No, jenze ono je to tak, ze strasnealestrasnemoc zavisi na podminkach ktere jsou zrovna na silnici... od teploty povrchu, pres to jestli je pod stejnym kolem stejny povrch nebo pod kazdym jiny, jestli se povrch meni-nemeni po dobu brzdeni, jestli vyrovnavas smyk/snazis se ridit, anebo jenom proste jedes rovne a brzdis....
Vysledky pak vyjdou ze abs
nekdy drahu zkrati oproti stejnemu autu bez abs,
nekdy zabrzdi stejne jako auto bez abs protoze nenastanou podminky pro to aby se aktivovalo, a
nekdy (bohuzel) dokaze brzdnou drahu prodlouzit... jake jsou zrovna podminky, to by mel kazdy ridic umet odhadnout sam, a podle toho si udrzovat mensi/vetsi odstup.
Prioritou pro abs je udrzet auto porad riditelne, a obcas hodne "zblbne" tim, ze spatne vyhodnoti povrch a nasledne brzdeni pekne prodlouzi.... Typicky treba, na mensich, nerovnych dlazkach, ktere jsou rozpalene od letniho slunicka, a navlhci je letni destova prehanka.... na takovem povrchu krasne zabrzdis kdyz mas cas a seslapujes brzdu pomalu, ale kdyz na to DUPNES a potrebujes hned stat, tak to najednou prestane brzdit
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)