problémy

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
LOYD
Příspěvky: 6
Registrován: 14 srp 2007, 22:07

Problemy

Příspěvek od LOYD »

Tak tu zopar problemov ktore ma trochu..


Sklapanie svetiel - motorcek stale bezi, uz som reklamoval ale trva im to objednat .......... :!:
preblikovanie blinkrov - pri vracani volantu mi prebliknu blinkre opet reklamoval ale stala im to trva ............. :!:
A to najhorsie trhanie motora - za studena az plne zaseknutie proste to vobec nesyti nejak to nevdia identifikovat. Spravili restar pocitaca dva dni to islo perfektne potom preistotu nechcelo startovat a dva dni na to sa to vratilo k trhaniu.
Lak nieje v poriadku - myslim ze to nieje standartne aby sa dal tak laho poskriabat to by sme mali vsetci hromadne ist reklamovat.


Prosim popiste svoj nazor.
Naposledy upravil(a) LOYD dne 02 říj 2007, 18:29, celkem upraveno 1 x.
Hyunday Accent BLACK EBONY

Renault Scenic
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemi

Příspěvek od Mexican »

ja y som najvacsi problem videl v slovencine, kto napise Problemy s i by nemal dostat vodicak :-D

BTW ja 4500 km a zatial nic.. proste vobec nic, vsetko funguje jak ma (klop-klop)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
JoSp
*
Příspěvky: 82
Registrován: 30 zář 2006, 10:43

Příspěvek od JoSp »

Ahoj,
problémy s cukáním motoru 1.4 nebo 1.5 diesel?
Probliknutí "blinkru" jsem si taky všiml, ale nijak mě to nerozčiluje, to mě více se.. začínající vrzání sedačky... :(
Ale jinak spokojenost, lak se mi zatím nepodařilo odřít, ale budu si na to muset dát pozor...
Uživatelský avatar
LOYD
Příspěvky: 6
Registrován: 14 srp 2007, 22:07

Příspěvek od LOYD »

To trhanie je na 1,4
Hyunday Accent BLACK EBONY

Renault Scenic
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

To probliknutí je asi u všech, je způsobeno krátkým dotykem protikontaktu, při vypnutí koncákem na volantu.
Ale je pozorovatelný jen na přístrojovém sťítu, kde jsou kontrolky údajně LED, kterým stačí k rozsícení mini impuls.
Zvenku na autě je probliknutí nepozoravatelné.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
rybana1
**
Příspěvky: 142
Registrován: 27 črc 2007, 11:40
Bydliště: Trnava

Příspěvek od rybana1 »

plne suhlasim s makkym lakom(tiez mam Ebony Black), asi by to fakt bolo aj na reklamaciu.
navyse zacinam pozorovat vrzganie/skripanie v tom uchytavaci, kde sa zapina spolujazdcov bezpecnostny pas(vrzga to len ked je spolujazdec priputany),asi to skusim reklamovat tiez...
Sucasne: Hyundai Tucson 2022 1.6T-GDi 110kW Shine+ Teal
Predtym: Hyundai i40sedan 2012 1.7CRDi 85kW Style(+navi+Infinity audio+parkovacia kamera+xenony) SG
Predtym: Hyundai Accent 2007 1.5CRDi 81kW Elegance EB
JoSp
*
Příspěvky: 82
Registrován: 30 zář 2006, 10:43

Příspěvek od JoSp »

To trhanie je na 1,4
Taky to občas pozoruji se studeným motorem, jakmile se malinko zahřeje tak už je to ok.
Tento měsíc bych měl jít na garančku, takže to zkusím prověřit a uvidíme, pak dám vědět jak to dopadlo...
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

A nemůžou bejt vadný třeba zapalovací kabely?
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Uživatelský avatar
diosko
**
Příspěvky: 132
Registrován: 07 kvě 2007, 21:11
Bydliště: SK, BB

Re: Problemy

Příspěvek od diosko »

Sklapanie svetiel - nevsimol som si ziadny problem. Jedine co by som tomu mohol vytknut - nastavenie je dost "do zeme". Mohlo by to byt nastavene o stupen vyssie.
Blinkre - vobec som si nevsimol ziadne preblikavanie, ani na pristrojovke nie. Proste to vypne a hotovo.
Trhanie motora - mam diesel, zatial ziadne trhanie motora (klop,klop,klop na drevo ;-))
Lak - modra metaliza, netvrdim, ze by to nemohlo byt lepsie, ale zatial sa mi odrel iba tam kde by sa asi kazdemu. Dieta otvorilo dvere v garazi - asi 2 cm odrazeneho laku na leme zadnych dveri.
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Uživatelský avatar
andrej21
*
Příspěvky: 76
Registrován: 05 črc 2007, 06:11
Bydliště: BA

Příspěvek od andrej21 »

tiez sa mi to par krat stalo v garazi ale potom som si nalepil na stenu pas stareho hrubeho koberca vo vyske dveri a lak je ok :lol:
Uživatelský avatar
atrex
*
Příspěvky: 82
Registrován: 29 zář 2006, 11:10

Re: Problemy

Příspěvek od atrex »

LOYD píše:Tak tu zopar problemov ktore ma trochu..


Lak nieje v poriadku - myslim ze to nieje standartne aby sa dal tak laho poskriabat to by sme mali vsetci hromadne ist reklamovat.


Prosim popiste svoj nazor.
Ahoj, lak skutocne nie je v poriadku, nedavno som sa trosku lepsie pozrel a bol som sokovany. Auto ( 1,4, ebony black) ma 1 rok, servisna prehliadka po roku vykonana asi pred dvomi tyzdnami, vizualna kontrola karoserie bola vykonana, ja som neupozornil na slaby lak, oni po kontrole k laku nepovedali NIC.. Miera poskodenia je vsak na kazdom aute urcite rozdielna a v servise to nebudu povazovat za reklamovatelnu zalezitost, nakolko reklamovat sa daju bublinky, vypukliny a pod. T.j. nie skrabance. V tomto ohlade som pesimista.
Trhanie motora, studene starty, problem u mna stale pretrvava, bolo mi povedane ze budu zvolavat vsetky auta aby vymenili firware aby bola zavada odstranena ale az potom, ked to oficialne povoli Hyundai. Servisak tvrdil ze je to v poriadku a ze treba zvysit otacky nad 2000 kedy sa zapne automaticky sytic. Vyskusal som, nefunguje, otacky po nastartovani lietaju k 2000 potom na 700, potom k 2000 a takto dokola 3x.
Hyundai Accent, 1,4 Elegance - Ebony Black
Uživatelský avatar
dusser
*
Příspěvky: 36
Registrován: 27 dub 2007, 13:10

Příspěvek od dusser »

pozdravujem všetkých ...
dovoľte niekoľko mojich postrehov:
- sklapanie svetiel - nemám s tým žiadny problém, funguje to na 100% a dosť často to aj používam.
- blinkre - tiež som si nevšimol žiadne preblikávanie, ani na prístrojovke nie.
- trhanie motora - mám diesel CRDi takže zatiaľ žiadne trhanie motora, je to jav u 1,4 benzín motorov
- lak - strieborná metalíza, tiež mám názor, že tie laky by mohli byť odolnejšie (tvrdšie), ale stretol som sa z viacerými prípadmi s majiteľmi Accentov, kde čierna (ebony black) je veľmi mäkká - nieje totiž ani metalíza ako napr. u New Santa Fe
Hyundai Accent 05 / 2007
1,5 CRDi VGT
81 kW / 235 Nm
Elegance, Space Silver
_________________________
Uživatelský avatar
LOYD
Příspěvky: 6
Registrován: 14 srp 2007, 22:07

Re: Problemy

Příspěvek od LOYD »

atrex píše:
LOYD píše:Tak tu zopar problemov ktore ma trochu..


Lak nieje v poriadku - myslim ze to nieje standartne aby sa dal tak laho poskriabat to by sme mali vsetci hromadne ist reklamovat.


Prosim popiste svoj nazor.
Ahoj, lak skutocne nie je v poriadku, nedavno som sa trosku lepsie pozrel a bol som sokovany. Auto ( 1,4, ebony black) ma 1 rok, servisna prehliadka po roku vykonana asi pred dvomi tyzdnami, vizualna kontrola karoserie bola vykonana, ja som neupozornil na slaby lak, oni po kontrole k laku nepovedali NIC.. Miera poskodenia je vsak na kazdom aute urcite rozdielna a v servise to nebudu povazovat za reklamovatelnu zalezitost, nakolko reklamovat sa daju bublinky, vypukliny a pod. T.j. nie skrabance. V tomto ohlade som pesimista.
Trhanie motora, studene starty, problem u mna stale pretrvava, bolo mi povedane ze budu zvolavat vsetky auta aby vymenili firware aby bola zavada odstranena ale az potom, ked to oficialne povoli Hyundai. Servisak tvrdil ze je to v poriadku a ze treba zvysit otacky nad 2000 kedy sa zapne automaticky sytic. Vyskusal som, nefunguje, otacky po nastartovani lietaju k 2000 potom na 700, potom k 2000 a takto dokola 3x.

Caute,

K tomu trhaniu tak to kazdy servis ............... U mna stale vravia ze nemaju prirucku moznych zavad :D uz tri tyzne cakam na vyjadrenie. Ale ako to poznam tak to nebude dokial clovek trochu nepohrozi pre nich nieje reklam ziaden biznis. Inac to iste ako si pisal Atrex

Na to sklapanie svetiel som dosiel az ked som stal pri aute s rosvietenymi svetlami a stale cosi bzucalo az som otvoril kapotu a motorcek bezal do zodretia.

a lak :shock: vsimol som si nejake auta co chodia na umyvarku, proste otras po umyti. Metalizove laky budu asi v poriadku tam to v pohode splinie. Kurnik ale od tych kamienkov ma to sere. Na 7 rocnom sceniku po 200 000 km som nemal tolko problemov a oderkov ako s tymto autom

No nemozem sa zrovnat tvarit ze auto je fajn !!!!!
Hyunday Accent BLACK EBONY

Renault Scenic
Marecek
*
Příspěvky: 37
Registrován: 21 bře 2007, 22:09

Příspěvek od Marecek »

Ohledně trhání motoru, to je známá dětská nemoc softwaru řídící jednotky. Řeší se to na foru Kia, stačí doopravdy přehrát za nový a mělo by být po problému. Otec měl na Riu 1,4i to samé, přehřání softwaru pomohlo, dokonce je v Kia na to oficiální vyjádření a servisy toto vědí. Divím se tedy, že Hyundai mlčí a mlží. Popisované příznaky (lítání otáček, když je motor studený) jsou stejné. Mám také Rio 1,4i a chystám se také na přehrání softwaru, teploty cca od 0-5C to je přesně to, co to způsobuje..

Zbytek závad posoudit neumím, páč mám Rio.
Kia Rio II, 1,4LX+, rv.2007, béžový interiér :-)
Patrik Merka
*
Příspěvky: 15
Registrován: 21 říj 2007, 17:04
Bydliště: Tetětice

Příspěvek od Patrik Merka »

Vím , že problém dušení se motora při rozjezdu po studeném startu tady stále řešíme. Objevují se tu příspěvky na toto téma jen však od malé skupiny lidí , kteří s tím mají problémy. Chtěl bych se tedy zeptat i jiných uživatelů , kteří koupili nový Accent , zda-li po nastartování se ihned rozjedou se studeným motorem ( když je ráno nyní kolem 0 St.C) ,aniž by se motor dusil (netáhl) , nebo jsou také nuceni jako já nechat motor před rozjezdem běžet cca 1,5 min na volnoběh a až se potom bez trhání rozjet?
Ptám se hlavně proto , že bych chtěl vyvrátit , nobo potvrdit zda-li je to u nových Accentů běžné , nebo zda-li se jedná o závadu. Z mého okolí mám totiž i takové názory , že motor potřebuje sednout a že se postupně zajede a závada se nebude pak objevovat ??? Prostě řečeno , nový motor se před rozjezdem potřebuje tu minutku zahřát??? Pokud by toto byla pravda , tak snad bychom měli mít stejné zkušenosti?
Při vysvětlování v servisu bych se chtěl opřít i o vaše názory a zkušenosti z tohoto fora. Předem děkuji.
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“