![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mám taková problém, jak je tedkon zima tak ráno nastartuju a vylítnuj mi otáčky na volnoběh něco kolem 2000 což je asi správné, po chvíli se motor ohřeje a spadne to na 1500 a pak začnou otáčky na volnoběh kolísta mezi 1000 a 1300 a dneska sem měl auto v noci zaparkovaný u práce v kopci a nastartoval sem a vylítly na 2200 pak klesli a začali celkem silně kolísat mezi 1200 a 1500 jen co jsem s autom sjel na volnoběh z toho kopečka na rovinku tak se kolísání zmenšilo z 1000na 1200.
Jen co se ale mtoor ohřeje tak kolísání přestane, měnil sem nedávno svíčky protože už byly opálený a auto při tahu cukalo.. výměnou sem cukání opravil ale to kolísání je při studenym motoru pořád, nevim co stim a nevim na kolik by mě vyšla diagnostika, poraďte mi prosím co stim a nebo čim by to mohlo být a popřípadě kolik by mě stála diagnostika