![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vůbec se mě z toho autíčka nechtělo. Fakt to stojí za to se svést hned po sobě a porovnávat.
Pro mě je nafta 85kW jasná volba.
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
No a co teprve 255 Nm, které neklesají v rozmezí od 1900 do 2750 ot./min u 1,6 CRDI/85kW. Jak říkají zasvěcení, auto prodává výkon a závody vyhrává krouťák. Tak vybírejte.rastos píše:No ked si pozriem technicke parametre, tak ta 1.6 ma krutiaci moment 154 pri 4200ot, 1.4 ma 137 pri 5000. To je myslim citelny rozdiel. Chapem, ze ked si sadnete do noveho auta, su to vsetko rovnake slimaky (preto sa to tak zda aj predajcom). Ale ked sa to zabehne, s tou 1.6 sa bude dat jazdit kludnejsie a silnejsie od nizsich otacok, 1.4 bude vzdy tak trochu "sportovejsia" - bude potrebovat trosku tocit. Jasne ze uz 1.4 je slusna, ale aj ta 1.6 ma zmysel. Ak sa veziete v obsadeni iba sofer, je fakt takmer jedno ktory motor. Ale netreba zabudat na posadku, batozinu, zapnutu klimatizaciu...
A co takhle si dát 2.0 CRDi VGT - 140 koní a 304Nmakro260 píše:No a co teprve 255 Nm, které neklesají v rozmezí od 1900 do 2750 ot./min u 1,6 CRDI/85kW. Jak říkají zasvěcení, auto prodává výkon a závody vyhrává krouťák. Tak vybírejte.rastos píše:No ked si pozriem technicke parametre, tak ta 1.6 ma krutiaci moment 154 pri 4200ot, 1.4 ma 137 pri 5000. To je myslim citelny rozdiel. Chapem, ze ked si sadnete do noveho auta, su to vsetko rovnake slimaky (preto sa to tak zda aj predajcom). Ale ked sa to zabehne, s tou 1.6 sa bude dat jazdit kludnejsie a silnejsie od nizsich otacok, 1.4 bude vzdy tak trochu "sportovejsia" - bude potrebovat trosku tocit. Jasne ze uz 1.4 je slusna, ale aj ta 1.6 ma zmysel. Ak sa veziete v obsadeni iba sofer, je fakt takmer jedno ktory motor. Ale netreba zabudat na posadku, batozinu, zapnutu klimatizaciu...
Ano, máš pravdu.zdenek76 píše:Tak já bych doporučil projet si ta auta ještě jednou a tentokrát se stopkami v ruce. To, že tě diesel tlačí do sedačky je sice pěkné, ale nic to nevypovídá o reálném zrychlení. Ve zrychlení z místa i dynamickém má ta 1.6 benzin jasně navrch. Navíc syrový (nový) benzin jede podstatně jinak než zajetý.
Nicméně ani jedno není vyloženě sportovní motor, takže bych se rozhodoval i na základě toho, kolik toho najezdím, jak dlouhé trasy apod.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |