mohou být jiné.
No ať je to jak chce, myslím si, že každý má svoje kriteria výběru. Nejsem testovací jezdec, ale služebně (pro úplnost dodávám, že ve firmě byly max. do dvou let staré a udržované vozy) jsem několikrát absolvoval kolečko MB, Hamburg, Düsseldorf, Frankfurt, Plzeň a zpátky do MB pomalu na jeden zátah, jeli jsme dva a jednoznačně nejvíc omačkaný jsme byly z Fóbie. Pro úplnost dodávám, že tuto trasu jsme absolovali s Filckou 1,3 50kW, Fóbií 1,4 55kW-myslím, Ochcávkou 1,9TDi a Pasatem 1,9TDi. Jinak motoricky byla nejhorší Filcka. Dnes po 1,5 roce a 49000 km nedám na Accenta za ty peníze dopustit. Škoda je domácí produkt, z mého pohledu nenabízí to, co tenhle korejec a pouze to, že můžu projet zatáčku o pár km/hod rychleji za ty peníze nestojí. No a crash test je hezká věc, ale tomu, kdo u řízení má vymydlenou kebuli a jede jak hovado, ani tomu kdo má peška a to hovado potká v protisměru a na své straně to stejně moc nehelfne - zase bude hrát roli z jakého úhlu se ty dva nabouraj, setrvačný hmoty atd. a stejně si pak každej musí nějakej ten čas lízat rány
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Po prekroceni 90km/h se z 1.2ky stava neskutecnej zrout bez vykonu potrebnyho k dosazeny vysoky rychlosti. Da se s ni jezdit i za 11 litru.antek píše: Původně jsem si to myslel také,vždyť HTP jezdí 150 při spotřebě 4,5l co ale potom musí dělat 1,4ka..
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
16 je uz docela dost:) Fabka slabounka 6V ma 40kW, "silna" 12V ma 47kW
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT