palivo

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

To zní docela přesvědčivě, a jak je to s tim, že bych na V-power neměl jezdit pořád?
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

lobsty píše:To zní docela přesvědčivě, a jak je to s tim, že bych na V-power neměl jezdit pořád?
Tak to netuším slyšel jsem to jen tak že na V-Power občas aby pročistili motor a palivovou soustavu a jinak klasika ale to bylo kůli ceně že jim to jinak příjde na nic a zbytečné. Spousty lidí jezdí jedině na V-Power nebo V-Power Racing dávají autu kouř a nic se nikomu s motorem kůli palivu nestalo neříkám někdy může prasknout ojnice ale to je dáno úpravama na výkonu a sériovými díly ale nikdy jsem neviděl a neslišel o autě s podpálenáma ventilama a tuningy mě živili 5let za tu dobu jsme měli na dílně nezpočet bavoráků audin merceresů a jiných sporťáků široka coráda civiky atd všechno to jezdilo na pořádná paliva a nikdy nic spojené s druhem paliva a jen kladné ohlasy.
Praktické SX forum jezdí pouze na V-Power nebo V-Power Racing a také nic žádné problémi nevím co se kde pořád plaší neříkám závodní palivo je něco úplně jiného ale tohle je jen o něco lepší benzín ať už budu mluvit o V-Poweru nebo V-Power Racingu
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

tak tohle mi napsal jeden z nas který o motorech ví mnohem víc než ja a taky k němu tady na foru patři ne jedno poděkování...
"Ahoj!
Motor je sknstruovany na 91.Kdyz budes jezdit na 95 tak se nic nedeje.Kdyz tam das obcas 100 tak se taky nic nedeje ,ale nesmis ho tam lejt furt pac na to nejsou delany sedla ventilu a samotny ventily.Jinak necekej rapidni narust vykonu!Tu 1KWatu nemuzes poznat! Wink"
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Vladislav Bureš píše:
lobsty píše:To zní docela přesvědčivě, a jak je to s tim, že bych na V-power neměl jezdit pořád?
Tak to netuším slyšel jsem to jen tak že na V-Power občas aby pročistili motor a palivovou soustavu a jinak klasika ale to bylo kůli ceně že jim to jinak příjde na nic a zbytečné. Spousty lidí jezdí jedině na V-Power nebo V-Power Racing dávají autu kouř a nic se nikomu s motorem kůli palivu nestalo neříkám někdy může prasknout ojnice ale to je dáno úpravama na výkonu a sériovými díly ale nikdy jsem neviděl a neslišel o autě s podpálenáma ventilama a tuningy mě živili 5let za tu dobu jsme měli na dílně nezpočet bavoráků audin merceresů a jiných sporťáků široka coráda civiky atd všechno to jezdilo na pořádná paliva a nikdy nic spojené s druhem paliva a jen kladné ohlasy.
Praktické SX forum jezdí pouze na V-Power nebo V-Power Racing a také nic žádné problémi nevím co se kde pořád plaší neříkám závodní palivo je něco úplně jiného ale tohle je jen o něco lepší benzín ať už budu mluvit o V-Poweru nebo V-Power Racingu

No já už taky začal jezdit jedině na V-power a racing zkusim až za týden dva, chci si zvyknout na tenhle výkon, abych pak poznal případnej rozdíl.
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Dobrá a tak se také zeptám proč respektive co je špatně na ventilech a sedlech ventilů že by to nevydrželi protože když se podívám na geometrii dosedacích ploch o proti autům konstruovaným na 98ku nevidím rozdíl a stále si zastávám názor hlídání směsy které si hlídá spalování směsy a tím i vlastnosti plynů působící na výfukoné části motoru nebráním se tomu ale když jsou háčka schopna celý svůj provoz jezdit na 95ku která je také v rozporu se stavbou motoru jak se tu také říká bez poškození ke kterému musí docházet zrovna tak jako v případě 100ky ale samozřejmě pomaleji o proti 100ce tak mě zajímá jak je to možné.
Uvedu příklad na 91 na kterou je auto stavěno vydrží ventili 400 000km
na 95ku už jen 300 000km
a na 100ku 200 000km

