No,mě moc důvěryhodně(od opravdového majitele ix20) ten příspěvek nezní

.
Mám

s daleko tvrdším a sportovnějším podvozkem,17" kola.....a uvnitř ani na kostkách NIC

nevrže,neskřípe.

A to mám 4x víc najeto,než tvé auto.
S Hardem rozhodně nesouhlasím,že by záleželo,kde je jakýkoliv výrobek udělaný.Je určena firemní výrobní kvalita,kontrola,postupy...a ty jsou stejné i když se auto bude vyrábět třeba v Tramtárii.Pryč je doba,kdy se Sony vyrábělo v Japonsku(dnes nejen Sony,ale většina značek přesunula výrobu do Číny,Thajska..),VW,Porsche,Audi... v Německu(dnes to sekají v každé kůlně od Slovenska,Maďarska.....až po

),Coca cola v USA.....-stejné složení a kvalitu má v Česku vyrobená,jako ta z USA.V místě výroby problém nevidím,spíše v trendu všech výrobců šetřit výr.náklady/s jediným požadavkem-ať to vydrží alespoň po dobu záruky(a tam si

zatím věří-což je pro zákazníky oproti VW,Škodovce,Oplu...velké +).
Naprosto přesně to vystihl Fishkaa-kvalita stejných typů aut(ledniček,praček....) jde v posledních letech s kvalitou rázně dolů.

Nedávné porovnání(tuším na auto.cz)Octávií 1.a2.gen. odhalilo daleko slabší lak,horší materiály...u 2.gen.Výrobky již nejsou dělány na kvalitu a výdrž,ale prioritou a cílem výrobců je,aby výrob.náklady produktu byly co nejnižší a vydržel záruční lhůtu.Potom ať se vše rozsype a zákazník si přijde třeba pro pračku po 2 letech a ne po 20 jako dříve.