Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Ahojte. Som nový na tomto fore a tiež mi nedalo nereagovať. Mám Doma 3 Accenty, 2 z toho su nové modely ( CRDi a 1,4). Čo sa týka toho benzínu, tak tiež mám ten istý problém z motorom za studena, hned po naštartovaní. Otáčky kolísajú, pri okamžitom rozjazde ho dusí a neskutočne sa zvýšila aj spotreba-asi o liter. Bol som s tým aj v servise Autozobor NR, kde mi vymenili software, ale nič sa radikálne nezmenilo. Pri okamžitom rozjazde mi ho stále dusí. Spotreba sa v celku zlepšila. Je pravda že ak sa nechá motor na volnobeh asi tak minutu už je to OK. Som presvedčený že je to celkovo výrobná chyba, lebo ako čítam na tomto fore niesom jediný, kto má s týmto problémy, aj ked v servise mi tvrdili niečo iné, že takýto problém ešte neriešili. Ked som mu povedal o zvýšenej spotrebe, tak hned mi oponoval že to je v zime normálne . Dobrá hlúposť ked auto mám už druhú zimu a doteraz bola spotreba do 7 litrov a zrazu auto žerie 8 litrov! Čo sa týka starého modelu Accentu 2005, tak či je vonku -20 alebo +20 auto mi vždy šlape ako hodinky! Samozrejme že parkujem vonku a motor aj ked je studený ako psí čumák šlape skvelo, žiadne problémy z otáčkami, žiadne dusenie! Takže je už len na servisoch aby konečne robili niečo s týmto problémom u nových Accentov. Prajem pekný den.
- Reklama
Re: kolísanie otáčok
Lubomír píše:Kolísanie otáčok rovnaký problém.
1,4, 3000 km
REX
Zdravím, mám naprosto stejný problém - Hyundai Accent Dynamic 1,4- 400km. Teprve budu požadovat nápravu v servisu.Pak dám vědět, jak jsem pochodil. Přeji hezký večer Petr
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 říj 2007, 17:04
- Bydliště: Tetětice
Po delší době se hlásím k tomuto tématu (trhání motora po studeném startu). Dotázal jsem se na tento problém nejen v mém servisu , kde problém zatím neúspěšně řeším , ale také v dalších třech servisech. Ve dvou případech mi bylo sděleno , že o daném problému již vědí a že se problém nyní řeší. Potvrdili (neoficiálně), že se jedná o chybu v softu ŘJ a stále se čeká na novou aktualizaci, která by problém měla odstranit. Alespoň mi konečně někdo sdělil , že se s daným problémem již setkal a že se něco kolem toho děje. Tak mi zatím bylo doporučeno , abych ještě chvilku počkal , protože by řešení v servisu bylo asi zatím neúspěšné .
Tak Vás prosím , kdyby byl někdo s řešením uvedeného problému dál než já ,tak se o řešení podělte na tomto fóru. Předem díky.
Tak Vás prosím , kdyby byl někdo s řešením uvedeného problému dál než já ,tak se o řešení podělte na tomto fóru. Předem díky.
Myslím, že mám pokazený počítač, alebo internet. Nejako nám to zamrzlo (asi vieme prečo). Dúfajme, že sa to nebude opakovať, však Necasek. No ale k veci. Dnes som čítal noviny (neviem, či nerobím reklamu, bolo to SME), a tam písali os tudených štartoch. Jednalo sa síce o Renault s naftovým motorom. A bol tam aj článoček k turbodieslom, že po naštartovaní (v zime) a následnom zaťažení, môže dôjsť k poškodeniu turba, až k "odpísaniu" motora. Dokonca, že motor by sa mal zahriať na mieste 1 až 2 minúty. Dokonca píšu, že až na 70 stupňov, aby sa odstránila záťaž od dĺžkovej rozťažnosti materiálov(to mysleli-kvôli času-asi teoreticky). Ja mám síce benzín, ale s tým "cukaním" so studeným motorom vieme svoje .
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
myslim, ze na tom cosi bude.. Aj v manuale hovoria, ze motor treba nechat bezat tak minutu aby sa vytvoril spravny tlak v sustave. Ja tu minutu "by vocko" dodrziavam, prvych 500 m mam trasu na 2ku, max do 2000 otaciek... motor za zahreje v teplote okolo nula za asi 3 kmpalčo píše:Myslím, že mám pokazený počítač, alebo internet. Nejako nám to zamrzlo (asi vieme prečo). Dúfajme, že sa to nebude opakovať, však Necasek. No ale k veci. Dnes som čítal noviny (neviem, či nerobím reklamu, bolo to SME), a tam písali os tudených štartoch. Jednalo sa síce o Renault s naftovým motorom. A bol tam aj článoček k turbodieslom, že po naštartovaní (v zime) a následnom zaťažení, môže dôjsť k poškodeniu turba, až k "odpísaniu" motora. Dokonca, že motor by sa mal zahriať na mieste 1 až 2 minúty. Dokonca píšu, že až na 70 stupňov, aby sa odstránila záťaž od dĺžkovej rozťažnosti materiálov(to mysleli-kvôli času-asi teoreticky). Ja mám síce benzín, ale s tým "cukaním" so studeným motorom vieme svoje .
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Cukání 1,4
Domnívám se, že moderní auto by po nastartování mělo jet bez problémů a nedusit se. Mám to napsané jako závadu na garančku a budu trvat na opravě. Stát minutu nebo déle na místě a čekat až se to omoudří mi připadá jako pěkná hloupost. To jsem snad dělal naposledy na Š100
Přeji hezký den
Přeji hezký den
Hyundai Accent ´07 1.4- Elegance - Beige Gold
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání 1,4
to mas tak, ano nemusis to robit.. ale zivotnost motora ti pojde rapidne dolu, pojde hore spotreba.. a tu si radsej vyberiem tu minutu, co ma na 3 hodinovej ceste vobec nezabijePavel46 píše:Domnívám se, že moderní auto by po nastartování mělo jet bez problémů a nedusit se. Mám to napsané jako závadu na garančku a budu trvat na opravě. Stát minutu nebo déle na místě a čekat až se to omoudří mi připadá jako pěkná hloupost. To jsem snad dělal naposledy na Š100
Přeji hezký den
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
-
- ***
- Příspěvky: 634
- Registrován: 22 čer 2007, 16:25
- Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání 1,4
Chviličku by se mělo počkat,to je pravda.Ale v každém případě by to nemělo dusit,zvlášť při novém motoru.Já mám motor dost starý a hned po nastartování necuká a po přidání plynu jde hezky do otáček bez dušení.Mexican píše:to mas tak, ano nemusis to robit.. ale zivotnost motora ti pojde rapidne dolu, pojde hore spotreba.. a tu si radsej vyberiem tu minutu, co ma na 3 hodinovej ceste vobec nezabijePavel46 píše:Domnívám se, že moderní auto by po nastartování mělo jet bez problémů a nedusit se. Mám to napsané jako závadu na garančku a budu trvat na opravě. Stát minutu nebo déle na místě a čekat až se to omoudří mi připadá jako pěkná hloupost. To jsem snad dělal naposledy na Š100
Přeji hezký den
Dobrý deň
Na úplne novom Matrixe 1,6 mám rovnaký problém. Už som to na tomto fóre spomínal v inej sekcii. Automobil bol kupovaný v KE, návštevu servisu plánujem po sviatkoch, som celkom zvedavý čo s tým spravia. Inak s autom som spokojný len si neviem zvyknúť na niektoré detaily po prechode z iného vozidla (peugeot 206 mal lepší volant a citlivejšie, menej preposilované riadenie). Pôvodne som mal vyhliadnutý accent ale kvôli variabilite som skončil pri Matrixe. Po návšteve servisu v KE dám vedieť ako to dopadlo.
Na úplne novom Matrixe 1,6 mám rovnaký problém. Už som to na tomto fóre spomínal v inej sekcii. Automobil bol kupovaný v KE, návštevu servisu plánujem po sviatkoch, som celkom zvedavý čo s tým spravia. Inak s autom som spokojný len si neviem zvyknúť na niektoré detaily po prechode z iného vozidla (peugeot 206 mal lepší volant a citlivejšie, menej preposilované riadenie). Pôvodne som mal vyhliadnutý accent ale kvôli variabilite som skončil pri Matrixe. Po návšteve servisu v KE dám vedieť ako to dopadlo.
Matrix 1.6 Dynamic
Chlapci, na mojom novom Cliu mám rovnaký problém. Auto sa pár minút po naštartovaní dusí, pri jazde poskakuje ako koza. Bol som aj na diagnostike, samozrejme tá nepreukázala žiadnu závadu tak som tam bol za blbca... . Čakať pár minút kým sa zohreje na jazdu dlhú 2km ...palčo píše: No a ako som už aj ja písal, a ako píše aj peter1205, nové autá by to naozaj nemali robiť. Ja to tiež budem reklamovať.
mx5/swiftsport/santafe/accent
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 říj 2007, 17:04
- Bydliště: Tetětice
Při rozjezdu se dusí motor.
Po nějakém čase bych se chtěl zeptat , jestli někdo s tím trháním motora při rozjezdu po studeném startu dospěl k nějakému vyřešení. Ptám se proto , že jdu zítra s Accentem do servisu a mohl bych mět pro ně nějaké poznatky. Dle informací z některých servisů ten problém řeší v Praze na dvou Accentech , ale nemám zprávu , zda-li už k něčemu dospěli. Dejte tedy vědět zda-li víte víc. Jak dopadnu v servisu vám potom napíši.
Díky všem. Patrik
Díky všem. Patrik
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 říj 2007, 17:04
- Bydliště: Tetětice
Trhání motoru po studeném startu.
Tak vidím, že zatím nikdo asi nedospěl k vyřešení závady. Jen jsem chtěl všem co řešíme podobný problém sdělit, že se mi znovu vrátilo kolísání otáček . Po přehrátí nového softu ŘJ to bylo asi měsíc dobré a teď se mi to stalo poslední dvě rána. Auto jsem před chvílí zavezl do servisu a budu čekat jesli se něco stane? Také jsem zpozoroval že mi od koupě
(6 měsíců) klesla chladící kapalina (pod MIN) ikdyž jsem si ji nechal před převzitím vozu dolévat. Tak mi to táké prověří. Uvidím dio středy a dám vědět. Přeji všem hodně štěstí a dejde vědět o řešení podobného problému.
(6 měsíců) klesla chladící kapalina (pod MIN) ikdyž jsem si ji nechal před převzitím vozu dolévat. Tak mi to táké prověří. Uvidím dio středy a dám vědět. Přeji všem hodně štěstí a dejde vědět o řešení podobného problému.
Kapalinu tady doléval téměř každý...
Už se to tu taky někde řešilo, před převzetím jsem ji měl mezi min a max a po nějakém měsíci si to sedlo a byla na min, tak jsem ji dolil a od té doby je mezi min a max už přes rok...
Už se to tu taky někde řešilo, před převzetím jsem ji měl mezi min a max a po nějakém měsíci si to sedlo a byla na min, tak jsem ji dolil a od té doby je mezi min a max už přes rok...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D