Je fakt že s Mareou mi servisák řekl, že mj. nejezdí ne emise, že nemíní auta trápit (hlavně diesely). To ale bylo ještě v době předfotografické. U si myslím že jako celkem nové auto musí projít. Byl jsem i sám od sebe před technickou si nechat změřit propustnost oken na předních dveřích - prošlo to podle normy. Mám tam folie označené jako keramické.
Takže určitě (zatím) nepatřím mezi úplatkové případy...
Je to pakárna, ale je to bohužel tak. Vyloženě mají u vstupu na STK ceduli jak vrata - vozidlo musí být přistaveno bez poklic kol, i přišroubovaných.
Důvod je kontrola rozměru disku, hlavně ET. A celé auto je foceno a foto musí předat do registru STK, takže těžko ojebat.
Také jsem přemýšlel, jak s tím vydrbat. Udělal jsem to stejně jak Javele. Základ orientace - ventilek.
Přílohy
IMG_20211023_131446.jpg (62.04 KiB) Zobrazeno 1227 x
IMG_20211023_131130.jpg (77.65 KiB) Zobrazeno 1227 x
Při vyvrtávání mně to nenapadlo, mám každou poklici asi jinak, až při nasazování
jsem se leknul, že to mám blbě Ale je to jedno, prostě se to vybráním natočí na
ventilek a ošroubují se ty šrouby, které jsou "vylosovány"
No já měl podobný problém s Kia Ceed, vůbec jsem si neuvědomil, že kryty jsou na autě, všechny ostatní auta v rodině mají litá kola a protože jsou takhle našroubovány sundat je bez heveru je docela problém, asi bych si nalajs odšroubovat všechny matky najednou bez zvednutí kola ..... No nakonec mi to technik nechal projít s poklicema, ale nemusel Ten nápad s 2 vyfrézovanýma dírama je dobrý
vzdy tie origo poklice mozte hodit do kosa a kupit si klasicke v supermarkete, ktore na druhu stranu z casu na cas proste odletia
na fabke sme mali jedny celkom pekne (sada stala snad 500kc) a vydrzali snad 4 roky kym sme auto nepredali v dobrom stave
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023