Tak to bych to chápal a souhlasil s tím ale jinak že 95ka je naprosto v pořádku a 100 už ne to prostě neberu. Tak mi to zkuste patřičně vysvětlit že se mýlím. Nemluvě o poškozeních motorů detonacemi ke kterým prakticky nedochází u 100 octanů protože je to taková proti váha když budu brát v úvahu ze trpí ventili. Jednou trpí trpí tedy ventil (vynecháme to že si myslím něco jiného) ale při horším palivu při detonacích trpí píst kroužkdy pístní čep ojnice ojniční pánve klikovka a pánce klikových ložisek. Tak co je v tomto případě lepší přebroušení ventilů a sedel po i kdyby 70tic km nebo oprava toho zbytku :?:
Naposledy upravil(a) Vladislav Bureš dne 29 led 2008, 15:50, celkem upraveno 1 x.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Selshig píše:tak tohle mi napsal jeden z nas který o motorech ví mnohem víc než ja a taky k němu tady na foru patři ne jedno poděkování...
"Ahoj!
Motor je sknstruovany na 91.Kdyz budes jezdit na 95 tak se nic nedeje.Kdyz tam das obcas 100 tak se taky nic nedeje ,ale nesmis ho tam lejt furt pac na to nejsou delany sedla ventilu a samotny ventily.Jinak necekej rapidni narust vykonu!Tu 1KWatu nemuzes poznat! Wink"
Zajímalo by mě jestli se dozvíme někdy pravdu? :lol: sou tu dva názory :lol: asi bude někdo muset vzít accenta a jezdit na racing dokud se nestane to co tu tvrdíš......
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Pida
*
Příspěvky: 71
Registrován: 15 pro 2006, 15:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Okt

Příspěvek od Pida »

Ale no tak "vybuch neni zavisly na oktanovem cisle, to urcuje nachylnost k detonaci" ano urcuje, prave ze urcuje, palivo nevybuchne tak brzy a dojde k vetsimu stlaceni, tudiz k vetsi explozi potom....
Accent 96 1,3 55 kW 5dv. zelena metal.
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Kamarád měl dačii 1300 také přez stokoníků a nějakých 800kilo v pěti lidech to jelo 200 fakt mazec to potom spoustalidu nechápala co je to předjíždí :lol:
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor. :wink:
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor. :wink:
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Uživatelský avatar
Selshig
****
Příspěvky: 1254
Registrován: 21 bře 2007, 10:55
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Selshig »

lobsty píše:
Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor. :wink:
ro kvyroby 2004 jeho fiata....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Okt

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Pida píše:Ale no tak "vybuch neni zavisly na oktanovem cisle, to urcuje nachylnost k detonaci" ano urcuje, prave ze urcuje, palivo nevybuchne tak brzy a dojde k vetsimu stlaceni, tudiz k vetsi explozi potom....
většímu stalčení :idea: tak to jsem nepochopil jak se může ve válce něco více stlačit když máš pořád stejné všechny mechanické části? Kůli zpoždění výbuchu se zvětšuje předstih běžný je okolo 7° a u racingu tuším okolo 15° podstata je aby k počátku vlastní řízené expanze došlo v tu pravou chvíli která je prakticky obdobná pro všechna paliva
Naposledy upravil(a) Vladislav Bureš dne 29 led 2008, 16:01, celkem upraveno 1 x.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Vladislav Bureš píše:
Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Kamarád měl dačii 1300 také přez stokoníků a nějakých 800kilo v pěti lidech to jelo 200 fakt mazec to potom spoustalidu nechápala co je to předjíždí :lol:
ale no tak, přece se tu nebudem dohadovat kterej kámoš měl lepší auto, vraťme se k tématu :lol:
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Selshig píše:
lobsty píše:
Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor. :wink:
ro kvyroby 2004 jeho fiata....
ooo tak to jo. :lol:
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“