Nova generacia/facelift i30

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Gandalf0007
Příspěvky: 2
Registrován: 26 čer 2024, 22:38

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Gandalf0007 »

Myslím, že dost jasně předepisuje...
https://www.auto.cz/asistencni-systemy- ... opy-153078
Reklama
 

Uživatelský avatar
mozecek
**
Příspěvky: 486
Registrován: 02 bře 2023, 10:47
Bydliště: Olomouc

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od mozecek »

akorat sem na Streamu dokoukal recenzi Renault Scenic E-Tech a tam presne rika ze asistenti musi byt dle EU aktivni po startu. Ale rencek to ocural a udelal rezim "perso" asi jako uzivatelsky a tam si lze nadefinovat jake asistenty chcete a jake ne. A potom staci po startu tlacitkem "perso" aktivovat =D> jako je to skrabani na zadku ale v podstate elegantni. Snad se budou ostatni inspirovat 8)
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20210
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Axel.Foley »

Odjinud píše: 27 čer 2024, 09:20 Tak jsem to videl nazivo a rozdíly jsou:

- kola (16'') jsou hnusnejsi, ale az zas ne tolik,
- maska je leskla, prijde mi o neco subjektivne hezci,
- loga jsou vetsi a jakoby z kusu plechu, za me horsi,
- vsechny modely maji celni svetla uz jen LED (plus), tim ovsem nemaji ty hezke sipkovite blinkry, co mam ja jakozto pritel zarovek (minus),
- hagusy a ploutvicka anteny jsou v leskle tmave barve, ne stribrne,
- v zakladu je jen digi palubka, nekonfigurovatelna,
- nizsi vykon u atmosfery, asistent sledovani rychlosti.
Pokud se nepletu, nižší výkon je u všech motorizací, nejen u atmo 1,5.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Z.ED
Příspěvky: 5
Registrován: 23 čer 2024, 15:31

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Z.ED »

motorol píše: 01 črc 2024, 08:13 Občas kouknu na recenzi nejakeho auta a poslední dobou se některé chlubí tím, ze maji jeden cudl na deaktivaci otravnych asistentů, takze kolik kliku a kde nikdo nepredepisuje, jen, ze to má byt zaple po každém nastartování. Ale jestli se vse vypne na 1 zmacnkuti cudla nebo 50 kliku na matlakovi nikdo nepredepisuje.
Predepisuje .. jestli to nejaka automobilka nejak obesla (renault) je jina vec
i30 hatchback 2024 FL, 1.5 DPI Style

ex:
Ford Focus mk II. 74kw
Skoda Felicia 1.3 MPI
Uživatelský avatar
i30mpact
***
Příspěvky: 798
Registrován: 15 zář 2021, 16:50
Bydliště: Praha

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od i30mpact »

Axel.Foley píše: 01 črc 2024, 11:26
Odjinud píše: 27 čer 2024, 09:20 Tak jsem to videl nazivo a rozdíly jsou:

- kola (16'') jsou hnusnejsi, ale az zas ne tolik,
- maska je leskla, prijde mi o neco subjektivne hezci,
- loga jsou vetsi a jakoby z kusu plechu, za me horsi,
- vsechny modely maji celni svetla uz jen LED (plus), tim ovsem nemaji ty hezke sipkovite blinkry, co mam ja jakozto pritel zarovek (minus),
- hagusy a ploutvicka anteny jsou v leskle tmave barve, ne stribrne,
- v zakladu je jen digi palubka, nekonfigurovatelna,
- nizsi vykon u atmosfery, asistent sledovani rychlosti.
Pokud se nepletu, nižší výkon je u všech motorizací, nejen u atmo 1,5.
Nepleteš, vlastně mi přijde, že i30 tady při tomhle faceliftu v porovnání se změnama, co se děly u Tucsona (akustická skla + přepracované výfuky pro nižší hlušnost, vyšší výkon, rychlé volby na volantu, modernizovaný infotainment s bezdrátovým AA/AC, atd...) , tahá za výrazně kratší provaz.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2177
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od dibarbora »

Tak treba to chápať tak, že Tucson je ťažiskový model z pohľadu celej Európy. Taká i30 je už na dožitie, s priamym nástupcom sa nepočíta (nepriamou nahradou má byť údajne Kona).. takže aj úpravy v rámci FL boli v štýle, čo zastaraná platforma + financie dovolili. Ako mi predajca nedávno povedal, že i30 držia na linkách vo výrobe viac menej kvôli PL/CZ/SK trhu ... inak by už bolo dávno po nej...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1770
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Maras »

Tucson má velké prodeje a je na něm mnohem vyšší zisk. Co se týče i30, tak zatím se rozhoduje co bude dál, vzhledem ke změně postoje k elektromobilitě a už řada automobilek oznámila návrat k vývoji spalovacich motorů a oddálení elektrifikáčních plánů. Takže je možné prodloužení výroby i30, nebo její nástupce v plus mínus podobě Elantry,nebo nějaký spalovací crossover. Zatím není rozhodnuto a třeba bude vše jinak.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
willy50
****
Příspěvky: 1126
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od willy50 »

dibarbora píše: 02 črc 2024, 08:46 Tak treba to chápať tak, že Tucson je ťažiskový model z pohľadu celej Európy. Taká i30 je už na dožitie, s priamym nástupcom sa nepočíta (nepriamou nahradou má byť údajne Kona).. takže aj úpravy v rámci FL boli v štýle, čo zastaraná platforma + financie dovolili. Ako mi predajca nedávno povedal, že i30 držia na linkách vo výrobe viac menej kvôli PL/CZ/SK trhu ... inak by už bolo dávno po nej...
Takže brzký konec atmo motorů?
Kona , pokud vím, není nabízená s 1.5 atmo?

(teď jsem líný to hledat 😴)
willy50
****
Příspěvky: 1126
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od willy50 »

Z.ED píše: 30 čer 2024, 20:10
willy50 píše: 24 čer 2024, 10:09 Co buzerační fičury, jaké tam jsou a jak se jich zbavovat?
Start stop stejne jako predtim na tlacitku v levo od volantu. Hlidani pruhu (LKA) podrzet 3s na volantu, jedno tuknuti zapina/vypina drzeni uprostred pruhu (LFA).

Sledovani rychlosti je v menu tj. v mem pripade klik na volantu pro vyvolani menu a pak tusim 2x tuknout na display, ale pamatuje si to nastaveni hlasitosti takze to ani nevypinam, na nejnizzsi hlasitost to pres radio to prakticky neslysim, u noveho superba a kodiaqu je to otravnejsi. Proti skodovce, ale chybi moznost nastavit kdy se to ma aktivovat (u skodovky lze nastavit az pri prekroceni o 5km tusim).
Ostatni asistenti na stejne obrazovce.

Taky to vizualne upozornuje na STOPky, prednost v jizde, obytne zony a tak .. coz je nekdy fajn.
Díky!

Čtení značek budou mít i nižší varianty výbav, je to už povinné?
Uživatelský avatar
Srandista
**
Příspěvky: 249
Registrován: 22 led 2022, 20:16
Bydliště: Brno

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Srandista »

Jop, už to musia mať povinné všetky novo predávané autá, bez ohľadu na výbavu.
Hyundai i30 1.5 T-GDI iMT Family Smart 2022, 117kW/253Nm, Engine Red - od 12.4.2022
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i MT T-Sport 2003, 141kW/180Nm, Red
willy50
****
Příspěvky: 1126
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od willy50 »

Ještě jedna technická: upozornění na překročení rychlosti se ozve podle tachometru, nebo podle skutečné rychlosti?
Předpokládám, že je to stejné jako doposud, tj na tachometru je +5km oproti skutečnosti?!?
(sorry za naivní dotaz - auto s timto jsem ještě neřídil)
Odjinud
***
Příspěvky: 930
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Odjinud »

Z.ED píše: 30 čer 2024, 20:36
Gandalf0007 píše: 27 čer 2024, 07:08 Držení v pruhu jde vypnout na volantu, resp. oba systémy, LKA i LFA.
Jediné, kvůli čemu lezu do menu, je ISLA, a ano, to se dá nastavit na přes rychlý přístup (oblíbené), takže jsou to 3 kliky. Navíc, když se nastaví hlasitost upozornění na nejmenší, a hraje trochu nahlas rádio, dá se s tím v pohodě žít. Ale opruz to je, ne že ne.
A jo, na těch 18" je to tvrdší, ale tragédie to rozhodně není (mám Nline kombi)...
ty tri kliky jsou, pokud vim, normovane od EU .. tak mi to alespon rikali v jine automobilce. Takze se s tim musime naucit zit, nebo nekupovat nove auta.
Preferuji nejakou revoluci :-)
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Z.ED
Příspěvky: 5
Registrován: 23 čer 2024, 15:31

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Z.ED »

willy50 píše: 03 črc 2024, 05:15 Ještě jedna technická: upozornění na překročení rychlosti se ozve podle tachometru, nebo podle skutečné rychlosti?
Předpokládám, že je to stejné jako doposud, tj na tachometru je +5km oproti skutečnosti?!?
(sorry za naivní dotaz - auto s timto jsem ještě neřídil)
podle tachometru .. coz je v mem pripade je cca 4km odchylka.
i30 hatchback 2024 FL, 1.5 DPI Style

ex:
Ford Focus mk II. 74kw
Skoda Felicia 1.3 MPI
willy50
****
Příspěvky: 1126
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od willy50 »

Čili v obci to bude pištět pořád - jezdí se většinou 55km tachometrových, tzn. vždy vypnout :^o
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8037
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Mexican »

on je problem aj v tom, ze system registruje zrusenie znizenej rychlosti len znackou, tz nas stredoeuropsky system (koniec u dalsej krizovatky) bude sprevadzat piskanie
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“