uz jste nekdy videli coupe s BUBNAMA vzadu??

Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

tak já Coupé s bubnama taky ještě neviděl, třeba je to fakt nějaká dodatečná předělávka po bouračce..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Reklama
 

Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

black_sheep píše:mno ale zase CRXo ma 900kg i s ridicem tak na to buben s privrenym okem staci :lol: scoupko v turbu je na tom podobne....
Tahle vyobrazená CRX je slabá verze,proto jí bubny stačí(při váze 1000kg a možnosti pouze 2 osob) :D .Neměli ani ABS....proto ta váha.Silnější verze už měli kotouče na všech kolech. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

kluci buben ma vetsi utcinnost nez kotouc, ten se jen lip chladi tak proto to cpou do sportaku ... jen ze se mi zda ze to vidite jinak 8)
Naposledy upravil(a) vlastaFR dne 17 pro 2007, 19:47, celkem upraveno 2 x.
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

vlastaFR píše:kluci buben ma vetsi utcinnost nez kotouc, ten se jen lip chladi tak proto to cpou do sportaku. jen ze se mi zda ze to vidite jinak 8)
to je otazka, uz dvakrat jsem mel nutnani to tady rozebirat, ale u bubnu vostrejch zabrzdis a konci...:) to je na sportak docela prusvih, nemyslis? :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

Autor Zpráva
black_sheep :ale u bubnu vostrejch zabrzdis a konci...
ted nevim co si tim myslel :?:
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

ops, spatne jsem se vyjadril: kdyz mas bubny, a vostreji zabrzdis nekolikrat po sobe tak vadnou..
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Vlasto,člověče já bych vsadil na 100% na větší účinnost kotoučových brzd.Včetně výhody lepšího chlazení(proto vadnou později),nezanedbatelnou výhodou kotoučů bude i jejich malá hmotnost proti bubnům a důvod proč podvodnický Němci,kteří by nejraději dávali brzdy za příplatek jako většinu věcí :roll: ,musí montovat na mrňavé Wagny i dýchavičné Fobie s raketovým tříválcem :lol: kotouče alespoň vpředu je,že na bubnech nejde použít ABS. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Borek píše:Vlasto,člověče já bych vsadil na 100% na větší účinnost kotoučových brzd.Včetně výhody lepšího chlazení(proto vadnou později),nezanedbatelnou výhodou kotoučů bude i jejich malá hmotnost proti bubnům a důvod proč podvodnický Němci,kteří by nejraději dávali brzdy za příplatek jako většinu věcí :roll: ,musí montovat na mrňavé Wagny i dýchavičné Fobie s raketovým tříválcem :lol: kotouče alespoň vpředu je,že na bubnech nejde použít ABS. :wink:
Borku pletesse.Napriklad Accent 1,5 GT ma bubny a ma i ABS.Jinak Vlasto tvrdit ze bubny maji vetci ucinost nez kotouce je nesmysl :!:
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

tak tak, bubnový brzdy maj ABS taky, má to každá Octávia, i ty shit verze s bubny. Mít ABS jen na předku by byla sebevražda. A ta účinnost je samozřejmě vyšší u kotoučových brzd, kde se dosahuje vyšší normálové (přítlačné) síly a tím tedy vyšší třecí síly. U kotoučových brzd je vyvozována axiálně, u bubnových radiálně, to ale každej ví.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

borku hezky napsany :wink: , ale jakto ze sou bubny na kazdym nakladaku. kdyby mely vetsi ucinnost kotouce tak by je tam preci davaj... s ohledem na mensi hmotnost a lepsi chlazeni jak si psal :roll:
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

brzdný systém náklaďáků je takřka úplně jiný to se nedá tak úplně srovnávat. A ještě jedna věc náklaďáky mají také kotouče některé jen na předku a některé na všech kolech.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

je to na par let :D ale neco to vyresi. pac ucinnost brzd u nakladaku mluvi za vse..: http://www.bpw.cz/brzdy.htm
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Chlapi,neblbněte mě hlavu :roll: .Ochcávka je proto Ochcávka,že má ABS JEN na kotoučích :!: Kdo viděl ABS na bubnové brzdě,ten viděl zázrak :lol: a nechá si to patentovat. :idea: Když chtějí dát ABS,musí dát vpředu kotouče :!: ,aby při velkém brzdění bylo možno alespoň regulovat směr=řídit.Jinak by i shit Koktadlo od VW mělo vpředu bubny(popravdě,při výkonu 55kW :lol: a váze bezmála 1,5t u Octávky,jsou lidi rádi,že to rozjedou z kopce s větrem v zádech na 90km/h,aby alespoň nepřekáželi traktorům jedoucím po silnici :D-těm stačí jako brzda povolit plynový pedál,z prošlápnuté podlahy a hned stojí :wink: ).Soused s bouchačkou zvanou VW Polo(motor o obrovském výkonu 37kW :oops: a 100km/h rychlosti dosahující za fantastických 19vt :lol: ),má také vpředu kotouče,na zadní nápravě bubny a chlubí se ABS(ale jen vpředu). :lol: Více než z typu brzd,má noční můru před cestou na dovolenou.Měsíc předem vybírá a plánuje cestu,kde nejsou kopce a raději si zajede po rovině,protože jeho naložený německý stroj,ucpává silnice. :lol:

Vlasta FR-dnes má spousta náklaďáků kotouče(myšleno kamiony).Obrovskou výhodou a hlavním důvodem použití bubnů u náklaďáků je,že jsou uzavřené a tudíž daleko lepší pro auta pracující v terénu,bahnu,na poli,písníkách.vojen.auta.......Pakny jsou stále čisté,oproti bahnu na kotoučích,destičkách. :wink:

O účinnosti nelze diskutovat-jednoznačně je kotoučová brzda účinnější :!:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

ABS může být u bubnových brzd je to pouze o umýstění snímače a kroužku a tomu buben nikterak nebrání je to jen o tom kam se to dá ve své podstatě snímač může být i hned na poloose u převodovky (jinak je to blbost nefungoval by při zlomení poloosy, ale jinak by to tam plnilo účel stejně a je jedno čím brzdíte)
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

A když to píše i Hujer tak asi opravdů ví co říká.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Odpovědět

Zpět na „COUPE“