Nový čenich mi svými tvary evokuje Mustang Hezká hračka
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Motory (jestli se nepletu benzin = 106kW a elektrika 12kW a 55 N.m) : předpokládám, že to bude oproti 1.4 t-gdi daleko lépe zrychlovat (bude zábavnější) i když je to o 100kg těžší než bez baterek. Je jasné, že v malých rychlostech elektrika pomůže hodně a pocit zrychlení bude výrazný, ale co ve vyšší rychlosti (např zrychlení ve 130km/h ?). Do města je mild hybrid ideál, často se brzdí a tedy dobíjí, ale co na dálnici. Není to nakonec tak, že na dálnici s sebou vezu jen zbytečných 100kg navíc, které mi nijak nepomůžou ? 48V baterie je celkem malá (0,44 kWh), jak rychle se vyčerpá a jaký je pocit z jízdy při prázdné baterii ? Kdybych si chtěl sám jako řidič užít prázdnou okresku, co je zábavnější 1.4 t-gdi nebo 1.5 T-GDi mild mybrid ?
Jo a je legrační jak to má male brzdové kotouče. Jasně brzdí to i elektrikou tak žádný problém, jen mě to praštilo do očí
Moc se těším na vaše zkušenosti, prosím napište i své subjektivní pocity. Dík
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
Pjotr1 píše: ↑26 zář 2020, 17:54
Motory (jestli se nepletu benzin = 106kW a elektrika 12kW a 55 N.m) : předpokládám, že to bude oproti 1.4 t-gdi daleko lépe zrychlovat (bude zábavnější) i když je to o 100kg těžší než bez baterek. Je jasné, že v malých rychlostech elektrika pomůže hodně a pocit zrychlení bude výrazný, ale co ve vyšší rychlosti (např zrychlení ve 130km/h ?). Do města je mild hybrid ideál, často se brzdí a tedy dobíjí, ale co na dálnici. Není to nakonec tak, že na dálnici s sebou vezu jen zbytečných 100kg navíc, které mi nijak nepomůžou ? 48V baterie je celkem malá (0,44 kWh), jak rychle se vyčerpá a jaký je pocit z jízdy při prázdné baterii ? Kdybych si chtěl sám jako řidič užít prázdnou okresku, co je zábavnější 1.4 t-gdi nebo 1.5 T-GDi mild mybrid ?
Jo a je legrační jak to má male brzdové kotouče. Jasně brzdí to i elektrikou tak žádný problém, jen mě to praštilo do očí
Moc se těším na vaše zkušenosti, prosím napište i své subjektivní pocity. Dík
S tými počtami o výkone by som bol opatrný... takto to sa to nedá sčítať ani pri full hybride a nie to ešte pri mild hybride. Tu má 118kw spaľovací motor, celá mild hybridná technika je tam skôr pre účinejší štart stop systém ako nejakú pomoc dynamike vozidla...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
ano, souhlas, čísla jsem našel na netu a něco dopočítal. Hlavně nevím jak ty dva motory spolupracují. A je to pocit z jízdy co rozhoduje a ne čísla, který ještě můžou být uškrcený EU teroristy (dříve italský kW se zdály jiný než český). Tak se těším na recenze.
Rád kdyby někdo napsal porovnání s 1.4 t-gdi, protože to je asi přímý předchůdce.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
Pjotr1 píše: ↑26 zář 2020, 17:54
...prosím napište i své subjektivní pocity...
Pocity jiné než subjektivní nebudou Na objektivní měření nemám techniku
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Můžu ti slíbit, že porovnání se pokusím publikovat
Jedno vím jistě. Co mě bude hodně srát. Nejde vypnout SS, protože MHV a tady funguje z principu primárně jako start generátor
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 50000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Ve spojení s MHEV by snad ale neměl SS ničemu vadit, takže ho ani nemá smysl vypínat. Klasicky přes startér z autobaterie to má startovat jen při studeném startu, tak už si připojování motoru přebírá MHEV ústrojí. S vypnutým SS by spíš pak MHEV nedával žádný smysl. Aspoň tak jsem se dočetl, že by to mělo fungovat. Doufám, že to tak i v praxi bude. Jsem moc zvědavý na reálné zkušenosti.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 50000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.