![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Karel
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Já vrčím při každém zapnutí klíčku.rade622 píše:Já nevím, ale u mě je slyšet jen cvaknutí relé. Čerpadlo není slyšet. Takže můj postup již od Favouška, otočit klíček do provozní polohy, zapnout si pás, mezitím cvakne relé čerpadla a pak start, na vteřiny by to udělalo tak 5 sec. Na natlakování pal. potrubí a odblokování imobilizéru to snad stačí.
Rade622
Ja mam nabehanych uz 107 tis. a dufam, ze tetuska predo mnou to pri 60 tis. vymenila. Radsej to vymenim skor a potom si to otestujem na nejakom semafore s fabiou. Do palivoveho cerpadla sa mi moc nechce.rade622 píše:Jo a palivový filtr by se měl měnit po 60 000 max jak mi řekl borec co mi dělá údržbu. Mám fotky z rozborky filtru ( za pomocí pily na železo - pásovky ) a není to nic pěkného. Vevnitř je něco co vzdáleně připomíná krepový papír. Jak budu mít chvilku napíši článek i s foto.
Rade622
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |