uz jste nekdy videli coupe s BUBNAMA vzadu??
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Tahle vyobrazená CRX je slabá verze,proto jí bubny stačí(při váze 1000kg a možnosti pouze 2 osob) .Neměli ani ABS....proto ta váha.Silnější verze už měli kotouče na všech kolech.black_sheep píše:mno ale zase CRXo ma 900kg i s ridicem tak na to buben s privrenym okem staci scoupko v turbu je na tom podobne....
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
kluci buben ma vetsi utcinnost nez kotouc, ten se jen lip chladi tak proto to cpou do sportaku ... jen ze se mi zda ze to vidite jinak
Naposledy upravil(a) vlastaFR dne 17 pro 2007, 19:47, celkem upraveno 2 x.
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
to je otazka, uz dvakrat jsem mel nutnani to tady rozebirat, ale u bubnu vostrejch zabrzdis a konci... to je na sportak docela prusvih, nemyslis?vlastaFR píše:kluci buben ma vetsi utcinnost nez kotouc, ten se jen lip chladi tak proto to cpou do sportaku. jen ze se mi zda ze to vidite jinak
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Vlasto,člověče já bych vsadil na 100% na větší účinnost kotoučových brzd.Včetně výhody lepšího chlazení(proto vadnou později),nezanedbatelnou výhodou kotoučů bude i jejich malá hmotnost proti bubnům a důvod proč podvodnický Němci,kteří by nejraději dávali brzdy za příplatek jako většinu věcí ,musí montovat na mrňavé Wagny i dýchavičné Fobie s raketovým tříválcem kotouče alespoň vpředu je,že na bubnech nejde použít ABS.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Borku pletesse.Napriklad Accent 1,5 GT ma bubny a ma i ABS.Jinak Vlasto tvrdit ze bubny maji vetci ucinost nez kotouce je nesmyslBorek píše:Vlasto,člověče já bych vsadil na 100% na větší účinnost kotoučových brzd.Včetně výhody lepšího chlazení(proto vadnou později),nezanedbatelnou výhodou kotoučů bude i jejich malá hmotnost proti bubnům a důvod proč podvodnický Němci,kteří by nejraději dávali brzdy za příplatek jako většinu věcí ,musí montovat na mrňavé Wagny i dýchavičné Fobie s raketovým tříválcem kotouče alespoň vpředu je,že na bubnech nejde použít ABS.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
tak tak, bubnový brzdy maj ABS taky, má to každá Octávia, i ty shit verze s bubny. Mít ABS jen na předku by byla sebevražda. A ta účinnost je samozřejmě vyšší u kotoučových brzd, kde se dosahuje vyšší normálové (přítlačné) síly a tím tedy vyšší třecí síly. U kotoučových brzd je vyvozována axiálně, u bubnových radiálně, to ale každej ví.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
borku hezky napsany , ale jakto ze sou bubny na kazdym nakladaku. kdyby mely vetsi ucinnost kotouce tak by je tam preci davaj... s ohledem na mensi hmotnost a lepsi chlazeni jak si psal
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
brzdný systém náklaďáků je takřka úplně jiný to se nedá tak úplně srovnávat. A ještě jedna věc náklaďáky mají také kotouče některé jen na předku a některé na všech kolech.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
je to na par let ale neco to vyresi. pac ucinnost brzd u nakladaku mluvi za vse..: http://www.bpw.cz/brzdy.htm
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi,neblbněte mě hlavu .Ochcávka je proto Ochcávka,že má ABS JEN na kotoučích Kdo viděl ABS na bubnové brzdě,ten viděl zázrak a nechá si to patentovat. Když chtějí dát ABS,musí dát vpředu kotouče ,aby při velkém brzdění bylo možno alespoň regulovat směr=řídit.Jinak by i shit Koktadlo od VW mělo vpředu bubny(popravdě,při výkonu 55kW a váze bezmála 1,5t u Octávky,jsou lidi rádi,že to rozjedou z kopce s větrem v zádech na 90km/h,aby alespoň nepřekáželi traktorům jedoucím po silnici -těm stačí jako brzda povolit plynový pedál,z prošlápnuté podlahy a hned stojí ).Soused s bouchačkou zvanou VW Polo(motor o obrovském výkonu 37kW a 100km/h rychlosti dosahující za fantastických 19vt ),má také vpředu kotouče,na zadní nápravě bubny a chlubí se ABS(ale jen vpředu). Více než z typu brzd,má noční můru před cestou na dovolenou.Měsíc předem vybírá a plánuje cestu,kde nejsou kopce a raději si zajede po rovině,protože jeho naložený německý stroj,ucpává silnice.
Vlasta FR-dnes má spousta náklaďáků kotouče(myšleno kamiony).Obrovskou výhodou a hlavním důvodem použití bubnů u náklaďáků je,že jsou uzavřené a tudíž daleko lepší pro auta pracující v terénu,bahnu,na poli,písníkách.vojen.auta.......Pakny jsou stále čisté,oproti bahnu na kotoučích,destičkách.
O účinnosti nelze diskutovat-jednoznačně je kotoučová brzda účinnější
Vlasta FR-dnes má spousta náklaďáků kotouče(myšleno kamiony).Obrovskou výhodou a hlavním důvodem použití bubnů u náklaďáků je,že jsou uzavřené a tudíž daleko lepší pro auta pracující v terénu,bahnu,na poli,písníkách.vojen.auta.......Pakny jsou stále čisté,oproti bahnu na kotoučích,destičkách.
O účinnosti nelze diskutovat-jednoznačně je kotoučová brzda účinnější
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ABS může být u bubnových brzd je to pouze o umýstění snímače a kroužku a tomu buben nikterak nebrání je to jen o tom kam se to dá ve své podstatě snímač může být i hned na poloose u převodovky (jinak je to blbost nefungoval by při zlomení poloosy, ale jinak by to tam plnilo účel stejně a je jedno čím brzdíte)
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: