Test hodnotim jako nadprumerny, ale:
I když jsou užitné vlastnosti zavazadelníku Fabie ve většině parametrů lepší, troufáme si tvrdit, že rozdíly nejsou ve srovnání s Hyundaiem příliš podstatné. Přepravní možnosti i20 jsou také nad průměrem třídy malých vozů.
Proti většině ostatních soupeřů by si za zavazadelník Fabia připsala bod navíc, ale na hodně velký Hyundai to nestačí, a tak dáváme po bodu každému.
Tak snad hodnotej Fabii a i20? Tady je videt, jak nucene si Fabie ziskala bod. i20 jasne vede v pristupnosti kufru, sice nema operky na hlavu, ale vzhledem k tomu, ze sedacky se sklopi, je nevyuzity prostor pro nohy zadnich cestijicich a tam je mozne je v klidu dat. A ty 3 litry navic, ktere Fabie ma, se nijak vyuzit nedaji.
Hodnoceni interieru? To snad nemysli vazne, Fabie v tzv verzi "kazdy pes jina ves" je cervena, ma modre sedacky, stribrny ramecek kolem topeni, bezovy spodek palubky a zbytek cerny - sakra, tady se nekdo hodne nevkusne vyradil. Chapu, ze komu se libi kyc, ten nemuze nikdy docenit jednotvarnost a barevnou stalost jineho interieru. Jasne je videt, ze palubka i20 pusobi luxusnejsim dojmem - jenze tu mame nase oblibene olizovace plastu a koncern neprekona ani Mercedes.
Alespon ze meli soudnost a dali jednoznacne palec nahoru motoru u i20. Za absenci jednoho valce u Fabie ale mohli body prihodit klidne dva
K zaverecnemu hodnoceni se ani nemusim vyjadrovat:
Minusy:
* Tvrdé odpružení snižuje jízdní pohodlí
* Horší materiály v interiéru
* Příliš tvrdé čalounění (zejména v oblasti opěradel)
* I přes bohatou výbavu a kvalitní techniku image levného vozu
Vsechno je tvrde a Hyundai bude mit do konce sve pusobnosti na trhu image levneho vozu, ac vlajkova lod Skody stoji asi o 100Kc min nez vlajkova lod Hyundaie. je videt, ze redaktori jsou stale stejni lide. Pral bych jim jet do Chorvatska nejprve i20kou a pak Fabii, ve ktere jsem tuto cestu absolvoval. Na i20ku mam svuj nazor, nesel bych do ni diky mistu,kde se vyrabi, nebude ve mne duveru jako prave korejske Hyundaie,ickovy design je pekny, ale uz to neni ten typicky design pro znacku, jako si treba drzi Audi, Renault nebo BMW. Presto bych se rad dockal doby, kdy Hyundai bude opravdu rovnocernny souper bez primhoureni oka k jeho konkurenci.