Téma už je trochu staré, tak třeba máte nějaké nové postřehy nebo se něco na trhu změnilo

Posledních pár večerů nasávám rozličně staré informace po různých zdrojích. Názory se různí a informace se mnohdy ztrácí.
Vesměs se ale všichni shodují, že přidávají nějaké aditivum. Já čas od času přidávám do hrdla VIF a nejspíš u toho i zůstanu.
Má pak smysl se pídit po benzinech, které mají více či méně aditiv? Můj názor je, že to pak už asi nemusí být priorita

Zásadnější jsou pro tyto motory ale asi ta biopaliva, co? Dalo by se více rozebrat, co a za jakých podmínek vlastně vadí (z dlouhodobého hlediska)?
Pokud natankovaný benzin s biosložkou spotřebuji do 3 měsíců (nadrž běžně vyjedu za měsíc), tak má smysl vůbec nad takovým palivem diskutovat? Ještě vezměme v úvahu, že před každým tankováním přidám VIF. Budou se i tak tvořit karbonové úsady nebo by se s tímto stavem dalo počítat až někdy od 3 měsíců a dále, kdy už palivo v nádrži stárne a váže vodu? Jsem jen laik a konzument internetového obsahu

Pokud nějaká pumpa benzin bez biosložky nabízí, tak si celkem připlatím (prémiový benzin).
A tady nevím, jak aktuální jsou informace, které jsem posbíral. Můžete potvrdit/opravit?
- Benzina: VERVA 100 (aditivovaný 100 oktanový benzin, místo biosložky EBTE)
- Čerpo/EuroOil: Natural 95 (95 oktanový benzin "bez" biosložky; % množství biosložky lze zjistit u pokladny nebo přes jejich aplikaci)
TankONO zřejmě bez biosložky nenabízí a Eurobit to na svém webu nemá uvedeno. EuroOil ovšem na svém webu taky neuvádí, že by nabízel benzin i zcela bez biosložky (jen v apce).
Tak mi z toho vychází, že abych motoru neškodil a nemusel platil cca +4Kč/L za VERVU, tak budu tankovat Natural 95 u EuroOil (dokud Čerpu tu výjimku nevezmou) a budu přidávat VIF. Nebo máte jiný názor, který by mě přesvědčil, proč jít třeba i tak do té VERVY?
Co do hrdla lijete a od jakých pumpařů lijete vy?
Díky
