![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
tak to je dst dobra sprava.. ale co ak sudruhovia v servise povediaze to nie je chyba na ktoru sa vztahuje zaruka_ tak to potom zaplatim ja.. asi sabudem skor spoliehat na poistovnupeter1205 píše:Mýlite sa, ja som si tieto veci overoval. Každý autorizovaný servis Hyundai je povinný zabezpečiť odťahovú službu v prípade poruchy automobilu. To znamená, že v prípade takejto udalosti zavoláte do najbližšieho servisu, do ktorého vás odtiahnu. Ak porucha spadá pod záruku, odťah vozidla bude samozrejme bezplatný. Ak však nebude oprava riešená v rámci záruky, servis vám vyfaktúruje okrem opravy aj odťah vozidla.
Prodejce mi do auta vlepil telefonní číslo na nepřetržitou pohotovostní službu. Dosud jsem ji nepoužil a snad nepoužijiadam221 píše:Nazdar...
Riesenie zavad na mieste?? To by som chcel vydiet... Vsade je asi napisane, kontaktujte autorizovany servis....
Je tam dake telefonne cislo? Mozes ho napisat??? diq...
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |